Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6.2 Questy dodatkowe - Greyfell | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

6.2 Questy dodatkowe - Greyfell

1. Magical Artefacts

START: rozmowa z Gabarem [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie okularów Tanarda (Tanard's Eyeglasses) [Greyfell]

2) zdobycie świecącego pióra (Glowing Quill) [Liannon]

3) zdobycie magicznej kredy (Invocation Chalk) [Leafshade]

4) udanie się z togą Tanarda to Tanary [Greyfell]

5) zdobycie jedwabiu kamiennego pająka (Rockspider Silk) [Northern Windwalls]

KONIEC: oddanie gotowej togi Gabarowi [Greyfell]

NAGRODA: brak

2. Dwarf Services

START: rozmowa z Hinrikiem [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) rozmowa z Cronvigem [Southern Windwalls]

2) zdobycie małego zardzewiałego klucza (Small Rusty Key) [Liannon]

3) użycie klucza do otwarcia skrzyni [Liannon]

4) oddanie Cronvigowi jego okularów [Southern Windwalls]

5) przekazanie Hinrikowi prawdziwego krasnoludzkiego brandy [Greyfell]

KONIEC: oddanie brązowej statuetki (Bronze Statuette) Cronvigowi [Southern Windwalls]

NAGRODA: 5 złotych monet

3. The Tooth Crusher's Pliers

START: rozmowa z dentystą Seno [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie małego zardzewiałego klucza (Small Rusty Key) [Liannon]

2) użycie klucza do otwarcia skrzyni [Liannon]

KONIEC: oddanie zdobytych narzędzi dentyście Seno [Greyfell]

NAGRODA: kryształ

4. Black Yew Tree

START: rozmowa z Zarimem

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie złamanego łuku [Liannon]

KONIEC: oddanie łuku Zarimowi [Greyfell]

NAGRODA: brak

5. Echoes

START: rozmowa z Sandorem [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) obejrzenie wszystkich trzech nagrobków i pokonane ich strażników [Greyfell]

2) rozmowa z Goranem [Greyfell]

3) zbadanie jaskini razem z Sandorem i pokonanie pilnującego jej demona [Greyfell]

4) pokazanie zdobytej księgi Goranowi [Greyfell]

KONIEC: przekazanie zdobytej księgowi Dariusowi [Liannon]

NAGRODA: magiczny pierścień (Silversnake)

6. Shadow World

START: rozmowa z Castagirem [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie pierścienia ducha (Ring of the Shadow) [Northern Windwalls]

2) pokazanie pierścienia Castagirowi [Northern Windwalls]

3) pokazanie pierścienia Rigourowi [Farlorn's Hope]

4) zabicie nowych duchów i zdobycie magicznej księgi (Shadow Manifest) [Northern Windwalls]

5) pokazanie magicznej księgi Rigourowi [Farlorn's Hope]

6) zdobycie magicznego kryształu (Shadow Crystal) [Howling Mounds]

7) pokazanie kryształu Rigourowi i Castagirowi [Farlorn's Hope / Greyfell]

KONIEC: powtórna rozmowa z Castagirem po pewnym czasie [Greyfell]

NAGRODA: magiczna zbroja (Shadowpulse Armor)

7. The Sick Hermit

START: rozmowa z Hermitem [Greyfell]

PRZEBIEG (przy założeniu, że przekaże się Hermitowi miksturę niwelującą chwilowo jego ból):

 

1) rozmowa z Shan Muir i prośba o miksturę [Liannon]

2) przekazanie mikstury Hermitowi [Greyfell]

3) zdobycie włosa Hermita (Lock of the Hermit) [Eloni]

KONIEC: przekazanie zdobyczy Hermitowi [Greyfell]

NAGRODA: brak

8. Amra And Lea

START: rozmowa z Orthanc'em [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) rozmowa z Sunderem i Shan Muir [Liannon]

2) zdobycie listu do Sento [Liannon]

3) pokazanie listu samemu Sento [Greyfell]

4) zabicie najemników Sento i ponowna rozmowa z nim [Wildland Pass]

5) zabicie Lea's Avengers [Whisper]

6) zabicie ducha Lei i zdobycie przedmiotów dla Shan Muir [Whisper]

7) przekazanie przedmiotów Shan Muir [Liannon]

8) rozmowa z Tyrgarem [Liannon]

9) rozmowa z Craigem [Frost Marsh]

10) zabicie Amra's Avengers i End of All Hope [Howling Mounds]

KONIEC: zabicie ducha Amry [Howling Mounds]

NAGRODA: zbroja i nagolenniki (Amra's Chestplate, Amra's Greaves)

9. Soulstones

START: rozmowa z Orthanc'em [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie Soulstone'a Angstlinga (Soulstone of Angstling) [Northern Windwalls]

2) zdobycie Soulstone'a Bonelurkera (Soulstone of Bonelurker) [Northern Windwalls]

3) zdobycie Soulstone'a Nightblade'a (Soulstone of Nightblade) [Greydusk Vale]

4) zdobycie Soulstone'a Crypt Stalkera (Soulstone of Crypt Stalker) [Howling Mounds]

5) zdobycie Soulstone'a Unforgivena (Soulstone of Unforgiven) [Howling Mounds]

KONIEC: przekazanie wszystkich pięciu Soulstones Orthancowi [Greyfell]

NAGRODA: do wyboru - magiczny miecz (Soulblade), topór (Soulaxe) lub laska (Soulstaff)

10. Blood

START: rozmowa z Adhirą [Greyfell]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie krwi demona (Demon Blood) [Mulandir / The Rift]

2) zdobycie krwi smoka (Dragon Blood) [Farlorn's Hope]

3) zdobycie krwi pająka (Spider Blood) [Nightwhisper Dale]

4) przekazanie krwi Adhirze [Greyfell]

5) poproszenie Skarviga o specjalne naczynie (potrzebne jest adamantium z Stoneblade Mountain) [Southern Windwalls]

6) przekazanie gotowego naczynia Adhirze [Greyfell]

7) przekazanie gotowej mikstury Tombardowi [Greyfell]

KONIEC: zabicie Tombarda [Greyfell]

NAGRODA: magiczny miecz (Blade of Light)