6.2 Questy dodatkowe - Greyfell | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
6.2 Questy dodatkowe - Greyfell
1. Magical Artefacts
START: rozmowa z Gabarem [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) zdobycie okularów Tanarda (Tanard's Eyeglasses) [Greyfell] 2) zdobycie świecącego pióra (Glowing Quill) [Liannon] 3) zdobycie magicznej kredy (Invocation Chalk) [Leafshade] 4) udanie się z togą Tanarda to Tanary [Greyfell] 5) zdobycie jedwabiu kamiennego pająka (Rockspider Silk) [Northern Windwalls] |
KONIEC: oddanie gotowej togi Gabarowi [Greyfell]
NAGRODA: brak
2. Dwarf Services
START: rozmowa z Hinrikiem [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) rozmowa z Cronvigem [Southern Windwalls] 2) zdobycie małego zardzewiałego klucza (Small Rusty Key) [Liannon] 3) użycie klucza do otwarcia skrzyni [Liannon] 4) oddanie Cronvigowi jego okularów [Southern Windwalls] 5) przekazanie Hinrikowi prawdziwego krasnoludzkiego brandy [Greyfell] |
KONIEC: oddanie brązowej statuetki (Bronze Statuette) Cronvigowi [Southern Windwalls]
NAGRODA: 5 złotych monet
3. The Tooth Crusher's Pliers
START: rozmowa z dentystą Seno [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) zdobycie małego zardzewiałego klucza (Small Rusty Key) [Liannon] 2) użycie klucza do otwarcia skrzyni [Liannon] |
KONIEC: oddanie zdobytych narzędzi dentyście Seno [Greyfell]
NAGRODA: kryształ
4. Black Yew Tree
START: rozmowa z Zarimem
PRZEBIEG:
1) zdobycie złamanego łuku [Liannon] |
KONIEC: oddanie łuku Zarimowi [Greyfell]
NAGRODA: brak
5. Echoes
START: rozmowa z Sandorem [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) obejrzenie wszystkich trzech nagrobków i pokonane ich strażników [Greyfell] 2) rozmowa z Goranem [Greyfell] 3) zbadanie jaskini razem z Sandorem i pokonanie pilnującego jej demona [Greyfell] 4) pokazanie zdobytej księgi Goranowi [Greyfell] |
KONIEC: przekazanie zdobytej księgowi Dariusowi [Liannon]
NAGRODA: magiczny pierścień (Silversnake)
6. Shadow World
START: rozmowa z Castagirem [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) zdobycie pierścienia ducha (Ring of the Shadow) [Northern Windwalls] 2) pokazanie pierścienia Castagirowi [Northern Windwalls] 3) pokazanie pierścienia Rigourowi [Farlorn's Hope] 4) zabicie nowych duchów i zdobycie magicznej księgi (Shadow Manifest) [Northern Windwalls] 5) pokazanie magicznej księgi Rigourowi [Farlorn's Hope] 6) zdobycie magicznego kryształu (Shadow Crystal) [Howling Mounds] 7) pokazanie kryształu Rigourowi i Castagirowi [Farlorn's Hope / Greyfell] |
KONIEC: powtórna rozmowa z Castagirem po pewnym czasie [Greyfell]
NAGRODA: magiczna zbroja (Shadowpulse Armor)
7. The Sick Hermit
START: rozmowa z Hermitem [Greyfell]
PRZEBIEG (przy założeniu, że przekaże się Hermitowi miksturę niwelującą chwilowo jego ból):
1) rozmowa z Shan Muir i prośba o miksturę [Liannon] 2) przekazanie mikstury Hermitowi [Greyfell] 3) zdobycie włosa Hermita (Lock of the Hermit) [Eloni] |
KONIEC: przekazanie zdobyczy Hermitowi [Greyfell]
NAGRODA: brak
8. Amra And Lea
START: rozmowa z Orthanc'em [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) rozmowa z Sunderem i Shan Muir [Liannon] 2) zdobycie listu do Sento [Liannon] 3) pokazanie listu samemu Sento [Greyfell] 4) zabicie najemników Sento i ponowna rozmowa z nim [Wildland Pass] 5) zabicie Lea's Avengers [Whisper] 6) zabicie ducha Lei i zdobycie przedmiotów dla Shan Muir [Whisper] 7) przekazanie przedmiotów Shan Muir [Liannon] 8) rozmowa z Tyrgarem [Liannon] 9) rozmowa z Craigem [Frost Marsh] 10) zabicie Amra's Avengers i End of All Hope [Howling Mounds] |
KONIEC: zabicie ducha Amry [Howling Mounds]
NAGRODA: zbroja i nagolenniki (Amra's Chestplate, Amra's Greaves)
9. Soulstones
START: rozmowa z Orthanc'em [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) zdobycie Soulstone'a Angstlinga (Soulstone of Angstling) [Northern Windwalls] 2) zdobycie Soulstone'a Bonelurkera (Soulstone of Bonelurker) [Northern Windwalls] 3) zdobycie Soulstone'a Nightblade'a (Soulstone of Nightblade) [Greydusk Vale] 4) zdobycie Soulstone'a Crypt Stalkera (Soulstone of Crypt Stalker) [Howling Mounds] 5) zdobycie Soulstone'a Unforgivena (Soulstone of Unforgiven) [Howling Mounds] |
KONIEC: przekazanie wszystkich pięciu Soulstones Orthancowi [Greyfell]
NAGRODA: do wyboru - magiczny miecz (Soulblade), topór (Soulaxe) lub laska (Soulstaff)
10. Blood
START: rozmowa z Adhirą [Greyfell]
PRZEBIEG:
1) zdobycie krwi demona (Demon Blood) [Mulandir / The Rift] 2) zdobycie krwi smoka (Dragon Blood) [Farlorn's Hope] 3) zdobycie krwi pająka (Spider Blood) [Nightwhisper Dale] 4) przekazanie krwi Adhirze [Greyfell] 5) poproszenie Skarviga o specjalne naczynie (potrzebne jest adamantium z Stoneblade Mountain) [Southern Windwalls] 6) przekazanie gotowego naczynia Adhirze [Greyfell] 7) przekazanie gotowej mikstury Tombardowi [Greyfell] |
KONIEC: zabicie Tombarda [Greyfell]
NAGRODA: magiczny miecz (Blade of Light)