5.1 Opis przejścia informacje wstępne | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Zanim skierujesz się do właściwej solucji przeczytaj poniższe informacje. Pomogą Ci one zrozumieć zawarte w nim informacje. Opis został napisany na bazie anglojęzycznej wersji gry aczkolwiek sądzę, iż bezproblemowo odnajdziesz się w polskiej edycji, większość nazw została bowiem przeze mnie przetłumaczona.
QUESTY zostały oznaczone w następujący sposób:
QUEST (OBOWIĄZKOWY): Nazwa questu
QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): Nazwa questu
QUEST (DODATKOWY): Nazwa questu
QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Nazwa questu
Uwaga! Wykaz wszystkich questów znajduje się na końcu poradnika. Jest on szczególnie przydatny jeśli planujesz pomagać sobie zerkając do solucji tylko w trudniejszych momentach, wtedy bardzo szybko możesz odnaleźć informacje potrzebne do zaliczenia konkretnego zadania.
Może się zdarzyć tak, że nazwa questu pojawi się kilka razy (tzn. na różnych mapach), oznacza to, że stało się właśnie coś co przyczyniło się do jego częściowego zaliczenia (np. zdobyło się jeden z kilku potrzebnych przedmiotów).
POZOSTAŁE INFORMACJE są oznaczone różnymi kolorami:
TEKST NIEBIESKI - Ważne momenty, miejsca związane z questami, generalnie wszystko to czego nie powinieneś pominąć. Kolorem tym oznaczyłem również postaci niezależne (NPC-ów), które mają coś ważnego do powiedzenia.
TEKST ZIELONY - Wszystko związane ze zdobywaniem przedmiotów, kolorem tym oznaczyłem zarówno potwory, które pozostawiają po sobie przedmioty, jak i sprzedawców w miastach, których warto odwiedzać.
TEKST CZERWONY - Kolorem tym oznaczyłem miejsca, w których warto dokonać standardowego zapisu stanu gry a także lokalizacje Bindstones, czyli głazów, od których w przypadku śmierci rozpoczyna się zabawę.
Uwaga! W niektórych miejscach będę podawał kierunek, w którym należy się udać (np. na wschód). Aby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień polecam pozostawić włączoną opcję, która automatycznie ustawia kamerę na północ.
Poradnik został nakierowany na postać wojownika Heavy Combat Arts specjalizującego się w Large Blade Weapons (dużych mieczach) przy czym starałem się go przygotować w taki sposób, aby osoby, które wybrały sobie maga czy łucznika bezproblemowo mogły z niego korzystać.