Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6.10, 6.11 Questy dodatkowe - Greydusk Vale, Howling Mounds poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

6.10 Questy dodatkowe - Greydusk Vale

1. Trickster

START: rozmowa z Flinkiem [Greydusk Vale]

PRZEBIEG:

1) zbadanie ciała Cassiusa [Howling Mounds]

2) przekazanie zdobyczy Flinkowi [Greyfell]

3) zabicie Fayta [Leafshade]

KONIEC: przekazanie zdobyczy Flinkowi [Greyfell]

NAGRODA: malachit lub magiczny pierścień (Ring of Thieves)

2. Traitors

START: rozmowa z Mortonem [Greydusk Vale]

PRZEBIEG:

1) rozmowa z Thurgonem [Greydusk Vale]

2) zdobycie mapy z zaznaczonymi ukrytymi przejściami [Greydusk Vale]

3) powtórna rozmowa z Mortonem [Greydusk Vale]

KONIEC: powtórna rozmowa i zabicie Thurgona [Greydusk Vale]

NAGRODA: zbroja (Steelclad Armor)

6.11 Questy dodatkowe - Howling Mounds

1. Homunculus

START: zbadanie leżącego ciała (Sleeping Figure) [Howling Mounds]

PRZEBIEG:

1) zabicie Graverobbera [Howling Mounds]

2) użycie zdobytego artefaktu do obudzenia śpiącej istoty [Howling Mounds]

KONIEC: rozmowa ze stworem (Sleeping Figure) [Howling Mounds]

NAGRODA: brak