6.10, 6.11 Questy dodatkowe - Greydusk Vale, Howling Mounds poradnik SpellForce: Zakon Świtu
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
6.10 Questy dodatkowe - Greydusk Vale
1. Trickster
START: rozmowa z Flinkiem [Greydusk Vale]
PRZEBIEG:
1) zbadanie ciała Cassiusa [Howling Mounds] 2) przekazanie zdobyczy Flinkowi [Greyfell] 3) zabicie Fayta [Leafshade] |
KONIEC: przekazanie zdobyczy Flinkowi [Greyfell]
NAGRODA: malachit lub magiczny pierścień (Ring of Thieves)
2. Traitors
START: rozmowa z Mortonem [Greydusk Vale]
PRZEBIEG:
1) rozmowa z Thurgonem [Greydusk Vale] 2) zdobycie mapy z zaznaczonymi ukrytymi przejściami [Greydusk Vale] 3) powtórna rozmowa z Mortonem [Greydusk Vale] |
KONIEC: powtórna rozmowa i zabicie Thurgona [Greydusk Vale]
NAGRODA: zbroja (Steelclad Armor)
6.11 Questy dodatkowe - Howling Mounds
1. Homunculus
START: zbadanie leżącego ciała (Sleeping Figure) [Howling Mounds]
PRZEBIEG:
1) zabicie Graverobbera [Howling Mounds] 2) użycie zdobytego artefaktu do obudzenia śpiącej istoty [Howling Mounds] |
KONIEC: rozmowa ze stworem (Sleeping Figure) [Howling Mounds]
NAGRODA: brak