Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Zacznij od odszukania Sentosa - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zacznij od odszukania Sentosa. Jest on na placu położonym w południowej części miasta, to ten, na którym można znaleźć kilka osób handlujących czarami. Podejdź do niego, w trakcie rozmowy bohater wspomni o zdobytym liście i pokonanych bandytach. Sentos zaproponuje spotkanie w Wildland Pass. Korzystając z okazji odwiedź Hermita. Nie będzie chciał zdobytej fiolki, opowie Ci natomiast historię, która wydarzyła się w Eloni. Okazuje się, iż Hermit padł ofiarą podstępnej driady. Aby go uratować musisz odbić jego... włos :-) A więc... wracaj do Bindstone'a. Zanim jednak odwiedzisz Eloni teleportuj się do Wildland Pass.

Koniecznie zapisz stan gry - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Koniecznie zapisz stan gry! Podejdź kawałek na południe, pomiędzy drzewami powinieneś zauważyć Sentosa. Porozmawiaj z nim, żadną niespodzianką nie powinno być dla Ciebie to, że zastawił tu pułapkę. Musisz pokonać trzech bandytów, którzy się tu teleportują. W najprostszej sytuacji są wojownicy, wystarczy, że uaktywnią umiejętność wprowadzającą postać w szał bitewny. Znacznie ciężej będą mieli łucznicy i magowie, postaciom, które mają takich bohaterów radziłbym jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy z Sentosem postawić niewielką wioskę i przysłać tych 10 podstawowych jednostek.

Po skończonej walce ponownie porozmawiaj z Sentosem, tym razem nie będzie już tak podskakiwał :-) Dowiesz się, że klucz do tej całej zagadki leży w grobie Lei w Whisper. Miejsce to odwiedzimy w dalszej części gry, chwilowo możesz więc zapomnieć o tym queście. Teleportuj się do Eloni.

Jeśli przeniosłeś się do wioski elfów, to od razu będziesz mógł zaliczyć quest dla Swerdis, która stoi na południe od Bindstonea - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Jeśli przeniosłeś się do wioski elfów, to od razu będziesz mógł zaliczyć quest dla Swerdis, która stoi na południe od Bindstone'a. Przekaż jej zdobyty lek. Swerdis podziękuje Ci za pomoc. W nagrodę otrzymasz Ice Staff (magiczna laska), ten przedmiot będzie szczególnie przydatny dla postaci maga. Jeśli chcesz możesz dokonać niezbędnych zakupów u tutejszego kupca. Ponownie skorzystaj z Bindstone'a, aby przenieść się do monumentu na płd-wsch (ta sama plansza). Jeśli nie ma takiej opcji to będziesz musiał się tam osobiście udać.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Wound Tincture

Zapisz stan gry - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zapisz stan gry. Przypuszczam, że najwięcej problemów sprawi Ci odszukanie samych driad. Znajdują się one na zachód od monumentu, do którego się właśnie teleportowałeś. Jest to niewielka polanka otoczona z trzech stron (oprócz południa) wodą. Musisz pokonać dwie driady przy czym w pierwszej kolejności skoncentruj się na tej, która jest na 15 poziomie doświadczenia. Driady są wyjątkowo słabe jak na swój level, nie musisz tworzyć żadnej armii.

Zbadaj ciało driady i zabierz Lock of the Hermit (włos). Możesz już wracać do Greyfell. Porozmawiaj z Zarimem i podaruj mu zdobyty wcześniej łuk (miał go sobie duch z Liannon) a automatycznie zaliczysz ten malutki queścik.

QUEST (DODATKOWY): Black Yew Tree

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Black Yew Tree

Jedyne co Ci teraz pozostało to po raz ostatni odwiedzić Hermita - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.4 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Jedyne co Ci teraz pozostało to po raz ostatni odwiedzić Hermita. Jeśli chcesz możesz wysłuchać jego historii do końca. Najwyższa pora wyruszyć do Northern Windwalls. Wracaj do miasta i skieruj się do południowych murów. Porozmawiaj ze strażnikiem stojącym przy bramie (screen, to Hallit Corporal). Pokaż mu list upoważniający do skorzystania z portalu. Otworzy się brama, idź więc na południe i skorzystaj z portalu wiodącego do Northern Windwalls.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): The Sick Hermit

UWAGA! Zanim przejdziesz do drugiego rodziału warto upewnić się czy pozaliczałeś wszystkie questy. Oto jakie powinny być jeszcze do wykonania:

OBOWIĄZKOWE - Marcia

DODATKOWE - Dwarf Services; Magical Artefacts; Delicate Fabric; Amra And Lea; Soulstones; Shadow World

Twoja postać powinna być na 11-12 poziomie doświadczenia, zadbaj też o to, aby mieć co najmniej dwóch solidnych pomocników.