Zniszczenie wyników badań Ashforda (Dział badań) | 12 - Fabryka śmierci Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dział badań - Zniszczenie wyników badań Ashforda
Ogólne założenia: Zniszczenie wyników badań to ostatnie zadanie do wykonania w ramach dwunastej misji gry. Najbardziej kłopotliwa może okazać się bezpieczna ewakuacja z miejsca zamordowania doktora Ashforda.

Ponownie wybierz się do interaktywnego zaworu i wejdź z nim w interakcję, oślepiając wrogów na kolejnych 30 sekund i ułatwiając sobie tym samym ewakuację. Odwróć się i podejdź teraz do pokazanego na powyższym screenie panelu sterowania mostem, który stał się aktywny dopiero po wyeliminowaniu obu naukowców. Wejdź w interakcję z panelem i zaczekaj aż rozwinięty zostanie mostek. Jeżeli wrogowie są zaalarmowani śmiercią Ashforda, to zadbaj o to żeby w międzyczasie pozostawać ukrytym za jakąś zasłoną.

Przejdź po wysuniętym moście, docierając do kwatery doktora Ashforda. Zacznij tu od odtworzenia nagrania.

Na sam koniec sabotuj dwie skrzynki z bezpiecznikami i skorzystaj z jedynego dostępnego przejścia, dzięki któremu opuścisz kompleks badawczy.