Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Budynek fabryczny - Skorzystanie z windy w lobby
Ogólne założenia etapu: Ostatnia czynność oddzielająca Cię od zakończenia jedenastej misji kampanii to dotarcie na drugi koniec lobby z zamiarem skorzystania z windy.
Jeżeli w lobby nie musisz się skradać (przebranie handlarza bronią), to możesz od razu wyruszyć w stronę widocznej w oddali windy.
Jeżeli musisz unikać wykrycia lub zdemaskowania, to proponuję wykorzystywać szklane gabloty znajdujące się w lobby w formie zasłony, przeskakując pomiędzy sąsiadującymi ze sobą gablotami i skracając tym samym czas przebywania w odsłoniętej pozycji.
Ciekawym pomysłem na odwrócenie uwagi oraz na wyeliminowanie przynajmniej części przebywających w lobby wartowników jest załączenie kilku min zbliżeniowych eksponowanych w tym miejscu. Mógłbyś następnie wykorzystać zamieszanie i błyskawicznie wybrać się do windy.
Przyczynienie się do detonacji min zbliżeniowych nie jest na szczęście obowiązkowe. Chcąc pozostawać w ukryciu warto w trakcie przemierzania lobby wybrać pokazany na powyższym screenie boczny korytarz. Unikaj w międzyczasie tych wartowników, którzy zajęci są patrolowaniem okolicy, a nie okupowaniem jednego wyznaczonego miejsca.
Przed opuszczeniem tej lokacji warto zdecydować się na pozyskanie pokazanych na powyższym screenie dowodów, leżących na biurku w centralnej części lobby. Jest to bardzo proste jeśli podajesz się za handlarza bronią. W przeciwnym wypadku konieczne może okazać się odwrócenie uwagi wartowników lub użycie instynktu.
Cel Twojej podróży to pokazana na powyższym screenie winda. Wciśnij przycisk żeby wezwać windę i dla pewności ukryj się tuż przy niej, albowiem windą może przyjechać pojedynczy wartownik. Jeżeli tak się stało, to cierpliwie odczekaj aż osoba ta wyjdzie z windy i oddali się. Wejście do windy doprowadzi do zakończenia misji.