15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
15: Prawo Skurky'ego
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich pięciu przebrań dostępnych w piętnastej misji gry.
Przebranie strażnika sądowego najlepiej jest pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Możesz zaatakować jednego z wartowników przebywających na osobności (np. strażnika w pomieszczeniu biurowym na parterze gmachu sądu) lub wybrać się po gotowy strój do składziku zlokalizowanego przy parkingu na tyłach głównego budynku.
Przebranie woźnego sądowego pozyskuje się w etapie Gmach sądu. Najlepiej jest zdecydować się na zaatakowanie woźnego przebywającego w bibliotece na piętrze budynku sądu. Pamiętaj o tym, że ogłuszoną lub zabitą osobą musi być mężczyzna.
Przebranie Timothy'ego możesz zdobyć wyłącznie w etapie Gmach sądu. Polecam wykonać wszystkie czynności znajdujące się w opisie przejścia 15 misji w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego, czyli przyczynić się do pojawienia się Hawke'a w toalecie, tak by móc go w bezpieczny sposób wyeliminować i zabrać jego strój.
Przebranie sędziego możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Najlepiej jest przedostać się do prywatnych kwater sędziego i następnie nakłonić go do pojawienia się w tym miejscu (użycie przedmiotu do rzucania lub użycie terminalu komputerowego).
Przebranie policjanta z Hope możesz zdobyć wyłącznie w etapie Więzienie. Zaatakuj dowolnego z przebywających w więzieniu stróżów prawa, na przykład osobę pilnującą dowodów czy pojedynczego policjanta spotkanego na samym początku wspomnianego etapu.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Jest on w pomieszczeniu ochrony (Security Room) na parterze budynku sądu. Sekret ten najlepiej jest pozyskać po założeniu stroju sędziego, dzięki czemu Hitman nie zostanie przez nikogo rozpoznany.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Cele. Leży on na biurku w ostatnim pomieszczeniu (tym z zamkniętymi drzwiami prowadzącymi do więzienia).
Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Więzienie. Zatrzymaj się po dotarciu do korytarza tuż po minięciu bramki otwartej dzięki wciśnięciu przycisku w stróżówce. Sekret jest w celi z jednym z policjantów z Hope. Najlepiej jest zaczekać aż osoba ta odwróci się plecami do Hitmana i ją ogłuszyć lub zastrzelić.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów piętnastej misji. Nie powinno być z tym większych problemów. W etapie Gmach sądu pilnuj się podczas eksploracji parkingu, a w etapie Więzienie w pobliżu stróżówki.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów piętnastej misji. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne pierwszy etap, czyli Gmach sądu. Polecam rozważyć dobiegnięcie do przejścia prowadzącego do cel oraz ustawienie normalnego poziomu trudności.
Przeszkoda
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zatrzymać odtwarzanie filmu stanowiącego dowód w toczącej się rozprawie sądowej.
Wyzwanie to z oczywistych względów zalicza się w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Musisz dotrzeć do jednego z dwóch terminali komputerowych i wejść z nim w interakcję. Pierwszy terminal znajduje się na balkoniku na pierwszym piętrze gmachu sądu.
Drugi terminal znajduje się w pomieszczeniu sąsiadującym z prywatnymi kwaterami sędziego. W obu przypadkach musisz zaczekać aż dany terminal stanie się aktywny.
Bez zbędnych szkód
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć całą misję nikogo nie zabijając. Nie powinno z tym być dużych problemów, szczególnie że osoby będące w posiadaniu przebrań, które pragniesz pozyskać możesz jedynie ogłuszyć.
Skazany za niewinność
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przejąć tożsamość Timothy'ego Hawke'a i wziąć udział w rozprawie sądowej.
Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu. Po szczegółowe instrukcje odnośnie wypełnienia jego założeń zapraszam do opisu przejścia piętnastej misji, a konkretnie do podpunktu Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego. Gwoli przypomnienia, strój Timothy'ego najlepiej zdobyć po tym jak po przerwaniu rozprawy sądowej oskarżony uda się do toalety (powyższy screen).
Po założeniu przebrania Hawke'a musisz powrócić na salę sądową i zaczekać na ogłoszenie wyroku. To właśnie w tym momencie gra zaliczy drugą część wyzwania.
Obejmij urząd
Ogólne założenia wyzwania: Musisz założyć przebranie sędziego i uniewinnić Timothy'ego Hawke'a.
Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu. Jego pierwsza część jest dość oczywista, bo musisz dotrzeć do prywatnych kwater sędziego, ogłuszyć lub zabić tę osobę i założyć jej strój. Szczegółowe omówienie wszystkich krok prowadzących do pozyskania przebrania sędziego znajdują się w opisie przejścia 15 misji, a konkretnie w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego.
Schowaj ciało sędziego i zabierz jego młotek. Powróć następnie na salę sądową, ustawiając się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Zaczekaj aż Timothy Hawke powróci z toalety i wciśnij klawisz/przycisk interakcji żeby wydać uniewinniający go wyrok.