Przeprawa przez drugą część biblioteki (Biblioteka) | 4 - Uciekaj, by przeżyć Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Biblioteka - Przeprawa przez drugą część biblioteki
Ogólne założenia: Druga część przeprawy przez bibliotekę jest bardziej wymagająca od poprzedniej, albowiem w okolicy pojawia się wielu nowych przeciwników, a sam budynek można opuścić korzystając z jednego tylko przejścia.
Jeżeli eksplorację drugiej części biblioteki rozpoczynasz na parterze, to warto przede wszystkim zadbać o to żeby umiejętnie korzystać z zasłon i na bieżąco obserwować poczynania przebywających w okolicy funkcjonariuszy. Warto się też rozejrzeć za pokazanymi na powyższym screenie dowodami, choć dotarcie do nich bez przebrania policjanta może być niełatwe.
Jeżeli z kolei rozpoczynasz na górnym balkoniku, to na Twojej drodze stanie jeden lub dwóch policjantów. Stróżów prawa możesz eliminować lub starać się omijać. W tym drugim przypadku wskazane jest chowanie się w szafach oraz wspinanie się na górne gzymsy, na których Hitman może pozostać niezauważony.
Niezależnie od wybranej ścieżki powinieneś zbliżyć się do jednego z głównych obszarów biblioteki. Warto się tu na chwilę zatrzymać i odnotować przybycie nowej licznej grupy wrogów. Część przeciwników pozostanie przy głównych schodach prowadzących do wyjścia z biblioteki, a część wyruszy do zbadanej już wcześniej pierwszej części budynku.
Do wyjścia z biblioteki możesz oczywiście dotrzeć na wiele sposobów. Jeżeli jesteś fanem prowadzenia bardziej agresywnego stylu gry, to warto się przede wszystkim zainteresować możliwością zrzucenia żyrandola na główną grupę policjantów, wykorzystując do tego celu właściwą dźwignię. Wiąże się to oczywiście z pogorszeniem wyniku końcowego, ale przeciwnicy staną się zdezorientowani, a ich szeregi zostaną przerzedzone.
Nie musisz na szczęście nikogo zabijać, bo są też inne metody opuszczenia biblioteki. Chcąc uniknąć wykrycia warto trzymać się jednej z bocznych ścian budynku, powoli przesuwając się do przodu i obserwując poczynania jednostek wroga. Wyjście ulokowane jest na pierwszym piętrze, tak więc jeśli w dalszym ciągu znajdujesz się na parterze musisz zlokalizować dowolne spośród bocznych schodów prowadzących na wyższy poziom.
W okolicy wyjścia z biblioteki (powyższy screen) w zależności od wybranego poziomu trudności może przebywać nawet 3-4 przeciwników. Możesz tu spuścić na kogoś żyrandol, użyć obiektu do rzucania do odwrócenia uwagi stróżów prawa czy przejść obok nich w przebraniu, aktywując instynkt do zasłonięcia swojej twarzy.
Końcowa część tego etapu jest już bardzo prosta. Obejdź zniszczoną klatkę schodową, zatrzymując się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i wspinając się na górną półkę.
Pozostała ci już tylko jedna czynność do wykonania, a mianowicie przejście po pokazanej na powyższym screenie metalowej belce. Po zaliczeniu tej akcji skieruj się do wyjścia z biblioteki.