8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
8: Dar Ptaśka
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z przebrania dostępnego w ósmej misji gry.
Przebranie policjanta z Hope nie jest łatwe do pozyskania, albowiem wszyscy policjanci przebywający w sklepie z bronią znajdują się w polach widzenia innych osób. Możesz spróbować zaatakować pojedynczą osobę chodzącą po sklepie lub stróżów prawa strzelających do kaczek (w tym drugim przypadku warto pomóc sobie Silverballerami i strzelaniem instynktownym).
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dowód.
Jedyny dowód dostępny w ósmej misji gry znajduje się w bunkrze (tym z notesem z kombinacją do sejfu). W celu odblokowania bunkra należy dysponować kartą dostępu.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. Wyzwanie to najlepiej zaliczyć biorąc udział w turnieju strzeleckim, bo nie trzeba się wtedy w ogóle skradać.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań. To bardzo łatwe wyzwanie, tym bardziej, że nawet jeśli wybierzesz wariant zachowania zakładający skradanie się to i tak o wiele łatwiej będzie trzymać się z dala od policjantów stacjonujących w sklepie z bronią.
Zależy od dziewczyny
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przegrać turniej strzelecki z Lilly. Najłatwiej możesz to osiągnąć nie oddając żadnego strzału i czekając na upłynięcie limitu czasowego. Uwaga - Gra bierze pod uwagę tylko te zawody, w których walczy się o zdobycie Silverballerów, a nie powtórne wizyty na strzelnicy już po odzyskaniu pistoletów Hitmana.
Strzał w dziesiątką
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki z Lilly, czyli zdobyć co najmniej 471 punktów w 2 minuty. Podpowiedzi dotyczące odniesienia zwycięstwa w zawodach strzeleckich znajdują się w opisie przejścia ósmej misji.
Znak zabójcy
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki zdobywając co najmniej 650 punktów. Pamiętaj o umiejętnym używaniu trybu strzelania instynktownego.
Ultramax
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki wykorzystując karabin Ultramax.
Karabin Ultramax można odnaleźć w bunkrze (w tym samym, w którym znajduje się notes z kombinacją do sejfu). W celu odblokowania bunkra należy dysponować kartą dostępu.
To nie byłaby kradzież
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ukraść Silverballery Hitmana, nikogo przy tym nie zabijając. Po więcej szczegółów zapraszam do opisu przejścia ósmej misji, a konkretnie do podpunktu Zdobycie klucza do gabloty. Pamiętaj o tym żeby wybrać wariant zachowania polegający na wykradzeniu notesu z bunkra, a nie atakowaniu właściciela sklepu z bronią.
Do stu tysięcy beczek rumu!
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wystrzelić z armaty znajdującej się na strzelnicy.
Armatę odnajdziesz na obszarze, który jest ostrzeliwany przez osoby przebywające na strzelnicy i najłatwiej jest tam dotrzeć przechodząc przez zaplecze sklepu z bronią.
Zbliż się do armaty, wybierz z inwentarza dowolną broń i wyceluj w lont. Pozostało ci już tylko zaczekać aż armata wystrzeli.
Polowanie na kaczki
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ustrzelić 10 kaczek na strzelnicy.
Najwięcej problemów przysporzy ci zapewne odnalezienie strzelnicy z kaczkami. Jest to mianowicie boczne pomieszczenie sąsiadujące ze sklepem z bronią, w którym przebywa kilku stróżów prawa (powyższy screen). Użyj dowolnej broni, doprowadzając do trafienia w sumie 10 kaczek.
Wybór broni
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Dar Ptaśka.
Twój arsenał - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki z Lilly, wykorzystując pistolety Swiss 3000. Uwaga - Gra bierze pod uwagę tylko te zawody, w których walczy się o zdobycie Silverballerów, a nie powtórne wizyty na strzelnicy już po odzyskaniu pistoletów Hitmana.
Pistolety Swiss 3000 możesz odnaleźć w głównym pomieszczeniu sklepu z bronią.
Twój arsenał - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki z Lilly, wykorzystując karabin Ultramax. Uwaga - Gra bierze pod uwagę tylko te zawody, w których walczy się o zdobycie Silverballerów, a nie powtórne wizyty na strzelnicy już po odzyskaniu pistoletów Hitmana.
Gwoli przypomnienia, karabin Ultramax odnajduje się w bunkrze (tym, w którym pozostawiono też notes z kombinacją do sejfu). W celu odblokowania bunkra należy dysponować kartą dostępu.
Twój arsenał - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać turniej strzelecki z Lilly, wykorzystując karabin snajperski Kazo TRG. Uwaga - Gra bierze pod uwagę tylko te zawody, w których walczy się o zdobycie Silverballerów, a nie powtórne wizyty na strzelnicy już po odzyskaniu pistoletów Hitmana.
Karabin snajperski Kazo TRG można odnaleźć w trakcie przemierzania okopów, czyli terenów ostrzeliwanych przez osoby przebywające na strzelnicy. Jest on w skrzyni niedaleko pokazanej na powyższym screenie drabiny.
Uwaga - Jeżeli masz problem ze zdobyciem 471 punktów przy użyciu samej snajperki, to możesz w trakcie zawodów dokonać podmiany broni. Ważne jest tylko to żeby na sam początek i na sam koniec turnieju trzymać w dłoniach właśnie snajperkę.