Cele | 15 - Prawo Skurky'ego | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Cele
Ogólne założenia etapu: Cele to drugi spośród trzech etapów misji Prawo Skurky'ego. Jest to krótki poziom, przy czym w zależności od wybranego wcześniej przebrania (lub pozostania w domyślnym stroju Hitmana) może mieć on nieco inny przebieg.
Jeżeli używasz przebrania sędziego, to do głównego obszaru omawianej lokacji możesz dotrzeć bez żadnych problemów. W zależności od upodobań możesz pozwolić jednemu ze strażników na doprowadzenie Cię do celu podróży lub go wyprzedzić i samemu się tam wybrać.
Jeżeli używasz stroju Timothy'ego, to schemat zachowania jest bardzo zbliżony. Do momentu dotarcia do pomieszczenia z dwoma pustymi celami nikt Cię nie zatrzyma i nikt nie będzie ograniczał Twoich ruchów. Problemem jest natomiast zbliżenie się do drzwi wyjściowych. Polecam wyprzedzić towarzyszącego Hitmanowi strażnika i jak najszybciej tam dotrzeć lub skorzystać z opisanego poniżej szybu wentylacyjnego.
Jeżeli używasz przebrania strażnika/woźnego sądowego lub jeżeli nie posiadasz żadnego stroju, to trzeba przystąpić do skradania się. W początkowym obszarze eksplorowanej lokacji w zależności od wybranego poziomu trudności spotkasz dwóch lub trzech wartowników. Staraj się ich eliminować lub odwracać ich uwagę rzucanymi przedmiotami.
Dobrym sposobem na bezpieczne zbliżenie się do punktu wyjścia jest wybranie po drodze pokazanej na powyższym screenie prawej odnogi, prowadzącej do niewielkie pomieszczenia piwnicznego.
Zachowaj ostrożność, bo w zależności od ustawionego poziomu trudności w pomieszczeniu piwnicznym możesz kogoś spotkać. Postaraj się ogłuszyć tę osobę (można łatwo schować jej ciało) lub ją ominąć. Niezależnie od tego jak zamierzasz się zachować zlokalizuj wejście do pokazanego na powyższym screenie szybu wentylacyjnego.
Ostateczny cel Twojej podróży to pomieszczenie sąsiadujące z tym z dwoma pustymi celami. Warto się tu przede wszystkim zainteresować pokazanymi na powyższym screenie dowodami.
W celu opuszczenia opisywanej lokacji musisz otworzyć zamek w pokazanych na powyższym screenie drzwiach. UWAGA - Akcja ta zostanie odnotowana jako agresywna nawet jeśli używasz przebrania sędziego. Zaczekaj w rezultacie aż zaglądający tu co jakiś czas strażnik sądowy opuści to miejsce, pozostając w międzyczasie w okolicy lub chowając się w szybie wentylacyjnym. Po tym jak wspomniana osoba oddali się szybko podejdź do drzwi i je odblokuj.