Dotarcie do miejsca pobytu Dextera (Dach Blackwater) | 19 - Odliczanie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dach Blackwater - Dotarcie do miejsca pobytu Dextera
Ogólne założenia etapu: Dexter przebywa na lądowisku i do miejsca jego pobytu możesz dotrzeć na kilka różnych sposobów. W osiągnięciu tego celu będą ci oczywiście przeszkadzać nowi przeciwnicy, choć należy też mieć na uwadze pole minowe.
Po znalezieniu się na górnej części dachu poświęć trochę czasu na zapoznanie się z aktualną sytuacją. Niektórzy wrogowie patrolują aktywnie dach, zaś inni dużo czasu spędzają w jednym miejscu. Zwracaj uwagę na tych drugich, bo możesz ich łatwo omijać lub eliminować. W szczególności radzę zainteresować się dwoma wartownikami zatrzymującymi się przy krawędziach dachu po prawej stronie. Zepchnięcie ich pozwoli ci mianowicie pozyskać dodatkowy instynkt.
W trakcie przemierzania dachu wykorzystuj oczywiście w dalszym ciągu ograniczoną widoczność wrogów. Jeżeli używasz przebrania straży osobistej Dextera, to warto też chować się przy odnajdywanych po drodze bombach, odczekując aż okoliczni przeciwnicy oddalą się.
Do lądowiska prowadzi kilka różnych ścieżek. Pierwsza z możliwości to pokazane na powyższym screenie pole minowe. Polecam się tu udać jedynie w przypadku zabawy na jednym z niższych poziomów trudności, bo na wyższych ustawieniach ścieżka ta jest pilnowana przez dodatkową osobę, na ominięcie której musiałbyś zużyć instynkt lub poświęcić obiekt do rzucania.
W trakcie przeprawy przez pole minowe radzę wykorzystać cały posiadany instynkt, bo tak na dobrą sprawę tylko tu ci się on przyda. Rozmieszczenie min pokazano na powyższym screenie.
Po przejściu przez pole minowe możesz skierować się do schodów (powyższy screen) lub wybrać prawy szyb wentylacyjny (opis pomieszczenia, do którego prowadzi ten tunel znajduje się w dalszej części tekstu).
Po dotarciu na najwyższą część dachu skręć w lewo i przeskocz nad pokazanymi na powyższym screenie skrzyniami. Podejdź następnie do krawędzi, opuść się i zacznij przesuwać w lewo.
Podciągnij się dopiero po ominięciu wszystkich min. Wyrusz prosto i w pokazanym na powyższym screenie miejscu złap się górnej krawędzi z zamiarem dotarcia na lądowisko.
Innym sposobem przedostania się na lądowisko jest skorzystanie z mało widocznych drzwi. Są one zlokalizowane w pokazanym na powyższym screenie miejscu, na prawo od pierwszego pola minowego. Drzwi te niezależnie od wybranego poziomu trudności powinny być pilnowane przez co najmniej dwie osoby, tak więc ważne jest to żeby posiadać wystarczająco dużo instynktu.
Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu rozejrzyj się przede wszystkim za kartą dostępu (powyższy screen).
Z kartą dostępu tym możesz powrócić na poprzedni dach i użyć jej do odblokowania pokazanych na powyższym screenie drzwi. Na poziomach trudności Ekspert i Purysta przejście to jest pilnowane przez dodatkową osobę, tak więc odwróć jej uwagę lub raz jeszcze skorzystaj z instynktu. W nowo odblokowanym obszarze rozejrzyj się za dowodami.
Powróć do pomieszczenia, w którym odnalazłeś kartę dostępu. Możesz tu w zależności od upodobań udać się do lewego szybu wentylacyjnego (screen 1 - prowadzi on do pierwszego pola minowego) lub wybrać prawe drzwi (screen 2), niszcząc kłódkę z użyciem pistoletu.
Jeżeli odblokowałeś wspomniane wyżej prawe drzwi, to na sam koniec skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie drabiny.