5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
5: Myśliwy i ofiara
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich czterech przebrań dostępnych w piątej misji gry.
Przebranie bramkarza z klubu go-go możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen lub Przebieralnie. Najłatwiej możesz tego dokonać pozbywając się bramkarza przebywającego w toalecie klubu lub patrolującego zaplecze lokalu.
Przebranie sprzedawcy możesz zdobyć w etapach Sklep wielobranżowy oraz Chinatown. Najlepiej rozejrzeć się za gotowym strojem, czy to w chłodni sklepu czy przy jednym z kramików w Chinatown.
Przebranie policjanta z Chicago zdecydowanie najłatwiej jest pozyskać, albowiem funkcjonariuszy spotyka się we wszystkich etapach piątej misji za wyjątkiem etapu Przebieralnie. Zaatakuj więc dowolnego stróża prawa i odbierz jego strój.
Przebranie maskotki jest przebraniem ukrytym i jedyna okazja do jego pozyskania to etap Chinatown. Udaj się na drugi koniec Chinatown i zlokalizuj zejście do piwnicy pilnowane przez policjanta (screen 1). Omiń lub zneutralizuj tego funkcjonariusza i zbadaj niewielki obszar za jego plecami, odnajdując gotowy strój.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć sześć dowodów.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dziedziniec. Znajduje się on na masce radiowozu zaparkowanego na samym środku dziedzińca. Odwróć uwagę policjantów lub skorzystaj z przebrania żeby bezpiecznie go zabrać.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Klub Vixen. Sekret ukryto w pomieszczeniu na piętrze, do którego możesz przedostać się wyłącznie od strony otwartej okiennicy (dociera się do niej przechodząc po gzymsie).
Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Opuszczony budynek. Jest on przy skrzyżowaniu pilnowanym przez policjantów, tak więc najlepiej go zdobyć dopiero po odwróceniu uwagi funkcjonariuszy.
Czwarty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Leży on na ladzie w głównym pomieszczeniu sklepu (tym dostępnym dla klientów).
Piąty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa załadunkowa. Znajduje się on w lewym pomieszczeniu budynku, do którego musisz przedostać się żeby awansować do kolejnej strefy.
Ostatni szósty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Chinatown. Ukryto go w jednej z niedostępnych alejek na drugim końcu mapy, a konkretnie w tej, w której można zamordować Larry'ego Clay'a.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Radzę w szczególności pilnować się w trakcie rozgrywania tych etapów, w których spotyka się liczne grupy policjantów oraz w trakcie przemierzania Chinatown.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z siedmiu etapów piątej misji. Tak na dobrą sprawę problemów z tym wyzwaniem nie sprawi ci jedynie startowy poziom Dziedziniec. W pozostałych etapach musisz opanować do perfekcji rozmieszczenie przeciwników, a także dążyć do eliminowania wyznaczanych przez grę celów w możliwie jak najmniej ryzykowny sposób. W ostateczności możesz też zdecydować się na rozgrywkę na jednym z niższych poziomów trudności, tak by mieć mniej wrogów na głowie (i z gorszym polem widzenia).
Prywatny taniec
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek.
Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak zamówi prywatne spotkanie z jedną z tancerek. Udaj się za Domem do odrębnej części klubu i użyj karty dostępu do odblokowania sobie dostępu do zamkniętej kabiny (powyższy screen).
Ustaw się przy lustrze, ale NIE ATAKUJ chwilowo Doma. Zaczekaj aż "przedstawienie" dobiegnie końca i tancerka opuści kabinę. Cel misji powinien wtedy wykonać telefon i dopiero wtedy oddaj strzał. Koniecznie użyj broni z tłumikiem, tak by nikogo nie zaalarmować. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do skrzyni. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Dominacja
Ogólne założenia wyzwania: Musisz niepostrzeżenie zlikwidować Doma Osmonda garotą po tym jak wybierze się do toalety.
Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w specjalny sposób, a mianowicie po tym jak uda się do toalety. W zależności od upodobań możesz odpowiednio wcześniej przygotować sobie to miejsce i pozbyć się ochroniarza (powyższy screen) lub schować się w szafce i zaczekać na przybycie Doma.
Ostrożnie zajdź Osmonda od tyłu i użyj garoty żeby pozbawić go życia. Po udanej akcji odciągnij ciało Doma do szafki. W celu zaliczenia wyzwania w stu procentach musisz jeszcze opuścić klub pozostając do samego końca niewykrytym.
Schadenfreude
Ogólne założenia wyzwania: Musisz doprowadzić do śmierci Doma Osmonda w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
Założeniem tego wyzwania jest zlikwidowanie Doma Osmonda (etap Klub Vixen) w taki sposób, by wyglądało to na nieszczęśliwy wypadek. Udaj się do obszaru, w którym odbywa się wieczór kawalerski i użyj karty dostępu do odblokowania sobie przejścia na zaplecze.
Ustaw się przy lustrze i zaczekaj na przybycie Doma. Gdy tylko cel misji ustawi się pod kulą dyskotekową wciśnij duży żółty przycisk.
Wystrzałowa wyprzedaż
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przyczynić się do eksplozji fajerwerków w sklepie wielobranżowym.
Wyzwanie to można zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Sklep wielobranżowy. Zajmij się eksploracją zaplecza sklepu, odnajdując interaktywny zawór.
Po odkręceniu zaworu rozejrzyj się po magazynie lub po głównej części sklepu za fajerwerkami i podpal je. Pozostało ci już tylko zaczekać na końcowy efekt.