Wydostanie się z klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Klub Vixen - Wydostanie się z klubu
Ogólne założenia: Ostatnia część wchodzącego w skład misji Myśliwy i ofiara etapu Klub Vixen jest bardzo krótka. Dotyczy ona w całości wydostania się z lokalu już po udanym wyeliminowaniu Doma Osmonda.

W celu opuszczenia klubu musisz dotrzeć na zaplecze i możesz tego dokonać na dwa różne sposoby. Pierwszy wariant dotyczy skorzystania z zamkniętych drzwi znajdujących się na lewo od miejsca startu, czyli w miejscu, w którym odbywa się wieczór kawalerski. W celu odblokowania tych drzwi wymagane jest użycie karty dostępu, którą mogłeś odnaleźć na pierwszym piętrze lub którą możesz odebrać jednemu z bramkarzy czy samemu Osmondowi.

Po odblokowaniu drzwi skręć w prawo, docierając do korytarza patrolowanego przez pojedynczego bramkarza. Osobę tę najlepiej ominąć, szczególnie że niełatwo byłoby ją zneutralizować bez wszczynania alarmu. Dobrze jest też zbadać okolicę, odnajdując między innymi drugi pistolet z tłumikiem.

Drugi wariant dotyczy skorzystania z drzwi znajdujących się niedaleko prywatnych budek dla gości lokalu. W pobliżu tych drzwi stacjonuje pojedynczy bramkarz, aczkolwiek możesz go albo w łatwy sposób zneutralizować (pozostaw jego ciało w tym miejscu, bo nikt inny się tu nie pojawi) lub zaczekać aż sobie pójdzie.

Obie opisane powyżej ścieżki pozwolą ci zbliżyć się do schodów prowadzących na pierwsze piętro klubu (powyższy screen). Schody te są niestety obserwowane przez pojedynczego wartownika. Musisz w rezultacie skorzystać z przebrania bramkarza z klubu go-go i ukryć swoją tożsamość lub użyć obiektu do rzucania do odwrócenia jego uwagi. Niezależnie od tego jak się zachowasz wejdź na sam koniec w interakcję z zamkiem drzwi na piętrze, kończąc po chwili etap.