Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Korytarze sierocińca - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca
Ogólne założenia etapu: Korytarze sierocińca to nazwa drugiego etapu wchodzącego w skład misji Rosewood. Jest to najbardziej rozbudowany poziom wspomnianej misji, w którym do zbadania są dwa piętra sierocińca zajmowane w całości przez uzbrojonych i czujnych bandytów. Przed podjęciem konkretnych działań warto zapoznać się z rozkładem pomieszczeń w sierocińcu, rozpoczynając od mniejszego pierwszego piętra budynku.
Zacznij od przedostania się na dach windy. Złap się teraz drugiej krawędzi, ale nie podciągaj się dopóki okoliczni bandyci zdecydowanie się nie oddalą (na wyższych poziomach trudności uważaj też na przeciwnika pojawiającego się przy prawym przejściu).
Dobrym pomysłem jest pozyskanie przebrania bandziora, czy to eliminując osobę, która zatrzyma się na wprost od Ciebie czy przeciwnika, który wyruszy w stronę prawych schodów (tych prowadzących na parter). Zaletą tego rozwiązania jest to, że w sytuacjach krytycznych będziesz mógł używać instynktu do uniknięcia wykrycia.
W pomieszczeniu zlokalizowanym na końcu korytarza na wprost od windy bandyci torturują jednego z pojmanych strażników. Mógłbyś oczywiście uratować tę osobę, ale nie wiąże się to z żadnymi ułatwieniami w dalszej części etapu (jedyna nagroda to zaliczenie wyzwania).
O wiele lepszym pomysłem jest wykorzystanie okazji do tego żeby przemknąć za plecami bandytów (powyższy screen), szczególnie że nie powinni się oni rozejść do momentu zakończenia tortur, ułatwiając ci tym samym dalszą eksplorację budynku.
Na parter sierocińca możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli ominąłeś bandziorów torturujących strażnika, to warto dodatkowo przejść przez prawe pomieszczenie, a to dlatego, że lewy korytarz jest zazwyczaj patrolowany przez jednego z wrogów. W pobliżu schodów niezależnie od wybranego poziomu trudności powinieneś spotkać jeszcze jednego bandytę (powyższy screen) i w zależności od upodobań możesz go wyeliminować lub ominąć (np. gdy oprze się plecami o balustradę).
Drugi sposób dotarcia na parter sierocińca to skorzystanie z klatki schodowej zlokalizowanej na prawo od miejsca startu, czyli szybu windy. Na niższych poziomach trudności nikogo tu nie spotkasz. Na wyższych ustawieniach klatka będzie z kolei pilnowana przez pojedynczego wroga i dobrze byłoby się nim zająć.