Magazyn | 16 - Operacja Młot Bojowy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Magazyn
Ogólne założenia etapu: Magazyn jest trzecim etapem szesnastej misji kampanii. Skupia się on w całości na konieczności unikania elitarnych oddziałów Agencji patrolujących zadymiony budynek. W zależności od ustawionego poziomu trudności pozostawanie w ukryciu może okazać się mniej lub bardziej wymagającym zadaniem.
Początkowa część tego etapu jest bardzo liniowa i pomimo licznych eksplozji, do których będzie dochodziło w okolicy, nie masz się czego obawiać. Radzę wziąć po drodze jakiś obiekt do rzucania (np. śrubokręt lub młotek), bo już za kilka chwil może ci się on przydać. Właściwe zmagania rozpoczną się po dotarciu do pokazanych na powyższym screenie drzwi, prowadzących do zadymionej części magazynu.
Do pierwszego pomieszczenia magazynu wkrótce wkroczy dwóch ciężkozbrojnych żołnierzy Agencji. Jeśli masz zamiar ich zaatakować, to zaczekaj aż się rozejdą i dopiero wtedy przystąp do działania. Polecam korzystać z odnalezionego w okolicy lub zabranego z posterunku kabla zasilania (zastępstwo za garotę), dzięki czemu zabijana postać nie zaalarmuje swoich kolegów.
Osobiście radzę uniknąć obu żołnierzy, szczególnie że na pozbyciu się ich nic byś nie zyskał (przebranie ciężkozbrojnego żołnierza Agencji cechuje się takim samym ryzykiem wykrycia jak przebranie szeregowego żołnierza Agencji). Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz pokazane na powyższym screenie przejście prowadzące do głównej części magazynu.
Tu musisz się już znacznie bardziej pilnować, bo nawet na niższych poziomach trudności w okolicy spotkasz co najmniej 5-6 ciężkozbrojnych żołnierzy Agencji. Teoretycznie mógłbyś odciągać ich do poprzedniego obszaru i sukcesywnie eliminować, ale o wiele bezpieczniej jest unikać z nimi kontaktu. Do ominięcia pierwszej grupy najlepiej jest wykorzystać pokazany na powyższym screenie balkonik.
Możesz też jeszcze bardziej skrócić drogę i od razu wybrać się do pokazanej na powyższym screenie lewej platformy. Na wyższych poziomach trudności oznacza to niestety konieczność regularnego wspomagania się instynktem i/lub rzucanymi przedmiotami. Do platformy tej dociera się też po już skorzystaniu z zasugerowanego wcześniej balkoniku.
Druga część głównego obszaru magazynu również jest okupowana przez dość liczną grupę wrogów. Przeciwników najłatwiej możesz ominąć przechodząc po centralnej platformie i opuszczając się w pokazanym na powyższym screenie miejscu.
Jeśli nie chcesz korzystać z centralnej platformy, to możesz także udać się w prawo, docierając do pokazanych na powyższym screenie dwóch mniejszych balkoników.
Aktualnie badany obszar magazynu możesz opuścić na dwa zasadnicze sposoby. Główne przejście na niższych poziomach trudności jest słabo pilnowane, ale na wyższych ustawieniach przebywają tu dodatkowe osoby, przez co trudniej jest pozostać w ukryciu. Są tu też dowody, które możesz pozyskać dzięki użyciu instynktu lub obiektów do rzucania.
Alternatywnym przejściem są pokazane na powyższym screenie drzwi zlokalizowane w jednym z narożników magazynu. Same drzwi nie powinny być przez nikogo pilnowane, ale w drodze do nich musisz zachować ostrożność.
Ostatni obszar magazynu na niższych poziomach trudności jest niepilnowany, a na wyższych ustawieniach przebywa tu pojedynczy przeciwnik, którego na szczęście możesz łatwo ominąć lub wyeliminować. Wyjdź z magazynu (powyższy screen).
Na sam koniec przejdź przez kilka liniowych lokacji, w których nie spotkasz już żadnych żołnierzy. Dotarcie do drzwi prowadzących w okolice targu i otwarcie ich jest równoznaczne z przystąpieniem do kolejnego etapu.