Eksploracja areny (Arena) | 13 - Noc walki | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Arena - Eksploracja areny
Ogólne założenia etapu: Arena to drugi poziom wchodzący w skład trzynastej misji gry i może on mieć inny przebieg w zależności od decyzji podjętych w etapie Hangar Patrioty. Niezależnie od rozwoju wydarzeń warto dokładnie zbadać nową planszę, odnajdując przy okazji kilka cennych przedmiotów.
Uwaga - Jeżeli do dotarcia na arenę użyłeś karty dostępu, to od razu możesz przystąpić do jej eksploracji. Jeżeli z kolei wziąłeś udział w walce na ringu, to lokację tę możesz zbadać dopiero po pokonaniu Sancheza (jest to też wtedy opcjonalne, bo równie dobrze można od razu skierować się do wyjścia).
Na dolnym poziomie areny nie odnajdziesz nic ciekawego, tak więc prędzej czy później musisz przedostać się na jej górne poziomy. Możesz w tym celu skorzystać z jednego z pokazanych na powyższym screenie przejść. Jeżeli używasz przebrania (obojętnie jakiego), to nikt nie powinien Cię zatrzymać. W przeciwnym wypadku konieczne okaże się odwrócenie uwagi pilnujących tych przejść osób, na przykład rzucając jedną z odnalezionych przy barze butelek.
Na górnym poziomie omawianej lokacji przebywa wielu pracowników ochrony i to niezależnie od ustawień poziomu trudności. Jeśli więc nie dysponujesz żadnym strojem lub korzystasz z przebrania pracownika ochrony fabryki, to musisz pamiętać o monitorowaniu poczynań wrogów i pozostawaniu w ukryciu. W przypadku dysponowania przebraniem członka świty Patrioty (lub samego Patrioty) możesz bezproblemowo przemieszczać się po okolicy, nie licząc opisanej poniżej loży VIP-ów oraz obszarów, które odblokowuje się z pomocą karty dostępu.
Dobrym pomysłem na pozyskanie przebrania pracownika ochrony fabryki (jeśli odczuwasz taką potrzebę) jest przedostanie się do pokazanej na powyższym screenie odgrodzonej zbrojowni, do której prowadzą dwie bramki. Otwarcie bramek wymaga użycia karty dostępu (tej samej, którą odnalazłeś podczas eksploracji hangaru).
Niezależnie od wybranego poziomu trudności w każdym z pomieszczeń zbrojowni przebywa jeden przeciwnik. Osobę z lewego pomieszczenia możesz łatwo zajść od tyłu i następnie ogłuszyć.
Osoba z prawego pomieszczenia siedzi na kanapie, tak więc najlepiej jest odwrócić jej uwagę rzuconym przedmiotem. W obu przypadkach postaraj się dość szybko ukryć ciała w znajdującej się w zbrojowni skrzyni, dzięki czemu nie zostaną one zauważone przez wartownika patrolującego pobliski korytarz. Oprócz pozyskania przebrania warto rozejrzeć się po całej zbrojowni, odnajdując między innymi zdalne ładunki wybuchowe, kostki C4, karabin snajperski Ilyon R700 oraz strzelbę M590 12ga.
Ostatnie z ciekawszych pomieszczeń na piętrze to loża dla VIP-ów, do której wchodzi się od strony balkoników. Miejsce to jest okupowane głównie przez członków świty Patrioty, tak więc nie radzę używać tego przebrania. Niestety, skorzystanie z przebrania pracownika ochrony fabryki również nie jest w stu procentach bezpieczne, bo na wszystkich poziomach trudności w okolicy przebywa pojedynczy wartownik. Warto się w rezultacie postarać odwrócić jego uwagę, a wszystko to ma celu pozyskanie pozostawionych w loży dowodów.