Przedostanie się do wnętrza klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Klub Vixen - Przedostanie się do wnętrza klubu
Ogólne założenia etapu: Klub Vixen to drugi etap misji Myśliwy i ofiara. Jest on wyraźnie dłuższy i bardziej skomplikowany od poprzedniego poziomu, skupiając Twoją uwagę na wyeliminowaniu Doma Osmonda. Zanim przystąpisz do konkretnych działań wymagane będzie przedostanie się do wnętrza klubu.

To czy wybierzesz lewe czy prawe wyjście z budynku nie odgrywa żadnej roli, bo prędzej czy później dotrzesz do wejścia do klubu Vixen. Warto tu poświęcić kilka chwil na ustalenie w jaki sposób chcesz przedostać się do jego wnętrza. Można tego mianowicie dokonać na trzy zasadnicze sposoby.

Pierwszy wariant to skorzystanie z głównego wejścia do klubu. Domyślnie jest to możliwe tylko jeśli posiadasz przebranie policjanta z Chicago, a to dlatego, że funkcjonariusze dysponują pełnym dostępem do głównej części klubu.

Jeżeli nie posiadasz przebrania policjanta, to możesz takowe pozyskać. Zaczekaj aż tutejszy funkcjonariusz zakończy rozmowę z bramkarzami i uda się do pobliskiej alejki. Musisz go tam zaskoczyć, ogłuszyć/zabić, schować jego ciało i założyć jego strój.

Drugi wariant to przejście tunelami wentylacyjnymi. W tym przypadku musisz rozpocząć niedaleko miejsca startu. Zbadaj budynek w poszukiwaniu wejścia do pierwszego szybu (powyższy screen).

Po wyjściu z szybu przejdź przez kolejny (powyższy screen), który zaprowadzi Cię do budki ochrony już wewnątrz klubu. Tu musisz jedynie ostrożnie przejść obok pracowników lokalu, nie dając się im zauważyć.

Trzeci wariant to dotarcie do otwartej okiennicy zlokalizowanej na pierwszym piętrze. W celu wdrożenia tego planu w życie rozpocznij na lewo od głównego wejścia do klubu, odnajdując interaktywną krawędź, na którą można się wspiąć.

Zacznij przesuwać się w prawo, zatrzymując się przy pokazanej na powyższym screenie otwartej okiennicy.

Po przejściu przez okno warto dokładnie rozejrzeć się po całym pomieszczeniu. Do odnalezienia są tu dowody, karta dostępu oraz pistolet z tłumikiem. Warto w szczególności zainteresować się dwoma ostatnimi przedmiotami z tej listy, albowiem mogą ci się one przydać w dalszej części tej misji.

Wszystkie opisane powyżej warianty pozwolą ci znaleźć się w głównym korytarzu prowadzącym do wnętrza klubu. Skorzystaj z niego, osiągając po kilku chwilach cel swojej podróży.