Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman Absolution - poradnik do gry

Hitman Absolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gmach sądu - Eksploracja gmachu sądu

Ogólne założenia etapu: Gmach sądu to pierwszy z trzech etapów piętnastej misji kampanii, zatytułowanej Prawo Skurky'ego. Nadrzędnym celem tego poziomu jest dotarcie do przejścia prowadzącego do cel i tradycyjnie przed podjęciem jakichkolwiek konkretnych decyzji warto dokładnie zapoznać się z całą lokacją.

Sala sądowa jest miejscem, w którym rozpoczynasz misję - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Sala sądowa jest miejscem, w którym rozpoczynasz misję. Nie próbuj wkraczać do niedostępnego obszaru bez przebrania, bo zostaniesz od razu zauważony. Dostęp możesz uzyskać zakładając przebranie strażnika sądowego lub przebranie woźnego sądowego, choć i wtedy nie należy się czuć bezpiecznie, bo możesz zostać łatwo zdemaskowany. Polecam w rezultacie zapoznać się z przedstawionymi w dalszej części poradnika instrukcjami na temat miejsc pozyskiwania przebrań i alternatywnych sposobów opuszczenia gmachu sądu.

Na prawo od miejsca, w którym obraduje sędzia znajduje się pokazany na powyższym screenie magazyn dowodów, w którym można odnaleźć przede wszystkim wiele różnych rodzajów broni oraz szyb wentylacyjny pomocny w ominięciu drzwi prowadzących do cel - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na prawo od miejsca, w którym obraduje sędzia znajduje się pokazany na powyższym screenie magazyn dowodów, w którym można odnaleźć przede wszystkim wiele różnych rodzajów broni oraz szyb wentylacyjny pomocny w ominięciu drzwi prowadzących do cel. Także i ten obszar najlepiej jest zbadać w przebraniu (rekomendowane są strój sędziego lub strój woźnego sądowego).

Parter budynku sądu jest dostępny dla wszystkich - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Parter budynku sądu jest dostępny dla wszystkich. Nie możesz oczywiście biegać z wyciągniętą bronią i musisz się pilnować w sytuacji korzystania z przebrania strażnika sądowego, bo szczególnie na wyższych poziomach trudności spotkasz tu wiele takich osób.

Pomieszczenie na końcu korytarza na prawo od wejścia do sądu niezależnie od wybranego poziomu trudności jest okupowane przez pojedynczego wartownika - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Pomieszczenie na końcu korytarza na prawo od wejścia do sądu niezależnie od wybranego poziomu trudności jest okupowane przez pojedynczego wartownika. Jest to w rezultacie dobre miejsce do pozyskania stroju strażnika sądowego (użyj obiektów do rzucania, załącz radio lub zastrzel wspomnianą osobę).

Pomieszczenia zlokalizowane po drugiej stronie korytarza są trudno dostępne i dobrze pilnowane - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Pomieszczenia zlokalizowane po drugiej stronie korytarza są trudno dostępne i dobrze pilnowane. W głównym pomieszczeniu ochrony przebywa liczna grupa strażników sądowych i na jego zbadanie najlepiej zdecydować się po po zdobyciu przebrania sędziego, dzięki czemu w prosty sposób pozyskasz pozostawione na jednym z biurek dowody.

Na lewo od wejścia do budynku sądu znajdują się toalety - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na lewo od wejścia do budynku sądu znajdują się toalety. Nie odnajdziesz tu początkowo nic ciekawego, ale warto zapamiętać sobie to miejsce, gdyż toalety wykorzystuje się w trakcie realizacji jednego z planów przedostania się do cel.

Na piętrze budynku sądu warto zainteresować się przede wszystkim balkonikiem, z którego widać salę sądową - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na piętrze budynku sądu warto zainteresować się przede wszystkim balkonikiem, z którego widać salę sądową. Znajduje się tu terminal komputerowy pomocny w odwróceniu uwagi osób biorących udział w rozprawie (więcej na ten temat w kolejnych podpunktach poradnika).

Ciekawym miejscem jest pokazany na powyższym screenie niewielki składzik, w którym znajduje się skrzynia do składowania ciał - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Ciekawym miejscem jest pokazany na powyższym screenie niewielki składzik, w którym znajduje się skrzynia do składowania ciał. Możesz w rezultacie wykorzystać tę lokację do pozyskania przebrania, korzystając z obiektu do rzucania i następnie atakując z zaskoczenia osobę, która pojawi się w składziku.

Biblioteka to miejsce, do którego nie mają dostępu niepowołane osoby, tak więc najlepiej jest skorzystać z przebrania strażnika sądowego - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Biblioteka to miejsce, do którego nie mają dostępu niepowołane osoby, tak więc najlepiej jest skorzystać z przebrania strażnika sądowego. Pomieszczenie to najlepiej jest odwiedzić z zamiarem pozyskania przebrania woźnego sądowego. Zaczekaj w takiej sytuacji aż w bibliotece pozostanie tylko jeden strażnik i odciągnij uwagę woźnego , chowając następnie jego ciało w szafie.

Na tyły gmachu sądu prowadzą pokazane na powyższym screenie drzwi, które zlokalizowane są na końcu korytarza na lewo od głównego wejścia do budynku - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na tyły gmachu sądu prowadzą pokazane na powyższym screenie drzwi, które zlokalizowane są na końcu korytarza na lewo od głównego wejścia do budynku.

Po znalezieniu się na zapleczu budynku sądu zwróć uwagę na okiennicę prowadzącą na górny balkonik oraz na pokazane na powyższym screenie archiwum - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Po znalezieniu się na zapleczu budynku sądu zwróć uwagę na okiennicę prowadzącą na górny balkonik oraz na pokazane na powyższym screenie archiwum. Wewnątrz archiwum przebywa pojedynczy wartownik, którego możesz ominąć lub zaatakować z zamiarem pozyskania przebrania strażnika sądowego.

Parking zlokalizowany na tyłach budynku sądu jest niedostępny - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Parking zlokalizowany na tyłach budynku sądu jest niedostępny. Jeżeli chcesz go zbadać to rozważ zaopatrzenie się w przebranie strażnika sądowego. Ważne jest także umiejętne przeskakiwanie pomiędzy pojazdami i murkami, unikając wykrycia przez przebywających w okolicy wartowników. Celem eksploracji tej okolicy jest dotarcie do jednej z dwóch okiennic prowadzących do prywatnych komnat sędziego (więcej na ten temat w dalszej części poradnika).

Na samym końcu parkingu zlokalizowanego na tyłach gmachu sądu znajduje się pokazany na powyższym screenie niewielki składzik - Eksploracja gmachu sądu (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na samym końcu parkingu zlokalizowanego na tyłach gmachu sądu znajduje się pokazany na powyższym screenie niewielki składzik. Najważniejszym obiektem do odnalezienia w tym składziku jest gotowy strój strażnika sądowego. Warto się po niego wybrać jeśli nie chcesz atakować żadnego z wartowników.

Tyle w kwestii eksploracji, przejdźmy do tematu dotarcia do cel. Zadanie to możesz wykonać na trzy zasadnicze sposoby:

  • Założenie przebrania sędziego - To zdecydowanie najlepszy pomysł, albowiem sędzia dysponuje pełnym dostępem do wszystkich obszarów gmachu sądu i nie zostanie także zatrzymany ani rozpoznany już po dotarciu do cel. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego.
  • Założenie przebrania oskarżonego w rozprawie sądowej - Metoda ta jest mniej pracochłonna, szczególnie jeśli grasz na jednym z niższych poziomów trudności. Ma ona natomiast dwie zasadnicze wady - nie będziesz mógł na spokojnie zbadać gmachu sądu i już po dotarciu do cel będziesz musiał umknąć strażnikom. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu oskarżonego.
  • Założenie przebrania woźnego/strażnika sądowego lub zignorowanie przebrań - Nie polecam tego wariantu, bo nawet jeśli skorzystasz z przebrania strażnika czy woźnego bardzo prawdopodobne jest zaalarmowanie przebywających w okolicy osób. Ponadto odpadnie możliwość starannego zbadania budynku sądu. Omówienie tego wariantu znajduje się w podpunkcie Gmach sądu - Dotarcie do cel w tradycyjny sposób.