15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Jednoosobowe zamieszki
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć szklany nóż i użyć go do zamordowania dziesięciu policjantów z Hope przebywających w więzieniu, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza część to pozyskanie szklanego noża i dokonuje się tego w trakcie rozgrywania etapu Gmach sądu. Musisz mianowicie dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie magazynu dowodów, zlokalizowanego na prawo od głównej sali sądowej.

Dokładnie rozejrzyj się po magazynie dowodów (najlepiej jest korzystać z przebrania sędziego lub woźnego sądowego), odnajdując szklany nóż w pokazanym na screenie miejscu.

Do zaliczania drugiej części wyzwania możesz przystąpić dopiero po dotarciu do etapu Więzienie. Przystąp do eliminowania policjantów z Hope, przy czym przez cały czas musisz pozostawać w ukryciu. Radzę więc używać przebrania policjanta i po każdej udanej akcji chować się w celi czy na przykład w szafce. Pamiętaj też, że nie musisz podchodzić do każdego z funkcjonariuszy, bo szklanym nożem możesz równie dobrze rzucać (wadą tego rozwiązania jest to, że po udanej akcji trzeba odzyskać broń).
Tak blisko, a tak daleko
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Prawo Skurky'ego.
Dzień sądu - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego, ogłuszyć woźnego sądowego przebywającego w bibliotece i schować jego ciało, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to zalicza się w etapie Gmach sądu i musisz oczywiście rozpocząć od pozyskania przebrania sędziego. Gwoli przypomnienia, należy dotrzeć do prywatnych kwater sędziego i z pomocą rzucanych obiektów lub terminalu komputerowego nakłonić sędziego do pojawienia się w tym miejscu. Wyeliminuj sędziego, schowaj jego ciało i załóż przebranie.

Udaj się teraz do pokazanej na powyższym screenie biblioteki, znajdującej się na pierwszym piętrze gmachu sądu.

W bibliotece domyślnie przebywa dwóch strażników sądowych i jeden woźny sądowy. Zaczekaj aż jeden ze strażników wyjdzie z biblioteki i przystąp do działania. Polecam użyć rzucanego obiektu, doprowadzając do tego żeby wylądował on tuż przy szafce znajdującej się w bibliotece (powyższy screen).

W zależności od tego kto przyjdzie zbadać dziwne dźwięki najpierw pozbądź się strażnika sądowego lub od razu woźnego sądowego. Pamiętaj o tym, że woźnego musisz jedynie ogłuszyć. Schowaj szybko jego ciało, co powinno doprowadzić do zaliczenia wyzwania.
Dzień sądu - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego, ogłuszyć trzech woźnych sądowych i schować ich ciała, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to jest rozwinięciem poprzedniego i z oczywistych względów jest znacznie trudniejsze do zaliczenia. Zainteresuj się tylko tymi woźnymi, w pobliżu których znajdują się skrzynie lub szafki do składowania ciał. Na początek proponuję ponownie ogłuszyć woźnego z biblioteki.

Następnie dobrze byłoby zainteresować się woźnym przebywającym w sali sądowej (powyższy screen). Cicha eliminacja tej osoby jest niestety bardzo utrudniona. Zacznij od oczyszczenia pobliskiego magazynu dowodów i następnie przystąp do rzucania przedmiotami, wykonując to tak długo aż w magazynie pojawi się woźny. Ogłusz go i schowaj jego ciało.

Na koniec najlepiej zostawić sobie woźnego pojawiającego się w kwaterach sędziego. Warto w tym miejscu dodać, że wspomniana osoba przebywa w tym miejscu tylko jeśli zatrzymałeś nagranie wideo.
Dzień sądu - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć przebranie sędziego i zabić w toalecie Timothy'ego Hawke'a , wykorzystując do tego celu sędziowski młotek.

Wyzwanie to wyraźnie różni się od dwóch poprzednich. Zacznij od przedostania się do kwater sędziego i wejścia w interakcję z terminalem komputerowym z zamiarem zatrzymania nagrania wideo.

Zaczekaj aż w kwaterach pojawi się sędzia, ogłusz go i założ jego strój. Koniecznie zabierz też ze sobą odnaleziony przy ciele sędziego młotek.

NIE WCHODŹ na salę sądową, bo Timothy Hawke przedwcześnie powróciłby z toalety. Zamiast tego przejdź przez okiennicę i powróć do gmachu sądu przechodząc przez parking.

Udaj się do toalety dla pań i wejdź do szybu wentylacyjnego, docierając w ten sposób do toalety dla panów.

Pozostało ci już tylko wybrać z inwentarza młotek i użyć go do zamordowania przebywającego w toalecie Hawke'a.