19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
19: Odliczanie
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z przebrania dostępnego w dziewiętnastej misji gry.
Przebranie straży osobistej Dextera jest jedynym strojem w 19 misji i nie można go właściwie pominąć, gdyż jego założenie w ogromny sposób ułatwia dotarcie na lądowisko. Najlepiej jest je zdobyć atakując jedną z postaci przebywających niedaleko miejsca startu.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dowód.
Jedyny dowód dostępny w dziewiętnastej misji gry znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu na wyższym dachu, które odblokowuje się dzięki wykorzystaniu karty dostępu (tej z korytarza pod lądowiskiem).
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. Nie powinno być z tym dużych problemów, tym bardziej, że dzięki używaniu przebrania omijanie wrogów jest o wiele prostsze.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań. To niezwykle trudne wyzwanie, do którego radzę podchodzić na normalnym poziomie trudności. Zabijaj ostrożnie wrogów blokujących dostępu do kolejnych obszarów mapy i wspomagaj się przedmiotami do rzucania, nie pozwalając na to żeby ktoś zauważył Hitmana i wszczął alarm. Polecam również przeprawę przez pole minowe, bo wtedy okolica ta jest pilnowana przez tylko jedną osobę.
Każda droga wiedzie do Dextera
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z każdej z trzech ścieżek prowadzących do Dextera.
Uwaga - Wyzwanie to w niespatchowanej wersji gry jest nieprawidłowe zaliczane, a konkretnie na bieżąco w trakcie omijania drugiego pola minowego niedaleko lądowiska.
Pierwsza ze ścieżek prowadzących do Dextera to pole minowe.
Druga ścieżka to tunel wentylacyjny i możesz przez niego przejść od strony pola minowego lub korytarza pod lądowiskiem.
Trzecia z możliwych ścieżek to drzwi znajdujące się na prawo od pierwszego pola minowego.
Nie zgub celu
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Dextera w czasie krótszym niż 3 minuty. Polecam zdecydować się na jeden z niższych poziomów trudności, a po znalezieniu się na górnym dachu wybrać prawe drzwi (te prowadzące do korytarza z kartą dostępu). Zniszcz następnie kłódkę i skorzystaj z drabiny.
Niebezpieczeństwo
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować dwóch wartowników w zaaranżowanym wypadku z użyciem zawieszonej na łańcuchu palety przemysłowej.
Wyzwanie to możesz zaliczyć na samym początku misji. Poszukiwana paleta znajduje się na lewo od schodów prowadzących do kolejnego obszaru (powyższy screen).
Zaczekaj aż pod paletą przemysłową ustawi się dwóch przeciwników i dopiero wtedy strzel w łańcuch, dzięki czemu zostaną oni zmiażdżeni.
Ścięci
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć topór strażacki i zabić z jego użyciem pięciu wartowników, pozostając przez cały czas niezauważonym.
Poszukiwany topór znajduje się w pokazanym na powyższym screenie zamkniętym obszarze, który możesz odblokować dzięki karcie dostępu pozyskanej z korytarza pod lądowiskiem. Wejdź do środka i rozejrzyj się za toporem.
Powróć na dach i przystąp do eliminowania wrogów. W zależności od upodobań możesz do nich podchodzić lub rzucać toporem (powyższy screen). Najważniejsze jest to żeby nie zostać wykrytym, tak więc umiejętnie używaj zasłon i do kolejnych ataków wybieraj pojedyncze cele.
To sprawa osobista
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Blake'a Dextera z użyciem garoty.
Wyzwanie to jest bardzo proste. Po dotarciu na lądowisko przygotuj sobie garotę i zajdź Dextera od tyłu, nie dając mu się w międzyczasie zauważyć. Cel misji nie będzie mógł obronić się przed atakiem garotą.
Twarzą w twarz
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Odliczanie.
Załatw ich - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzech wartowników strzałami w głowę, pozostając przez cały czas niezauważonym.
To stosunkowo proste wyzwanie, które możesz zaliczyć już na samym początku misji. Starannie oddawaj kolejne strzały, nie pozwalając na to żeby Hitman został wykryty.
Załatw ich - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zrzucić sześciu wrogów z dachu budynku, pozostając przez cały czas niezauważonym.
Także i to wyzwanie nie jest szczególnie trudne, choć wszystkich sześciu ciał musisz pozbyć się za jednym podejściem, czyli bez powracania do ostatniego punktu kontrolnego. W zależności od upodobań możesz popychać wrogów ustawiających się przy krawędziach (powyższy screen) lub przenosić ciała zamordowanych osób i zrzucać je z dachu.
Załatw ich - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować dziesięciu wrogów, pozostając przez cały czas niezauważonym.
Zaliczenie tego wyzwania może okazać się nieco trudniejsze z uwagi na obecność limitu czasowego. Polecam próbować używać pistoletu lub rozprawiać się z przeciwnikami z pomocą garoty (pamiętaj, że ataki garotą są bardzo ciche).