Odblokowanie dostępu do windy (Blackwater Park) | 18 - Blackwater Park Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Blackwater Park - Odblokowanie dostępu do windy
Ogólne założenia: Odblokowanie sobie dostępu do windy podróżującej do apartamentu na dachu budynku to ostatnia część pierwszego etapu opisywanej misji. Gra pozwala na osiągnięcie upragnionego rezultatu na kilka różnych sposobów, między innymi podstępem czy rozprawiając się ze wszystkimi osobami przebywającymi w budynkuu.
Do drugiego etapu osiemnastej misji gry możesz awansować na trzy główne sposoby. Pierwsza metoda jest zdecydowanie najbardziej agresywna, zakładając zamordowanie pracownicy ochrony i przetransportowanie jej ciała do czytnika siatkówki oka. Proponuję poczynić w tym przypadku pewne przygotowania, a mianowicie skorzystać z dość pokaźnego składziku broni znajdującego się na tyłach pomieszczenia ochrony (powyższy screen).
Powróć do lobby, załącz tryb strzelania instynktownego i postaraj się jednym atakiem zlikwidować możliwie jak największą liczbę przeciwników przebywających w okolicy.
Po wyeliminowaniu pierwszej grupy wrogów schowaj się za zasłoną i rozpocznij eliminację kolejnych jednostek wroga. Radzę wybierać takie miejsca do prowadzenia ostrzału żeby nie pozwalać wrogom na atakowanie Hitmana z kilku różnych stron. Jeżeli odniesiesz poważniejsze obrażenia, to korzystaj z dość licznie porozmieszczanych po budynku punktów medycznych.
Po wstępnym oczyszczeniu okolicy szybko zlokalizuj ciało pracownicy ochrony i przystąp do jego przeciągania. Z ciałem musisz dotrzeć do windy i wejść w interakcję z czytnikiem siatkówki. Postaraj się zdążyć z tym zanim dotrą posiłki, bo w przeciwnym wypadku zmuszony zostałbyś do zlikwidowania kolejnych wrogów.
Drugi możliwy wariant zachowania zakłada włamanie się do terminalu komputerowego w celu przywołania windy. Wspomniany terminal znajduje się w pomieszczeniu ochrony (powyższy screen), do którego można przedostać się na kilka różnych sposobów. Możesz mianowicie wybrać jedno z dwóch głównych wejść lub udać się na tyły tego pomieszczenia i skorzystać z alternatywnych przejść.
W pomieszczeniu ochrony nawet na niższych poziomach trudności przebywają co najmniej dwie postacie. Dodatkowo musisz się liczyć z tym, że okazjonalnie mogą się tu pojawać inne osoby oraz sama pracownica ochrony. Problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby, a mianowicie używając przebrania wartownika i wspomagając się instynktem lub starając się odciągać kolejne osoby z pomieszczenia ochrony z zamiarem ich eliminacji. W tym drugim przypadku polecam zainteresować się radiem w jednym z pobliskich korytarzy oraz przystąpić do korzystania z obiektów do rzucania.
Terminal, do którego musisz się włamać, został pokazany na powyższym screenie. Znajduje się on na szczęście niedaleko jednego z wyjść z pomieszczenia ochrony, tak więc od razu po udanej akcji opuść to pomieszczenie.
Pozostało ci już tylko powrócić do windy, przywołać ją (powyższy screen) i wejść do niej.
Ostatni trzeci wariant zachowania zakłada skorzystanie z przebrania kierownika Blackwater z zamiarem przechytrzenia pracownicy ochrony. Musisz oczywiście rozpocząć od zlokalizowania kierownika Blackwater, którego poznasz po czerwonym garniturze (powyższy screen).
Kierownika Blackwater najlepiej jest zaatakować w sali z projektorem (screen 1) lub w korytarzu na tyłach pomieszczenia ochrony (screen 2). W obu przypadkach odpowiednio wcześniej musisz pozbyć się przebywających w tych miejscach wartowników. Załóż przebranie kierownika Blackwater i schowaj ciało zneutralizowanej osoby.
Ostatnia czynność do wykonania to zlokalizowanie pracownicy ochrony. Podejdź do niej i pozwól na to żeby doprowadziła Cię do windy, którą po chwili odblokuje.