11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
11: Dexter Industries
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich czterech przebrań dostępnych w jedenastej misji gry.
Przebranie handlarza bronią jest trudne do zdobycia. Musisz mianowicie zaatakować i pozbawić stroju handlarza przechadzającego się po placu na prawo od budynku fabryki (etap Budynek fabryczny).
Przebranie ochrony fabryki możesz pozyskać w każdym z czterech etapów jedenastej misji gry. Warto jednocześnie dodać, że nie musisz atakować ochroniarzy, bo odpowiedni strój ukryto też w składziku odnajdywanym w trakcie rozgrywania etapu Ślepa uliczka.
Przebranie kierowcy ciężarówki można zdobyć wyłącznie w trakcie rozgrywania etapu Budynek fabryczny. Najlepiej jest zaatakować kierowcę naprawiającego pojazd na parkingu lub jedną z osób przebywających w kantynie.
Przebranie wiewiórki jest przebraniem ukrytym i jedyna okazja do jego pozyskania to etap Budynek fabryczny. Musisz mianowicie przedostać się do pokazanego na screenie 1 składziku, który znajduje się na lewo od budynku fabryki. Do odblokowania składziku wymagane jest użycie jednej z odnalezionych wcześniej kart dostępu.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć cztery dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Ślepa uliczka. Jest on w niewielkim pomieszczeniu z telewizorami wewnątrz głównego budynku tartaku.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Stary tartak. Sekret leży na konsoli w głównym pomieszczeniu tartaku.
Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Zejście. Znajduje się on niedaleko przejścia prowadzącego do głównego kompleksu jaskiń, w miejscu, w którym początkowo spotyka się dwóch wartowników (najlepiej zaczekać aż się rozejdą lub odwrócić ich uwagę rzucanymi przedmiotami).
Czwarty dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Budynek fabryczny. Znajduje się on w lobby głównego budynku fabryki, niedaleko windy kończącej misję. Sekret ten najwygodniej jest pozyskać w przebraniu handlarza bronią.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z czterech etapów jedenastej misji. Pilnuj się w szczególności w trakcie rozgrywania pierwszego i czwartego poziomu, umiejętnie korzystając z zasłon i w miarę możliwości używając przebrań.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z czterech etapów jedenastej misji. Jest to niestety trudne do osiągnięcia, albowiem w praktycznie każdym z rozgrywanych etapów będziesz sobie musiał radzić z licznymi grupami przeciwników. Polecam w rezultacie zdecydować się na obniżenie poziomu trudności lub dążyć do sprytnego eliminowania wrogów (używanie min zbliżeniowych, celowanie w wybuchowe beczki, przerzucanie wartowników przez balustrady itp.).
Ofiara losu
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować pracownika ochrony grającego na konsoli i zniszczyć samo urządzenie.
To proste wyzwanie, które można zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Stary tartak. Zacznij od sabotowania pokazanej na powyższym screenie skrzynki z bezpiecznikami i następnie ogłusz lub zabij gracza, który przyjdzie ją sprawdzić (nie musisz chować ciała tej osoby).
Dla pewności pozbądź się też drugiego wartownika, który obserwował grę. Na sam koniec użyj dowolnej broni (np. Silverballerów) do zniszczenia pokazanego na powyższym screenie telewizora.
Na krawędzi
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyrzucić przez okno lub przerzucić przez balustradę w sumie dwóch wrogów.
Wyzwanie to najlepiej jest zaliczyć w trakcie przechodzenia etapu Zejście. Wymagane zabójstwa możesz osiągnąć na dwa sposoby. Pierwsza możliwość to wyrzucenia przeciwnika przez okiennicę.
Druga możliwość to popchnięcie przeciwnika stojącego przy balustradzie. W obu przypadkach punkt za zabójstwo zdobędziesz tylko jeśli wróg zginie w wypadku upadku z dużej wysokości.
Nowe zabawki
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić w sumie pięciu przeciwników z użyciem min zbliżeniowych.
Miny zbliżeniowe dość regularnie odnajduje się w trakcie przechodzenia jedenastej misji. Po odnalezieniu miny możesz ją uzbroić lub podrzucić w wybrane przez siebie miejsce (najlepiej tam gdzie pojawiają się patrole wroga). W sumie musisz dzięki minom pozbyć się pięciu przeciwników. Wyzwanie to polecam zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Zejście, a konkretnie w miejscu, w którym odbywa się odprawa (powyższy screen). Jedna dobrze rzucona mina powinna bowiem jednocześnie wyeliminować wymaganą liczbę pracowników ochrony.
Transakcja przyklepana
Ogólne założenia wyzwania: Musisz dotrzeć do lobby budynku fabryki pozostając niezauważonym (etap Budynek fabryczny). Możesz to osiągnąć skradając się przez recepcję lub używając przebrania handlarza bronią i po więcej szczegółów na ten temat zapraszam do opisu przejścia jedenastej misji gry.
Uzbrojony i niebezpieczny
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zbadać dwa składziki.
Pierwszy składzik odnajduje się w trakcie rozgrywania etapu Ślepa uliczka i jest on przy głównej drodze łączącej pierwszy i drugi posterunek jednostek wroga. Karta dostępu potrzebna do otwarcia składziku jest w chatce na lewo od głównej drogi.
Drugi składzik odnajduje się w trakcie rozgrywania etapu Budynek fabryczny i jest on na lewo od fabryki, niedaleko placu z dwoma przeciwnikami i psem. Karta potrzebna do otwarcia składziku jest w magazynie na prawo od budynku fabryki (tego, w pobliżu krórego krąży handlarz bronią).
Infiltracja
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Dexter Industries.
Pod mostem - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz po cichu pozbyć się jednego przeciwnika stacjonującego na moście lub w jego pobliżu, zrzucając jego ciało w przepaść.
Szansa na zdobycie tego wyzwania pojawia się na samym początku etapu Budynek fabryczny. Wyzwanie możesz zaliczyć na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada zamordowanie przeciwnika, który uda się za potrzebą (powyższy screen) i następnie zepchnięcie jego ciała w przepaść.
Drugi wariant zakłada zastrzelenie z Silverballerów lub z wyciszonego karabinu snajperskiego Kazo TRG jednego z wrogów spacerujących po moście. Musisz w tym przypadku zadbać o to żeby ciało zastrzelonego przeciwnika spadło z mostu, tak więc zaczekaj aż wybrana osoba ustawi się tuż przy krawędzi.
Pod mostem - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz po cichu zastrzelić trzech przeciwników stacjonujących na moście lub w jego pobliżu, zrzucając ich ciała w przepaść.
Wyzwanie to jest rozwinięciem poprzedniego. Upewnij się, że masz wybrany wyciszony karabin snajperski Kazo TRG i przystąp do oddawania strzałów do wartowników przebywających na moście, każdorazowo celując w ich głowy. Pamiętaj o tym, że moment śmierci danego przeciwnika nie może być odnotowany przez jego kolegów i że jego ciało musi spaść w przepaść. Nie oddawaj więc strzału dopóki namierzona osoba nie ustawi się przy krawędzi.
Pod mostem - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz po cichu i w krótkim odstępie czasu zastrzelić trzech przeciwników stacjonujących na moście lub w jego pobliżu.
Wyzwanie to jest rozwinięciem dwóch poprzednich. Od opisanego wyżej zadania różnią go dwie zasadnicze kwestie. Ułatwieniem jest to, że ciała zastrzelonych wrogów nie muszą spaść w przepaść. Utrudnieniem jest z kolei to, że strzały muszą być oddane w krótkim odstępie czasu. Odczekaj więc aż wrogowie idealnie rozstawią się blisko siebie i dopiero wtedy przystąp do używania wyciszonego karabinu snajperskiego, każdorazowo celując w ich głowy.