Stary tartak | 11 - Dexter Industries | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Stary tartak
Ogólne założenia etapu: Stary tartak to drugi etap misji Dexter Industries i jest on zdecydowanie krótszy od poprzedniego poziomu. Twoim głównym zadaniem jest przejście przez tytułowy tartak, w którym w zależności od wybranego poziomu trudności może przebywać tylko kilku wrogów lub pokaźna grupa przeciwników.
Skorzystaj ze schodów i ostrożnie zbliż się do głównego pomieszczenia tartaku. Na wyższych poziomach trudności od razu wpadniesz tu na pierwszego wartownika (powyższy screen) i w takiej sytuacji warto go wyeliminować, szczególnie że w okolicy są skrzynia i szafa, zdolne do pomieszczenia maksymalnie czterech ciał.
Niezależnie od tego czy zająłeś się wspomnianym wyżej wartownikiem czy też nie warto zainteresować się pokazaną na powyższym screenie skrzynką z bezpiecznikami. Sabotowanie puszki zachęci kolejnego pracownika ochrony do dotarcia w to miejsce, dzięki czemu będziesz mógł go w łatwy sposób zneutralizować. Jeżeli nie chcesz nikogo eliminować, to możesz oczywiście albo pominąć ten krok albo wykorzystać okazję do przekradnięcia się gdy wartownik będzie zajęty sprawdzaniem skrzynki.
Po znalezieniu się w głównym pomieszczeniu tartaku zacznij od zabrania dowodów leżących na telewizorze (jeżeli zgodnie z moją sugestią sabotowałeś wcześniej skrzynkę, to nie powinno być z tym problemów). Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do wyjścia. Możesz przede wszystkim zacząć wykorzystywać obiekty odnajdywane w okolicy do odciągania kolejnych wartowników w okolice miejsca startu, tak by następnie w bezpieczny sposób się ich pozbywać. Na wyższych poziomach trudności mowa tu o co najmniej dwóch osobach.
Jeżeli wolisz unikać konfrontacji, to musisz dokonać wyboru metody dotarcia na drugi koniec tartaku. Pierwszy wariant zakłada złapanie się pokazanej na powyższym screenie prawej krawędzi i przejście po gzymsie. Możesz zostać niestety w ten sposób dość łatwo zauważony, choć z drugiej strony po drodze pojawi się okazja do zatrzymania na niewielkim balkoniku, który można wykorzystać do wyprowadzania ataków z odległości (np. z użyciem Silverballerów).
Drugi wariant jest zdecydowanie ciekawszy i zakłada on wybranie przejścia zlokalizowanego na lewo od konsoli, przy której bawili się wartownicy (powyższy screen).
Po dotarciu do końcowej części głównego pomieszczenia tartaku spotkasz jednego lub dwóch nowych przeciwników. Najprostsze rozwiązanie tego problemu to użycie instynktu do jak najszybszego dotarcia do schodów, choć możesz też zajść wrogów od tyłu i ogłuszyć, zastrzelić z odległości czy użyć obiektów z otoczenia do odwrócenia ich uwagi. Korzystając z okazji rozejrzyj się za leżącą niedaleko schodów kartą dostępu, chyba że już takową dysponujesz.
Niezależnie od tego jak się zachowałeś w stosunku do ostatniej grupy wrogów wyjdź po schodach na górny poziom. Przejdź przez puste pomieszczenie i następnie po gzymsie. Zanim skorzystasz z drzwi prowadzących do kolejnej lokacji dobrze byłoby zainteresować się pozostawionym na schodach pistoletem maszynowym AH 74u.