3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
3: Terminus
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w trzeciej misji gry.
Przebranie elektryka stosunkowo najtrudniej jest zdobyć i musisz tego dokonać w trakcie rozgrywania pierwszego etapu Hotel Terminus. Najlepiej jest zaskoczyć jednego z elektryków podróżujących po piwnicy lub tego, który przebywa w alejce na prawo od wejścia do hotelu.
Przebranie woźnego nie jest trudne do pozyskania. W zależności od upodobań możesz znokautować jednego z woźnych w etapie Hotel Terminus lub zabrać ze składziku gotowy strój po dotarciu do etapu Górne piętra.
Przebranie zbira z Hope zdecydowanie najłatwiej jest zdobyć. Gra w wielu miejscach daje ci szansę do zaatakowania zbirów z zaskoczenia. Gotowy strój znajduje się ponadto w pralni na parterze hotelu (etap Hotel Terminus).
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dwa dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Hotel Terminus. Znajduje się on na stoliku w pomieszczeniu kierownika hotelu.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Górne piętra. Jest on w pomieszczeniu sąsiadującym z pokojem 899, na ósmym piętrze hotelu.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach trzeciej misji. Nie jest to jakieś szczególnie trudne wyzwanie, o ile będziesz się oczywiście pilnował i umiejętnie korzystał z przebrań.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach trzeciej misji. To bardzo trudne wyzwanie, szczególnie w kwestiach dotarcia do windy i przemieszczania się po górnych piętrach hotelu. Najlepiej jest w rezultacie przystąpić do misji raz jeszcze po jej ukończeniu i przebić się siłą do pokoju 899.
Pomoc domowa
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się co najmniej 10 przeciwników przebywających w hotelu, pozostając przez cały czas niewykrytym. Wyzwanie to jest dość trudne, albowiem nie możesz zostać zauważony i dotyczy to całego czasu trwania misji. Pewnym ułatwieniem jest z kolei to, że gra nie bierze pod uwagę tego czy zabijasz czy jedynie ogłuszasz zbirów z Hope.
Nie przeszkadzać
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz nikogo zabić. W celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz powstrzymać się od zabójstw w trakcie rozgrywania obu misji trzeciej misji gry.
Przepustka na salę
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć oba etapy trzeciej misji gry w przebraniu woźnego, pozostając przez cały czas niezauważonym. Pozbądź się dowolnego z woźnych w etapie Hotel Terminus, najlepiej jednej z osób przebywających w piwnicy. Dopiero wtedy skorzystaj z windy podróżującej na wyższe piętra budynku. Najtrudniej będzie ci zapewne pozostawać w ukryciu w etapie Górne piętra. Warto grać na normalnym poziomie trudności, na ósme piętro i do pokoju 899 docierając przechodząc po gzymsach.
Wieczór w raju
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć taśmę filmową i włożyć ją do projektora.
Wyzwanie to jest dwuczęściowe i obie części zalicza się w trakcie przechodzenia etapu Górne piętra. Pierwsza część to pozyskanie taśmy filmowej. W hotelu znajdują się dwie taśmy i możesz zabrać dowolną z nich. Pierwsza z taśm znajduje się w składziku dla obsługi na siódmym piętrze hotelu (tym samym, w którym jest strój woźnego).
Druga z taśm znajduje się w sali balowej na ósmym piętrze hotelu.
Projektor znajduje się w niewielkim pomieszczeniu z dwoma przeciwnikami na ósmym piętrze hotelu. Musisz podejść do niego z dowolną z zabranych taśm i uruchomić urządzenie.
Wewnętrzna robota
Ogólne założenia wyzwania: Musisz dotrzeć do pokoju 899 w niekonwencjonalny sposób.
Wyzwanie to jest dwuczęściowe i obie części zalicza się w trakcie przechodzenia etapu Górne piętra. W celu zaliczenia pierwszej części wyzwania musisz przedostać się na ósme piętro hotelu przechodząc po gzymsie sąsiadującym z zamkniętymi drzwiami (tymi wymagającymi użycia karty dostępu).
W celu zaliczenia drugiej części wyzwania musisz przejść po metalowych belkach łączących dwie otwarte okiennice na ósmym piętrze (okiennicę znajdującą się niedaleko przejścia od strony głównych schodów i okiennicę znajdującą się tuż przy drzwiach pokoju 899).
Gość z Dakoty Południowej
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Terminus.
Elektryk - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz założyć przebranie elektryka i zabić jednego przeciwnika śrubokrętem, pozostając przez cały czas niezauważonym.
Przebranie elektryka najlepiej jest atakując odpowiednią osobę w piwnicy lub niedaleko wejścia do hotelu w trakcie rozgrywania etapu Hotel Terminus. Ze zdobyciem śrubokrętu nie powinno być z kolei żadnych problemów, bo odnajdziesz co najmniej kilka takich przedmiotów.
Elektryk - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz założyć przebranie elektryka i zabić pięciu przeciwników śrubokrętem, pozostając przez cały czas niezauważonym. Wyzwanie to jest rozwinięciem poprzedniego, przy czym istotną różnicą jest to, że śrubokrętem musisz rzucać we wrogów, bo tylko wtedy gra zaliczy każde z zabójstw.