12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
12: Fabryka śmierci
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w dwunastej misji gry.
Przebranie ochrony fabryki możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem pod głównym pomieszczeniem kontrolnym w etapie Strefa testów.
Przebranie pracownika naukowego po raz pierwszy można zdobyć w etapie Strefa odkażania, ale lepiej jest się o nie postarać w etapie Dział badań atakując jednego z naukowców przebywających w bocznych pomieszczeniach silosu.
Przebranie naukowca możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem w szatni w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Sekret leży na jednym z biurek w głównym pomieszczeniu kontrolnym i najlepiej do niego dotrzeć w przebraniu pracownika ochrony lub naukowca.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Poszukiwany przedmiot jest w pomieszczeniu z wartownikami oglądającymi telewizję i jeżeli nie chcesz ich zaalarmować skorzystaj z przebrania naukowca lub pracownika naukowego.
Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dział badań. Jest on na najniższym poziomie silosu, czyli w miejscu, w którym przebywa doktor Ashford. Sekret najlepiej zabrać po odkręceniu zaworu i uwolnieniu pary ograniczającej pole widzenia wrogów.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Z zaliczeniem tego wyzwania nie powinieneś mieć dużych problemów, zakładając oczywiście, że będziesz umiejętnie korzystał z przebrań (jest to szczególnie istotne w etapie Dział badań).
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Tradycyjnie już dla tego typu wyzwań osiągnięcie pożądanego rezultatu jest trudne. Polecam zabawę na niższych poziomach trudności, szczególnie z uwagi na poziom Dział badań, w którym dysponuje się niewielką przestrzenią do działania i unikanie wzroku przeciwników jest w rezultacie niełatwe. Wykorzystuj miny zbliżeniowe i zdalne ładunki do oczyszczania sobie drogi w tych miejscach, w których nie możesz się w normalny sposób przekraść.
Dobre wyniki badań
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku na polu minowym.
Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Przedostań się do głównego pomieszczenia kontrolnego i ustaw się przy pokazanym na powyższym screenie przycisku uwolnienia świnek testowych (w międzyczasie używaj przebrania i w razie potrzeby instynktu).
Zaczekaj aż doktor Green zatrzyma się na dole na polu minowym i dopiero wtedy wciśnij przycisk. Wyzwanie zdobędziesz tylko jeśli naukowiec zginie w wyniku eksplozji miny (powyższy screen).
Otchłań spogląda
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego.
Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów i jego założeniem jest zniszczenie szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego w momencie, w którym ustawi się na niej doktor Green. Najlepiej jest dokonać z niższego poziomu, celując w podłogę z pistoletu (wymagane trzy celne strzały).
Jeżeli nie chcesz ryzykować ostrzału z pistoletu, to podłogę możesz też zniszczyć korzystając ze zdalnych ładunków wybuchowych zabranych z dolnego składziku. Połóż ładunek wybuchowy na szklanej podłodze, oddal się, zaczekaj na przybycie Greena i w odpowiednim momencie użyj detonatora (powyższy screen).
Wspólne dobro
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem niekompletnej miny zbliżeniowej.
Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Zbadaj dwa pomieszczenia znajdujące się pod głównym pomieszczeniem kontrolnym. Z jednego z nich zabierz detektor zbliżeniowy i następnie zamontuj go na pokazanej na powyższym screenie minie zbliżeniowej.
Oddal się i zaczekaj na przybycie Greena. Detonacja nastąpi w momencie gdy cel misji zbliży się do miny (powyższy screen).
Naukowa metodyczność
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania Dobre wyniki badań, Otchłań spogląda i Wspólne dobro. Są one powiązane z różnymi metodami eliminacji doktora Greena (etap Strefa testów) w zaaranżowanych wypadkach.
Wszystkiego najlepszego!
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się kolegów naukowca Carla, pozostawiając jego samego przy życiu.
Jest to dość nietypowe wyzwanie, albowiem nie przybliży Cię ono w żaden sposób do zaliczenia misji. Okazja do wykonania tego wyzwania pojawia się w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Po dotarciu do szatni wybierz boczne drzwi i skieruj się w stronę niedostępnej dla niepowołanych osób kantyny (powyższy screen).
Schowaj się za ladą żeby nie zostać zauważonym przez striptizerkę. Zajdź tę osobę od tyłu, ogłusz i schowaj jej ciało w kontenerze. Kolejny krok to schowanie się w torcie urodzinowym.
Zaczekaj na przybycie obchodzącego urodziny Carla oraz towarzyszących mu wartowników, korzystając w razie potrzeby z opcji wyglądania z tortu.
Po tym jak wszystkie postacie ustawią się przy torcie załącz tryb strzelania instynktownego. Namierz i oznacza do likwidacji wszystkich czterech wartowników, POZOSTAWIAJĄC naukowca Carla w spokoju. Wyzwanie zostanie zaliczone w momencie pozbycia się wszystkich pracowników ochrony (Carl musi przeżyć!).