18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
18: Blackwater Park
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich dziewięciu przebrań dostępnych w osiemnastej misji gry.
Przebranie ochroniarza z Blackwater można pozyskać w etapie Apartament. Zaatakuj dowolnego ze "standardowych" ochroniarzy, na przykład jedną z osób patrolujących zewnętrzne balkoniki. Pamiętaj jednak, że musi to być mężczyzna.
Przebranie dozorcy w Blackwater pozyskuje się w etapie Blackwater Park. Najlepiej jest pozbyć się jednej z osób przebywających w stróżówce na tyłach głównego budynku.
Przebranie hydraulika możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Blackwater Park i tylko w jednym miejscu, a mianowicie eliminując osobę przebywającą na parkingu niedaleko bocznego wejścia do głównego budynku.
Przebranie szoguna jest przebraniem ukrytym. Możesz je pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Apartament, a mianowicie wchodząc w interakcję z jedną z wielu zbroi szogunów.
Przebranie recepcjonisty pozyskuje się w etapie Blackwater Park. Możesz zaatakować recepcjonistę przebywającego w lobby głównego budynku lub rozejrzeć się za gotowym strojem w jednym z bocznych składzików.
Przebranie kierownika Blackwater można pozyskać w etapie Blackwater Park i należy w tym celu zaatakować właściwą osobę przechadzającą się po głównym budynku, najlepiej gdy znajdzie się w jakimś ustronnym miejscu.
Przebranie straży wewnętrznej Blackwater pozyskuje się w etapie Blackwater Park. Najlepiej pozbyć się jednego z pojedynczych wartowników, na przykład tego rozstawionego na tyłach pomieszczenia ochrony.
Przebranie straży zewnętrznej Blackwater pozyskuje się w etapie Blackwater Park. Najłatwiej jest zdobyć ten strój neutralizując jednego z wartowników stojących przy zaparkowanym pojeździe w miejscu rozpoczęcia misji.
Przebranie straży osobistej Dextera można pozyskać wyłącznie w etapie Apartament. Musisz mianowicie zaatakować jedną z towarzyszących Layli ciężko uzbrojonych postaci, najlepiej w momencie gdy kobieta zatrzyma się na dłużej w jakimś miejscu i odeśle swoich ochroniarzy.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dwa dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Blackwater Park. Sekret znajduje się w stróżówce sąsiadującej z częściowo zalanym parkingiem podziemnym i najlepiej go zabrać po założeniu przebrania hydraulika lub dozorcy.
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Apartament. Poszukiwany przedmiot leży na kanapie w dużym pomieszczeniu ze szkieletem wieloryba.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach osiemnastej misji. Jak zwykle kluczem do sukcesu jest korzystanie z jak najlepszych przebrań. W etapie Blackwater Park najlepszym przebraniem jest strój hydraulika, a w etapie Apartament strój straży osobistej Dextera.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach osiemnastej misji. To bardzo trudne wyzwanie, gdyż w obu etapach spotkasz wielu przeciwników i to nawet podczas rozgrywki na niższych poziomach trudności. Polecam w rezultacie wybór normalnego poziomu i agresywnego stylu gry w połączeniu z częstym leczeniem się w punktach medycznych.
Szybki kurs
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć taśmę filmową i włożyć ją do projektora.
Wyzwanie to jest dwuczęściowe i obie części zalicza się w trakcie przechodzenia etapu Blackwater Park. Pierwsza część to pozyskanie taśmy filmowej i pozostawiono ją w korytarzu na tyłach pomieszczenia ochrony (powyższy screen).
Druga część wyzwania to włożenie taśmy do projektora. Urządzenie znajduje się w jednym z sąsiednich pomieszczeń.
Wielkie pranie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ukryć ciała trzech osób w zsypie na śmieci.
Okazja do zaliczenia tego wyzwania pojawia się w trakcie rozgrywania etapu Blackwater Park, a konkretnie po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie składziku z zsypem na śmieci.
Najlepiej jest zacząć używać radia lub obiektów do rzucania żeby nakłaniać kolejne osoby do pojawiania się w tym miejscu. Ogłuszaj je lub zabijaj i wrzucaj ich ciała do zsypu.
Róg obfitości
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania Dzikie sushi, Prosto do serca, Kości, Napalona, Przedrzeźniacz i Handel Skórą. Wszystkie te zadania powiązane są z różnymi sposobami eliminacji Layli Stockton (etap Apartament).
Dasz sobie radę
Ogólne założenia wyzwania: Musisz uzyskać dostęp do windy w przebraniu kierownika Blackwater.
Wyzwanie to można zaliczyć w etapie Blackwater Park i jest ono powiązane z jednym ze sposobów na uzyskanie dostępu do windy podróżującej do kolejnej lokacji. Zacznij od zdobycia przebrania kierownika lokalu, czyli osoby korzystającej z czerwonego garnituru. Wspomnianą postać najlepiej jest zaatakować w jakimś ustronnym miejscu.
Załóż przebranie i odszukaj pracownicę ochrony (czarny strój), która jako jedyna ma uprawnienia do korzystania z windy. Zaczekaj aż osoba to doprowadzi Cię do windy i specjalnie dla Ciebie (czyli kierownika Blackwater) ją odblokuje.
Obserwuję cię
Ogólne założenia wyzwania: Musisz uzyskać dostęp do windy dzięki użyciu skanera siatkówki oka.
Wyzwanie to można zaliczyć w etapie Blackwater Park i jest ono powiązane z jednym ze sposobów na uzyskanie dostępu do windy podróżującej do kolejnej lokacji. Upewnij się, że znajdujesz się w głównym lobby i przystąp do atakowania przebywających tu wartowników, pomagając sobie strzelaniem instynktownym i korzystaniem z zasłon.
Po zakończonych walkach zlokalizuj ciało pracownicy ochrony (czarny strój) i zacznij je przeciągać do windy, tak by następnie wejść w interakcję z czytnikiem siatkówki i odblokować sobie dostęp.
Haker
Ogólne założenia wyzwania: Musisz uzyskać dostęp do windy dzięki przeprogramowaniu skanera siatkówki.
Wyzwanie to można zaliczyć w etapie Blackwater Park i jest ono powiązane z jednym ze sposobów na uzyskanie dostępu do windy podróżującej do kolejnej lokacji. Udaj się do pomieszczenia ochrony zlokalizowanego niedaleko lobby (powyższy screen).
Wejdź do pomieszczenia ochrony i z zachowaniem wszelkich możliwych środków ostrożności włam się do pokazanego na powyższym screenie terminalu komputerowego. Po udanej akcji powróć do lobby i przywołaj windę.
Mile High Club
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania Dasz sobie radę, Obserwuję cię i Haker. Wszystkie te zadania powiązane są z różnymi sposobami uzyskania dostępu do windy w lobby budynku (etap Blackwater Park).
Walnij tam, gdzie boli
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Blackwater Park.
Wielorybnictwo
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzech ochroniarzy z użyciem wyrzutni harpunów.
Okazja do zaliczenia tego wyzwania pojawia się w etapie Apartament. Zacznij od dotarcia do pomieszczenia ze szkieletem wieloryba i zlokalizowania wyrzutni harpunów (powyższy screen).
Wejdź w interakcję z pobliskim modelem fabryki, dzięki czemu wrogowie zgromadzą się wokół makiety. Powróć do wyrzutni, upewnij się, że co najmniej jeden ochroniarz ustawił się na linii strzału i wciśnij klawisz/przycisk interakcji. Jeżeli zabiłeś mniej niż trzy osoby, to załaduj ostatni punkt kontrolny i powtórz wszystkie opisane wyżej kroki.