Więzienie | 15 - Prawo Skurky'ego | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Więzienie
Ogólne założenia etapu: Więzienie jest ostatnim trzecim etapem wchodzącym w skład piętnastej misji gry. Jest to nieco większa lokacja od poprzedniej, w której najlepiej jest pozostawać w ciągłym ukryciu. Główny cel tego poziomu to dotarcie do miejsca, w którym przetrzymywana jest Victoria i jak można się łatwo domyślić w celu zlokalizowania dziewczynki należy przejść przez praktycznie całe więzienie.
Zatrzymaj się po dotarciu do pierwszej grupy przeciwników, którymi będą policjanci z Hope. Musisz tu pozostawać w ukryciu, bo ŻADNE przebranie (nawet sędziego) nie zagwarantuje ci bezpieczeństwa. Proponuję w taki właśnie sposób rozegrać cały ten etap, choć jeśli koniecznie chcesz zdobyć przebranie policjanta z Hope, to możesz zaatakować funkcjonariusza, który oodali się po chwili od głównej grupy. Najlepiej go ogłuszyć gdy znajdzie się tuż przy szafce, dzięki czemu błyskawicznie schowasz jego ciało.
Policjantów znęcających się nad jednym z więźniów, najlepiej byłoby ominąć. Jeśli mimo wszystko chcesz uratować skazanego, to najlepiej wspomóc się strzelaniem instynktownym. Nagrodę za uratowanie więźnia jest poznanie kombinacji do sejfu znajdującego się w pobliskiej stróżówce (zaczekaj aż gra wyświetli stosowny komunikat zanim wyjdziesz z celi).
Niezależnie od tego jak się zachowałeś ostrożnie zbliż się do pokazanej na powyższym screenie stróżówki. Przeciwnika stojącego po prawej stronie możesz zignorować, bo nie zmieni on swojej pozycji.
Wyrusz szybko w stronę stróżówki, korzystając cały czas z pozycji kucającej. Proponuję zatrzymać się w pokazanym na powyższym screenie miejscu, czyli za zasłoną przy wejściu do stróżówki.
Nie śpiesz się i nie wchodź przedwcześnie do stróżówki. Musisz zaczekać aż dwóch okolicznych wartowników zwróci się w inną stronę (możesz też zdekoncentrować ich rzuconym przedmiotem) i dopiero wtedy przystąpić do działania. Jeżeli pozyskałeś kombinację do sejfu, to możesz go teraz otworzyć. Niestety, w sejfie ukryto jedynie mało przydatny karabin STG 58. O wiele ważniejsze jest to żeby wejść w interakcję z przyciskiem otwierającym bramę do drugiej części więzienia.
Wyjdź ze stróżówki i szybko dotrzyj do nowo odblokowanego przejścia, starając się tego dokonać zanim ominięci przed chwilą przeciwnicy powrócą na swoje stanowiska.
Ponownie nie radzę się śpieszyć, bo w mijanym bocznym pomieszczeniu stacjonuje pojedynczy policjant i mógłbyś zostać przez niego zauważony. Dobrze byłoby pozbyć się tej osoby, tak by pozyskać pozostawione tu dowody. Jeśli nie chcesz ryzykować zaczekać aż stróż prawa odwróci się plecami do Ciebie i dopiero wtedy wyrusz dalej.
Ostrożnie zbliż się do największego obszaru w więzieniu, w którym policjanci organizują nielegalne walki więźniów. Niezależnie od wybranego poziomu trudności proponuję skorzystać z pokazanej na powyższym screenie prawej drabiny z zamiarem dotarcia na górne balkoniki. Przejdź po balkonikach, omijając w ten sposób wszystkich stróżów prawa.
Do ostatniego pomieszczenia więzienia prowadzi długi i niepilnowany przez nikogo korytarz, przy czym po chwili dotrzesz do zamkniętej bramki. Cel podróży możesz osiągnąć na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zniszczenie kłódki, najlepiej z użyciem Silverballera (powyższy screen).
Alternatywny sposób ominięcia zamkniętej bramki to wejście do lewej celi i skorzystanie z pokazanego na powyższym screenie tunelu. Otwarcie ostatnich drzwi jest równoznaczne z zakończeniem misji.