Zamordowanie Doma Osmonda (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Klub Vixen - Zamordowanie Doma Osmonda
Ogólne założenia: Druga część etapu Klub Vixen jest najważniejsza, a to dlatego, że dotyczy ona wyboru sposobu pozbycia się Doma Osmonda. Tradycyjnie dla tego typu sytuacji gra zaoferuje ci kilka możliwości zrealizowania tego planu.
Doma Osmonda domyślnie odnajdziesz za barem (powyższy screen) i nie warto oczywiście atakować go w publicznym miejscu, bo doprowadzi to do wybuchu paniki w klubie i zwrócenia uwagi wszystkich ochroniarzy na postaci Hitmana. Właściciel lokalu podróżuje na szczęście po różnych jego obszarach, co otwiera kilka możliwości do wyeliminowania go bez jednoczesnego zdemaskowania Agenta 47.
Pierwszą okazją do cichego wyeliminowania Doma jest pozbycie się go po tym jak spotka się z jedną z tancerek. Musisz w tym celu skorzystać z pokazanego na powyższym screenie przejścia prowadzącego do prywatnych budek. Jeżeli używasz przebrania policjanta z Chicago, to możesz od razu przejść dalej. W przeciwnym wypadku musisz albo spróbować się przekraść albo pozyskać przebranie bramkarza z klubu go-go. Polecam w takiej sytuacji znokautować bramkarza przebywającego w toalecie.
Po znalezieniu się w nowym miejscu skręć w prawo. Nie radzę atakować Doma strzelając do niego przez zasłony. Zamiast tego o wiele lepiej jest przedostać się do wnętrza pokazanej na powyższym screenie prawej budki. Musisz tu użyć karty dostępu, pozyskanej z pomieszczenia na piętrze lub odebranej jednemu ze zneutralizowanych bramkarzy.
Ustaw się przy lustrze, ale NIE ATAKUJ chwilowo Doma. Zaczekaj aż "przedstawienie" dobiegnie końca i tancerka opuści kabinę. Cel misji powinien wtedy wykonać telefon i dopiero wtedy radzę go zaatakować. Postaraj się użyć broni z tłumikiem (np. tej zabranej z pomieszczenia na piętrze), tak by nie zaalarmować okolicznych postaci. Po udanej akcji warto ponadto zaciągnąć ciało Osmonda do skrzyni.
Druga okazja związana jest z zaatakowaniem Doma gdy wybierze się do toalety. Korytarz prowadzący do toalet znajduje się niedaleko baru. Musisz się tu pilnować na wyższych poziomach trudności, bo w okolicy będzie wtedy przebywało dwóch funkcjonariuszy. Jeden policjant stoi w miejscu, a drugi co pewien czas pokonuje trasę pomiędzy toaletą i stolikiem w klubie.
Po znalezieniu się w toalecie powinieneś spotkać pojedynczego ochroniarza i musisz jakoś zareagować na niego obecność, gdyż w momencie gdy zjawi się tu Osmond toaleta stanie się obszarem niedostępnym dla nikogo z zewnątrz. Możesz w rezultacie ogłuszyć/zabić ochroniarza lub schować się w pobliskiej szafie.
Zaczekaj aż Dom pojawi się w toalecie i zaatakuj go z zaskoczenia, najlepiej używając na nim garoty lub pistoletu z tłumikiem. Po udanej akcji warto zaciągnąć ciało Osmonda do szafki.
Trzecia okazja dotyczy zaaranżowania wypadku w miejscu, w którym odbywa się wieczór kawalerski (powyższy screen). Obszar ten znajduje się na lewo od wejścia do głównego obszaru klubu.
Użyj karty dostępu (pozyskanej na przykład z pomieszczenia na piętrze czy odebranej jednemu ze zneutralizowanych bramkarzy) na prawym czytniku. Nie wchodź przedwcześnie na zaplecze, bo okoliczny korytarz jest patrolowany przez bramkarza.
Na zaplecze przejdź dopiero gdy w okolicy pojawi się Osmond. Zaczekaj aż cel misji ustawi się pod kulą dyskotekową i wciśnij pokazany na powyższym screenie przycisk. Kula powinna spaść na Doma i go zabić. Nie próbuj chować w tym przypadku jego ciała, tylko skup się na jak najszybszym opuszczeniu klubu.