6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
6: Rosewood
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z obu przebrań dostępnych w szóstej misji gry.
Przebranie bandziora bardzo łatwo jest pozyskać, albowiem mnóstwo tego typu osób spotyka się w etapach Korytarze sierocińca i Kotłownia. Pozbądź się więc dowolnego przeciwnika i zabierz jego strój.
Przebranie strażnika z Rosewood można zdobyć wyłącznie w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca. Możesz zabrać strój strażnikowi, który jest torturowany na pierwszym piętrze sierocińca lub osobie, której ciało znajduje się w kaplicy na parterze.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dwa dowody.
Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca. Leży on na biurku recepcji na parterze budynku i niestety jego pozyskanie jest bardzo utrudnione, gdyż trzeba skutecznie odwrócić uwagę przebywających w okolicy wrogów (lub odpowiednio wcześniej się z nimi rozprawić).
Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Kotłownia. Znajduje się go w jednym z korytarzy w drodze do miejsca, w którym ukrywa się Wade. Także i w tym przypadku konieczne może okazać się odwrócenie uwagi okolicznych przeciwników, ale nie powinno być z tym problemów.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów szóstej misji. Tak na dobrą sprawę musisz zachować ostrożność jedynie w etapie Korytarze sierocińca. Najlepiej jest korzystać z przebrania bandziora, pozyskując kolejne bezpieczniki z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań (musisz pozostać w stroju księdza, w którym rozpoczyna się misję) i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów szóstej misji. Nie jest to niestety łatwe wyzwanie. Do osiągnięcia sukcesu wymagane jest doskonała znajomość zachowań i miejsc odwiedzanych przez bandytów. W razie potrzeby polecam zdecydować się na obniżenie poziomu trudności gry.
Miłosierny Samarytanin
Ogólne założenia wyzwania: Musisz uratować strażnika z Rosewood torturowanego przez bandytów.
Okazja do zaliczenia tego wyzwania pojawia się na samym początku etapu Korytarze sierocińca, gdyż pomieszczenie z torturowanym strażnikiem znajduje się na wprost od miejsca startu. Musisz pozbyć się wszystkich bandytów przebywających w okolicy, dokonując tego zanim zamordują strażnika. W zależności od preferencji możesz spróbować po kolei ich atakować z zaskoczenia czy np. wspomóc się strzelaniem instynktownym. Uratowanego strażnika możesz zignorować, gdyż nie trzeba go dodatkowo oswobodzić.
Pod napięciem
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć wszystkie bezpieczniki i użyć ich pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to o wiele łatwiej jest oczywiście zaliczyć na niższych poziomach trudności, szczególnie że bezpieczniki są wtedy ukryte w słabiej pilnowanych miejscach. Po szczegóły odnośnie lokalizacji bezpieczników oraz miejsca użycia ich zapraszam do opisu przejścia szóstej misji.
Zabawa kuleczkami
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ukryć ciała pięciu osób w dużym zbiorniku z różnokolorowymi kuleczkami.
Zbiornik powiązany z tym wyzwaniem odnajduje się w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca, a konkretnie w pomieszczeniu z zabawkami na parterze sierocińca, niedaleko kantyny. Musisz wrzucić do tego zbiornika pięć ciał ogłuszonych lub zamordowanych osób.
Starcie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyeliminować Wade'a pozostając przez cały czas w ukryciu.
Szansa na zaliczenie tego wyzwania pojawia się w samej końcówce etapu Kotłownia, czyli po dotarciu do miejsca, w którym ukrywa się Wade. NIE wybieraj głównej ścieżki prowadzącej do kryjówki Wade'a, tylko skieruj się w prawo. Musisz odnaleźć pokazany na powyższym screenie zawór.
Po przekręceniu zaworu wejdź do zlokalizowanego po prawej stronie szybu wentylacyjnego. Przejdź na drugi koniec tunelu.
Po wyjściu z szybu wentylacyjnego zacznij się skradać. Musisz wejść w interakcję z pokazanym na powyższym screenie drugim zaworem. Wade zostanie w rezultacie pokonany, a Hitman pozostanie w ukryciu.
Najemnik
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Rosewood.
Delikatny zastrzyk - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzy osoby z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu.
Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Korytarze sierocińca i należy rozpocząć od odnalezienia strzykawki. Pierwsza ze strzykawek znajduje się na piętrze niedaleko pomieszczenia z torturowanym strażnikiem.
Druga ze strzykawek znajduje się na parterze w pomieszczeniach medycznych.
Po zdobyciu jednej ze strzykawek zacznij używać jej do zabijania wrogów. Strzykawkami teoretycznie możesz rzucać, ale o wiele bezpieczniej jest wykorzystywać je do zadawania bezpośrednich obrażeń po zajściu danego bandyty od tyłu. Zabij w ten sposób w sumie trzy osoby, pamiętając o tym, że w międzyczasie nie możesz doprowadzić do wszczęcia żadnego alarmu.
Delikatny zastrzyk - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić cztery osoby z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem poprzedniego.
Delikatny zastrzyk - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić pięć osób z użyciem strzykawki, pozostając przez cały czas w ukryciu. Wyzwanie to jest jedynie rozwinięciem dwóch poprzednich.