10 - Pustynia | 10 - Koniec trasy | Solucja Hitman Rozgrzeszenie Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Pustynia
Ogólne założenia etapu: Koniec trasy to bardzo krótka misja, w trakcie rozgrywania której należy podjąć decyzję w sprawie porwanego Lenny'ego.
Najmniej agresywny sposób rozwiązania sytuacji z Lennym zakłada udanie się do auta Hitmana od razu po rozpoczęciu misji. Lenny zostanie w rezultacie pozostawiony na pustyni.
Jeżeli chcesz zamordować Lenny'ego, to możesz go przede wszystkim pokonać w walce wręcz.
Kolejnym pomysłem jest użycie broni palnej. Możesz w tym przypadku skorzystać z Silverballerów Agenta 47 lub z jednej z broni zabranych z pojazdu - strzelby M590 12ga, rewolweru Taran Aries, karabinu STG 58 oraz snajperki Ilyon R700.
Jeżeli chcesz być bardziej kreatywny, to możesz skorzystać z broni białej. Oto lista dostępnych broni:
- kij baseballowy - rozpoczyna się misję mając go już w inwentarzu;
- psia kość - możesz ją pozyskać z jednego z grobów lub od martwego zwierzęcia odnalezionego w okolicy;
- tomahawk - jest on wbity w drzewo;
- bong - przedmiot ten znajduje się przy grobie dość wyraźnie oddalonym od miejsca startu;
- klucz francuski - leży on przy skałach niedaleko grobu wykopanego przez Lenny'ego;
- pogrzebacz - w celu pozyskania tego przedmiotu należy zlokalizować uszkodzony dyliżans i wysadzić go w powietrze celując z broni palnej w dynamit (powyższy screen).
Po udanej akcji warto dodatkowo zbadać ciało Lenny'ego, odnajdując szwajcarski Derringer. Niezależnie od tego jak się zachowałeś musisz wejść w interakcję z pojazdem Agenta 47 z zamiarem opuszczenia tego miejsca.