Wojownik w Hearthstone - dobra talia po nerfie - Wybawcy Uldum poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wybawcy Uldum dla Wojownika - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie kontrolne, które pozwalają na znakomite kontrolowanie pojedynku w Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
Wojownik - Strażnik Grobowca
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Wojownika z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wybawcy Uldum. Deck zalicza się do kategorii kontrolnej, który będzie w stanie przetrwać bardzo wiele tur i pozwoli na powolne wykrwawianie przeciwnika w trakcie trwania fazy fatygi. Wśród wyselekcjonowanych kart nie zabrakło potężnego, dodatkowego Bohatera - Doktora Huka, Szalonego Geniusza. Nie zabrakło także zupełnie nowych kart, jak np. Przerażony Pomagier, czy Panzernik. W prezentowanej talii znajdziesz mechanizmy pozwalające na szybki dobór kart, karty pozwalające na wyrządzanie obszarowych obrażeń, a także wiele możliwości likwidowania jednostek przeciwnika. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(5)Zilliax x1 (8)Archiwistka Elizjana x1 | (1)Grzmotnięcie Tarczą x2 (1)Łazik z Eternium x2 (1)Montaż Omega x2 (1)Miejski Herold x2 (2)Przerażony Pomagier x2 (2)Ścieżka Wojenna x2 (3)Blok Tarczą x1 (3)C1ACH-C1ACH x1 (4)Dowódczyni Straży x1 (4)Niespokojna Mumia x2 (4)Niszczyciel Omega x2 (5)Bójka x2 (5)Dynamitron x2 (5)Plaga Gniewu x1 (6)Panzernik x1 (8)Strażnik Grobowca x2 (9)Doktor Huk, Szalony Geniusz x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAQcI/wfR9QKS+AKggAOGnQOopAPyqAOftwMLS6IEnfACm/MCg/sCnvsCs/wCkp8Dn6EDn6QDgqgDAA==
- Doktor Huk, Szalony Geniusz - jak używać dodatkowego Bohatera?
- Archiwistka Elizjana - jak i kiedy zagrywać tę kartę?
- Panzernik - jak i kiedy zagrywać tę kartę?
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Doktor Huk, Szalony Geniusz - jak używać dodatkowego Bohatera?
Doktor Huk, Szalony Geniusz to dodatkowy grywalny Bohater dla klasy Wojownika, który w trakcie pojedynku daje ogromną przewagę nad przeciwnikiem. Po zagraniu, otrzymujesz 7 punktów pancerza. Co więcej, zmieni się także moc specjalna Bohatera i wszystkie zagrywane przez Ciebie Mechy będą posiadać zdolność Zrywu.
- Zryw - Dzięki tej zdolności, wszystkie zagrane przez Ciebie Mechy, będą mogły od razu wyprowadzić atak na stronnika przeciwnika. Pamiętaj, że Zryw nie pozwala na natychmiastowe zaatakowanie portretu przeciwnika.
- Moc Specjalna - Co turę, Twój Bohater będzie otrzymywał jedną z kilku możliwych zdolności specjalnych - w sposób losowy. Możesz dzięki temu odkryć kolejnego Mecha, zyskać 7 punktów pancerza, przyzwać 3 małe roboty ze Zrywem lub wyrządzić 1 punkt obrażeń wszystkim wrogim celom.
Archiwistka Elizjana - jak i kiedy zagrywać tę kartę?
Archiwistka Elizjana to neutralny Legendarny stronnik dodany w rozszerzeniu Wyjście z Cienia. Posiada statystyki 7/7 i dysponuje bardzo ciekawą i niezwykle przydatną zdolnością specjalną.
- Kiedy zagrać tę kartę - Najlepszym momentem na zagranie Archiwistki Elizjany jest chwila w której skończyły Ci się karty. Archiwistka Elizjana może też zneutralizować bomby, które zostały na samym dnie Twojej talii.
- Efekt - Po zagraniu Archiwistki Elizjany będziesz mógł pięciokrotnie wybrać jedną z 3 losowych kart. Twoja talia zostanie uzupełniona 10 kartami - po 2 kopie dla każdej wybranej karty. Dzięki takiemu zagraniu omijasz etap fatygi i przedłużasz rozgrywkę przez co Twój przeciwnik może po prostu się wykrwawić.
Panzernik - jak i kiedy zagrywać tę kartę?
Panzernik to jedna z unikatowych Legendarnych kart Wojownika. Poza solidnymi statystykami 4/7, Panzernik posiada zdolność Prowokacji oraz dodatkowy efekt, który na koniec Twojej tury przydziela +2/+2 każdemu stronnikowi z Prowokacją, który znajduje się w Twojej ręce.
- Wyczekaj moment - Najlepszym momentem na zagranie Panzernika jest chwila w której na Twojej ręce znajdują się jacyś stronnicy z Prowokacją. Najlepszym możliwym scenariuszem jest posiadanie na ręce Strażnika Grobowca.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Łazik z Eternium, Miejski Herold, Przerażony Pomagier. Twoim celem jest zagrywanie stronników od samego początku pojedynku.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Ścieżki Wojennej lub Bójki, jeśli masz do czynienia z talią agresywną lub typu Zoo. Innymi kartami, które mogą przydać się we wczesnej fazie rozgrywki są: Blok Tarczą i Grzmotnięcie Tarczą. Jeśli uda Ci się wylosować Doktora Huka - zostaw go na ręce.
Defensywa
Defensywa to bardzo mocna strona prezentowanej talii Wojownika. W decku znalazło się wiele kart pozwalających na zbudowanie ogromnej puli pancerza i ustawienie solidnej linii obronnej. Co więcej, znajdziesz tutaj wiele solidnych stronników i zaklęć pozwalających na kontrolowanie przebiegu meczu.
- Pancerz - Jeśli uda Ci się zdobyć dużą ilość pancerza, Twój przeciwnik może nie dysponować odpowiednimi mechanizmami, aby się przez to przebić.
- Grzmotnięcie Tarczą - Za 1 punkt many możesz zlikwidować wybrany cel. Grzmotnięcie Tarczą wyrządza 1 punkt obrażeń na każdy punkt pancerza.
- Bójka - Jeśli przeciwnik wprowadził do gry wiele jednostek - użyj Bójki. W najgorszym przypadku na stole zostanie tylko jeden stronnik przeciwnika.
- Ścieżka Wojenna - Zaklęcie za pomocą którego możesz wyczyścić całą planszę, nawet we wczesnej fazie rozgrywki.
- Plaga Gniewu - Zaklęcie, które natychmiast likwiduje wszystkich rannych stronników znajdujących się na planszy (również sojuszniczych).
- Niszczyciel Omega - Jeśli posiadasz 10 kryształów many, ta jednostka może natychmiast wyrządzić aż 10 punktów obrażeń wybranemu stronnikowi.
Ofensywa
W prezentowanej talii nie znajdziesz mechanizmów pozwalających na natychmiastowe wyrządzanie bezpośrednich obrażeń na portret przeciwnika. Rozgrywka talią kontrolną polega na sprowadzenie pojedynku do fazy fatygi i wykrwawienia przeciwnika.