Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Omega, Magnetyzm oraz Projekty to nowe umiejętności wprowadzone w DLC do Hearthstone Projekt Hukatomba.
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Dodatek do Hearthstone - Projekt Hukatomba - wprowadza kilka nowych umiejętności i mechanik, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Poniżej przedstawiamy spis tych umiejętności - proponujemy dokładne zapoznanie się z nimi, aby gra w Hearthstone Projekt Hukatomba przebiegała bez niepotrzebnych problemów.
Omega
Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Omega mogą wykorzystać swoją potężną zdolność pod warunkiem, że zostaną zagrane w momencie, gdy Gracz dysponuje 10 kryształami many. W innym przypadku stają się zwykłym stronnikiem. Przykładowo, karta Szamana widoczna na powyższym obrazku sprawi, że wszystkie zaklęcia zagrane w danej turze będą posiadać zdolność Wyssania życia.
Porady:
- Karty posiadające zdolność Omega pokazują swój prawdziwy potencjał dopiero w późniejszej fazie meczu dlatego też nie pasują do każdej talii. Zanim wcielisz te karty do swojej talii zastanów się, czy w ogóle będziesz w stanie z nich skorzystać.
Magnetyzm
Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Magnetyzmu mogą być łączone z innymi Mechami posiadającymi tą samą zdolność. Można dzięki temu wzmocnić ich punkty ataku, zdrowia oraz zdolności, tworząc w ten sposób przerażające roboty. Przykładowo, karta Łowcy widoczna na powyższym obrazku może połączyć się z innym Mechem dodając mu +2/2 i dodatkową zdolność Agonii.
Porady:
- Karty z Magnetyzmem musza być zagrywane po lewej stronie innego Mecha, aby roboty mogły się połączyć.
- Zanim użyjesz karty z Magnetyzmem zastanów się, czy uzyskasz w ten sposób zadowalającą fuzję statystyk i zdolności. W innym wypadku zagraj kartę z prawej strony stołu, aby nie aktywować zdolności Magnetyzmu.
Projekty
Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty Projekty należą do grupy zaklęć, które dodają pewną premię obu Graczom. W grze Hearthstone dostępnych jest kilka wariantów Projektów, które wywołują odpowiedni efekt. Przykładowo, karta Druida za 1 punkt many przydziela obu Graczom aż 2 kryształy many.
Porady:
- Kluczem do sukcesu w trakcie zagrywania tych kart jest odpowiednie ich wykorzystanie, aby samemu zyskać przewagę nad przeciwnikiem, a nie pogrzebać własnych szans na wygraną.
- Projekty nie pasują do każdej talii także dobrze się zastanów, zanim umieścisz je we własnej talii.