Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łowca w Hearthstone | Gotowe talie poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

W tym rozdziale znajdziesz polecane gotowe talie dla łowcy - Łowca w Hearthstone | Gotowe talie - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

W tym rozdziale znajdziesz polecane gotowe talie dla łowcy. Są w nich talie do trybu Standard, Dzicz, a także talia oparta na podstawowych kartach.

Standard

Zszyty Łowca - Mroźny Tron

Karty Neutralne (9) - Łowca w Hearthstone | Gotowe talie - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Karty Neutralne (9)

Karty Klasowe (21)

Głodny Krab (1) x1

Dachowiec (1) x2

Kaprawe Oczko (1) x1

Iskrzący Brzytwoszczęk (2) x2

Korsarz Krwawych Żagli (1) x2

Miła Babunia (2) x2

Golakkański Pełzacz (2) x1

Padlinożerna Hiena (2) x2

Wilkor Alfa (2) x2

Orli Róg (3) x2

Łamacz Zaklęć (4) x1

Rekinodźwiedź (3) x2

Leeroy Jenkins (5) x1

Rozkaz Zabicia (3) x2

 

Spuścić Psy (3) x2

 

Zszyty Łowca (3) x1

 

Zwierzęcy Tworzysz (3) x2

 

Treser Ogarów (4) x2

OPIS KART

Dachowiec

Najlepsza karta na 1 turę. Po zagraniu przywołujesz dwóch stronników 1/1. Jeśli masz na ręce kartę Iskrzący Brzywoszczęk lub Wilkor Alfa w 2 turze możesz przemienić jedno z przywołanych stworzeń lub wzmocnić oba. Kolejna karta, którą warto zatrzymać w startowej ręce.

Głodny Krab

Bestia o statystykach 1/2. Przydaje się do prowadzenia wymian w pierwszych turach, ale dodatkowo posiada pewną właściwość. Jest w stanie od razu zlikwidować Murloka i otrzymać wzmocnienie +2/2. Tego stronnika warto zatrzymać na ręku w starciu z Paladynami.

Kaprawe Oczko

Kaprawe Oczko to karta, która powinna być zagrywana bezpośrednio z talii poprzez zagranie pirackiej jednostki na planszę (Łomotrzyk). W ten sposób będziesz dysponować dodatkową jednostką 1/1 z Szarżą, a ponadto skrócisz talię.

Korsarz Krwawych Żagli

Jednostka o statystykach 1/2, która dodatkowo ma możliwość zniszczenia jednego ładunku broni. Co więcej, wyciąga z talii Kaprawe Oczko.

Iskrzący Brzytwoszczęk

Karta za pomocą której możesz dostosować inną jednostkę poprzez np. zwiększenie jej obrażeń, przydzielenie jej boskiej tarczy, zwiększenie puli zdrowia itd. Biorąc pod uwagę, że stronnik ten posiada statystyki 3/2 jest niezwykle silnym zagraniem w 2 turze.

Miła Babunia

Karta, która po zagraniu posiada statystyki 1/1, ale po jej zlikwidowaniu pojawia się kolejny stronnik o statystykach 3/2. Stronnik ten jest nie lada przeszkodą dla przeciwnika ponieważ musi zlikwidować go dwa razy lub zużyć jaką formę polimorfii, aby sobie z nim poradzić.

Padlinożerna Hiena

Karta o statystykach 2/2, ale dzięki swojej unikalnej zdolności może zwiększać swoje statystyki o +2/1 za każdym razem, gdy zginie przyjazna Bestia. Biorąc pod uwagę, że w talii znajdują się prawie same Bestie, Padlinożerna Hiena może zostać wzmocniona do bardzo dużych rozmiarów. Szczególnie w połączeniu z kartą Spuścić Psy, jeśli przeciwnik posiada dużą ilość stronników na planszy.

Golakkański Pełzacz

Solidny stronnik o statystykach 2/3. Przydaje się do prowadzenia wymian w pierwszych turach, ale dodatkowo posiada pewną właściwość. Jest w stanie od razu zlikwidować Pirata i otrzymać wzmocnienie +1/1. Tego stronnika zawsze warto zatrzymać na ręku w starciu z Szamanami lub Łotrzykami ponieważ bardzo często posiadają w talii karty Piratów.

Wilkor Alfa

Stronnik o statystykach 2/2, który dodatkowo wzmacnia sąsiadujące jednostki o 1 punkt ataku. Świetnie sprawdza się do wykorzystywania słabszych jednostek, np. 1/1 do korzystnych wymian ze stronnikami przeciwnika posiadającymi przykładowo 2 punkty zdrowia. Co więcej, używając tej karty w kombinacji z kartą Spuścić Psy możesz czasem wyczyścić całą planszę z kart przeciwnika.

Orli Róg

Broń o statystykach 3/2, która przydaje się do eliminacji stronników przeciwnika lub do bezpośredniego ataku na jego portret.

Rekinodźwiedź

Świetna jednostka o statystykach 4/3, która dodatkowo nie może być celem zaklęć lub mocy specjalnych Bohaterów. W ten sposób otrzymujesz jednostkę, która zmusza przeciwnika do użycia własnych stronników, czarów obszarowych lub broni, aby pozbyć się zagrożenia.

Rozkaz Zabicia

Karta, która pozwoli na wyeliminowanie niewygodnych stronników, ale także może być wykorzystana jako bezpośrednie obrażenia na portret przeciwnika. Rozkaz Zabicia zadaje 3 punkty obrażeń jeśli nie dysponujesz żadną Bestią na planszy lub 5 punktów obrażeń, gdy na planszy znajduje się chociaż jedna Bestia.

Spuścić Psy

Za sprawą tej karty będziesz w stanie przyzwać 1 psa o statystykach 1/1 z Szarżą za każdą wrogą jednostkę na planszy. Przykładowo, jeśli przeciwnik dysponuje 5 stronnikami to po zagraniu tej karty przyzwiesz 5 psów. Psy można wzmocnić za pomocą Wilkora Alfa lub przyzywając Zwierzęcego Towarzysza Leoka.

Zszyty Łowca

Jednostka dzięki której jesteś w stanie odkryć 3 kopie stronników z talii z których jednego możesz dobrać na rękę. Zszyty Łowca przydaje się gdy musisz skorzystać z konkretnej jednostki, a aktualnie nie posiadasz jej w ręce. Pamiętaj, że ta jednostka nie należy do grupy bestii.

Zwierzęcy Towarzysz

Karta niezbędna w każdej talii Łowcy. Po jej zagraniu masz możliwość przyzwania następujących Towarzyszy:

  1. Misza o statystykach 4/4 i Prowokacji
  2. Leok o statystykach 2/4 i zdolności wzmacniania pozostałych stronników o 1 punkt ataku
  3. Prychacz o statystykach 4/2 i Szarżą

Treser Ogarów

Karta która dysponuje statystykami 4/3 i dodatkowo może wzmocnić wybraną Bestię o +2/2 i dodać jej umiejętność Prowokacji. Świetnie sprawdza się do wzmacniania własnych stronników, aby wykonać korzystną wymianę lub do stworzenia solidnej Tarczy dla pozostałych jednostek.

Łamacz Zaklęć

Łamacz Zaklęć to bardzo solidny stronnik pod względem statystyk, ale w talii znalazł się ze względu na możliwość wyciszania innych jednostek. Biorąc pod uwagę aktualną metę z dużą ilością stronników z Wyssaniem Życia lub Boską Tarczą i Prowokacją z dużymi statystykami, Łamacz Zaklęć może natychmiast unieszkodliwić niewygodną jednostkę i pozwolić na przeprowadzenie korzystnej akcji.

Leeroy Jenkins

Leeroy Jenkins to jednostka dysponująca Szarżą i statystykami 6/2. Przeważnie wykorzystuje się ją do dobicia przeciwnika. Pamiętaj, że po zagraniu tej karty przywołasz po stronie przeciwnika dodatkowe 2 jednostki 1/1.

Porady ogólne dotyczące rozgrywki

  1. Staraj się tak wymieniać karty na ręce, aby zacząć z co najmniej jednym stronnikiem o koszcie many 1 i 2.
  2. Prowadź korzystne wymiany z wrogimi stronnikami, np. Własnym stronnikiem 2/3 na przeciwnika 1/2 lub 2/2.
  3. Pamiętaj, że wiele kart w talii posiada synergię z Bestiami, jak np. Treser Ogarów, Padlinożerna Hiena lub Rozkaz Zabicia.
  4. Staraj się wprowadzać na planszę najważniejsze jednostki w odpowiednich turach, jeśli jest to oczywiście możliwe, np. Rekinodźwiedź w turze 3, Treser Ogarów w turze 4.
  5. Użycie Zwierzęcego Towarzysza nie zawsze wiąże się z przyzwaniem odpowiedniej jednostki jednak czasem warto zaryzykować.
  6. Pamiętaj, że przy wykorzystywaniu karty Spuścić Psy możesz je wzmocnić przed wyprowadzeniem wymiany poprzez odpowiednie umiejscowienie Wilkora Alfa. W ten sposób każdy przyzwany Pies będzie posiadał 2 punkty ataku.
  7. Wykorzystuj moc specjalną Bohatera do nękania przeciwnika. Szczególnie ważne jest to w starciu z Wojownikami, którzy zyskują dużą ilość Pancerza.
  8. Pamiętaj, że Magowie grają przeważnie Lodowy Blok i Lodową Barierę. Gdy sprowadzisz przeciwnika do 1 punktu zdrowia każde kolejne użycie mocy specjalnej Twojego Bohatera może być dla nich śmiertelne. Zawsze sprawdź w ten sposób Sekret przed wykonaniem ataku stronnikiem, aby przypadkowo nie przydzielić przeciwnikowi dodatkowego pancerza.
  9. Golakkański Pełzacz znalazł się w talii ze względu na dużą popularność Pirackich jednostek. Jeśli nie grasz przeciwko takiej talii, wykorzystaj tę kartę jako zwykłą Bestię o solidnych statystykach 2/3.
  10. Jeśli masz zamiar zagrać Padlinożerną Hienę zrób to ZANIM zaczniesz prowadzić wymianę z przeciwnikiem w której zginą jakieś Bestie. W ten sposób wzmocnisz własnego stronnika.
  11. Przy wykorzystywaniu Rozkazu Zabicia zwróć uwagę na to, czy dysponujesz jakąś Bestią na planszy. W innym wypadku zadasz jedynie 3 punkty obrażeń zamiast 5.
  12. Wykorzystując Iskrzącego Brzytwoszczęka staraj się dostosować wybraną jednostkę do aktualnej sytuacji na planszy, np. dodanie 3 punktów ataku jednostce 1/1 sprawi, że może ona wykonać bardzo solidną wymianę ze stronnikiem, który posiada 4 punkty zdrowia.

Dzicz (Wild)

Bestialska talia

Karty neutralne (10)

Karty łowcy (20)

Bagienny raptor (2) x2

Znak łowcy (0) x2

Cesarska kobra (3) x2

Leśny wilk (1) x2

Grizli żelaznoskóry (3) x2

Spuścić psy! (2)

Tarczowy z Sen'jinu (4) x2

Padlinożerna hiena (2)

Żółwior szczękogryz (4) x2

Wężowa pułapka (2)

 

Wybuchowa pułapka (2)

 

Wygłodniały myszołów (2) x2

 

Rozkaz zabicia (3) x2

 

Zwierzęcy towarzysz (3) x2

 

Treser ogarów (4) x2

 

Wielostrzał (4) x2

 

Wybuchowy strzał (5)

 

Lew bujnogrzywy (6)

Oto talia dla Łowcy skupiająca się wokół bestii. Podstawą są tu miniony o niskich kosztach przywołania i utrzymanie dużej ilości jednostek na polu walki. Innymi słowy, talia stawia przede wszystkim na ilość i wzmacnianie tej ilości. Z tego jednak powodu, jest niesamowicie podatna na obrażenia obszarowe, przez co kiepsko się sprawdza w walce z klasami takimi jak Mag.

Początkowy etap: Należy skupić się przede wszystkim na zalewaniu pola walki tanimi jednostkami. To podstawowy sposób na utrzymanie kontroli. Jeśli spodziewasz się, że przeciwnik może posiadać zaklęcia obszarowe, postaraj się zanęcić kilkoma słabszymi minionami i zmusić go do zużycia tych zaklęć na samym początku.

Środkowy etap: Używaj swoich bestii i zaklęć do eliminacji wrogich minionów, a w tym samym czasie postaraj się utrzymać stałe źródło obrażeń, choćby w formie mocy specjalnej bohatera. Pamiętaj również o korzystaniu z kart Sekretu, by uzyskać dodatkową kontrolę.

Końcowy etap: Kontynuuj swoją szarżę. Jeśli przeciwnik wyciągnie ciężkie jednostki, pozbądź się ich takimi zaklęciami jak np. Znak łowcy (0), Rozkaz zabicia (3) czy, w ostateczności, Wybuchowy strzał (5). Dobrą metodą na pozbycie się dużej ilości wrogich minionów, jest użycie karty Spuścić psy! (2), najlepiej w połączeniu z takimi jednostkami jak np. Leśny wilk (1) lub Wygłodniały myszołów (2).

Zalety

Wady

+ Duża ilość tanich jednostek

+ Dobra kontrola poprzez karty minionów

+ Bardzo dobre karty Sekretu

- Brak mocnych jednostek

- Nienajlepsza obrona

- Fatalny przeciwko magicznym taliom z obszarowymi zaklęciami

Hit and Run

Karty neutralne (12)

Karty łowcy (18)

Powierniczka tajemnic (1) x2

Flara (1)

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie