Szał | Zdolności w Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Szał
Szał jest zdolnością aktywowaną po otrzymaniu przez daną kartę obrażeń. Mogą to być obrażenia zadane przez przeciwnika lub przy użyciu własnych kart. Gdy karta aktywuje swoją zdolność, otrzymuje bonusy zawarte w opisie. Jeśli jednak jednostka zostanie wyleczona do pełnej puli życia, bonusy wynikające ze zdolności znikają i trzeba je ponownie aktywować.
Zdolność Szału może zostać wyciszona i nie można pomnażać efektu kolejnymi obrażeniami.
Porady:
- Szał jest dezaktywowany, jeśli jednostka zostanie wyleczona do pełni zdrowia. Nie dotyczy to jednak wzmocnienia życia, co może dać ten sam efekt bez usuwania bonusów wynikających z tej zdolności.
- Idealną klasą do talii z kartami Szału jest Mag, którego specjalna moc może być wycelowana we własne jednostki i zadaje tylko 1 pkt. obrażeń.
- Zdolność najlepiej aktywować na kartach z niskim współczynnikiem ataku, dzięki czemu jednostka straci mniej życia i będzie mogła utrzymać się przez dłuższy czas.
- Szał może być aktywowany przez takie karty jak Nożownik (2), którego specjalny efekt zadaje losowo 1 pkt. obrażeń po wystawieniu jednostki, lub słabe zaklęcia obszarowe jak Tajemna eksplozja (2) czy Wachlarz ostrzy (3).
Przykładowe karty: Szalejący worgen (3), Berserker z Amani (2), Tauren wojownik (3).