Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wyjście z Cienia poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowaną dodatku Wyjście z cienia dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
- Łowca - Wybuchowy Rexxar
- Hukmajster Flarek - kiedy i jak użyć tej karty?
- Mechy - zasady działania, synergie
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Łowca - Wybuchowy Rexxar
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia. Deck zalicza się do kategorii ofensywnej z elementami kontrolnymi. W prezentowanej talii znajdziesz wiele kart Mechów, które będziesz mógł łączyć w przerażające kombinacje przy pomocy zdolności Magnetyzmu. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(1)Kangurobot x2 (1)Galwanizator x2 (2)Ulepszalny Protorobot x2 (4)Bombotron x2 (4)Replikator Bojowy x2 (5)Maszyna Bojowa x2 (5)Zailliax x1 (6)Mchlak x1 (6)Mechaniczne Pisklę x2 (6)Wyrzutnia Rakiet x2 | (1)Tropienie x2 (2)Jadomat x2 (2)Specjalistka ds. fajerwerków x2 (3)Dźwiedziotron x2 (3)Pajęcza Bomba x2 (4)Szaw, Treser Ogarów x1 (7)Hukmajster Flarek x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAR8Ey+wCgPMC4fUCoIADDZcI4vUC7/UCtPYCufgCkfsCmPsCqPsC9v0C1/4CiYADzIEDtpwDAA==
Hukmajster Flarek - kiedy i jak użyć tej karty?
Hukmajster Flarek to karta, która może przydać się w wielu sytuacjach. Po zagraniu otrzymujesz stronnika o statystykach 5/5 oraz przyzywasz aż 4 bomby 0/2. Bomby mogą być wykorzystane do wykończenia przeciwnika poprzez wyrządzenie 8 bezpośrednich obrażeń lub mogą przydać się jako baza do zdolności Magnetyzmu.
- Bomby - Każda bomba po zlikwidowaniu wyrządza 2 punkty bezpośrednich obrażeń przeciwnikowi. Wszystkie przyzwane bomby możesz szybko zdetonować przy użyciu Mchlaka.
- Magnetyzm - Przeciwnik zazwyczaj zostawia bomby na planszy, aby nie otrzymać dodatkowych obrażeń. W takiej sytuacji możesz je wykorzystać do fuzji z Mechem, który posiada zdolność Magnetyzmu.
- Zadbaj o przestrzeń na planszy - Hukmajster Flarek zajmuje aż 5 miejsc na planszy więc zanim zagrasz tę kartę upewnij się, że w pełni wykorzystasz jej potencjał.
Mechy - zasady działania, synergie
Mechy to jeden z typów stronników występujących w grze Hearthstone. W odróżnieniu od innych jednostek, Mechy posiadają zdolność Magnetyzmu, która pozwala im na łączenie się w jednego robota posiadającego wysokie statystyki i wiele zdolności.
- Aktywacja Magnetyzmu - Jeśli Twoje jednostka posiada zdolność Magnetyzmu, możesz połączyć ją z innym robotem. Aby tego dokonać, Mecha z Magnetyzmem musisz zagrać z lewej strony innego Mecha. Jeśli jednostka zostanie zagrana z prawej strony, fuzja nie zadziała.
- Zdolności - W trakcie łączenia Mechów, wszystkie posiadane przez nich zdolności zostają zachowane.
- Ryzyko - Przy łączeniu Mechów musisz mieć na uwadze fakt, że jedną potężną jednostkę łatwiej jest zlikwidować, niż kilka mniejszych. Każda klasa w grze Hearthstone posiada jakiegoś rodzaju removal, który pozwoli mu na natychmiastowe zneutralizowanie zagrożenia.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Kangurobot, Galwanizator i/lub Dźwiedziotron, Specjalista ds. fajerwerków. Najlepszym możliwym rozpoczęciem jest posiadanie stronników do zagrania w 3 pierwszych turach. Przykładowo: Kangurobot, Specjalista ds. fajerwerków i Dźwiedziotron.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Mechaniczne Pisklę, które przyda się w późniejszej fazie rozgrywki. Możesz także pokusić się o pozostawienie na ręce Zilliax'a.
Defensywa
Twoją główną defensywą będą Mechy, które uda Ci się stworzyć za pomocą zdolności Magnetyzmu. Korzystając z tej zdolności możesz stworzyć przerażające kombinacje, która będą w stanie poradzić sobie z każdym zagrożeniem na planszy.
- Wyrzutnia Rakiet - Stronnik, który na końcu Twojej tury wyrządza 1 punkt obrażeń wszystkim pozostałym celom (łącznie z Twoimi stronnikami i Bohaterem). Możesz go połączyć z Zilliax'em w celu odzyskania sporej ilości zdrowia. Inną potężną kombinację tworzy z Jadomatem. Na koniec tury, wystrzelone przez tego Mecha pociski zlikwidują wszystkich stronników znajdujących się na planszy.
- Pajęcza Bomba - Ten stronnik posiada bardzo silny efekt Agonii, który natychmiast likwiduje jeden losowy cel. Efekt ten możesz wywołać np. poprzez użycie Specjalistki ds. fajerwerków.
- Zilliax - Niezwykle przydatny stronnik z Prowokacją, Magnetyzmem, Kradzieżą Życia, Zrywem i Boską Tarczą. Zilliax może być połączony z dowolnym Mechem, aby dodatkowo wzmocnić efekt Kradzieży Życia.
Ofensywa
Stworzone przez Ciebie Mechy i pozostawione na planszy bomby to Twoja najlepsza linia ofensywna. Łącz roboty w mocne kombinacje, aby wyrządzać wiele punktów obrażeń na portret przeciwnika.
- Moc specjalna Bohatera - Podstawowa moc specjalna Łowcy wyrządza 2 punkty obrażeń portretowi przeciwnika.
- Mechaniczne Piskle - Stronnik o bazowych statystykach 2/2, który posiada bardzo mocny efekt Agonii. Po aktywacji Agonii, przyzywasz kolejnego Mecha o statystykach 7/7. Staraj się zyskać jak największą wartość z tego zagrania i zanim zlikwidujesz tego stronnika, użyj na nim Specjalistki ds. fajerwerków. W ten sposób w jednej turze możesz zyskać dwóch stronników 7/7, których możesz dodatkowo łączyć przy pomocy Magnetyzmy.
- Bomby - W talii znajdziesz stronników, którzy przyzywają dodatkowe bomby, jak Bombotron i Hukmajster Flarek. Każda z tych bomb wyrządza 2 punkty obrażeń na portret przeciwnika. Bomby możesz zdetonować za pomocą Mchlaka, Specjalistki ds. fajerwerków, Wyrzutni Rakiet lub gdy uda Ci się je rozbić o stronnika przeciwnika.