Górny Rewir | Mroźny Tron w Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Górny Rewir to kolejnego skrzydło przygody w którym zmierzysz się z następnymi wysłannikami Króla Lisza. Po raz kolejny musisz wygrać 3 starcia, aby móc wziąć udział w finałowej rozgrywce w kolejnym skrzydle. Poniżej znajdziesz informacje, a także gotowe talie, które mogą pomóc w przejściu drugiego poziomu przygody.
Krwawa Królowa Lana'thel
Karty neutralne (12) | Karty Wojownika (18) |
Majtek z Południowych Mórz (1) x2 | Pierwszy mat N'Zotha (1) x2 |
Kaprawe Oczko (1) | Ulepszenie (1) x2 |
Grabieżca Krwawych Żagli (2) x2 | Heroiczny Cios (2) x2 |
Kapitan Południowych Mórz (3) x2 | Ognisty Wojenny Topór (2) x2 |
Korsarz Naga (4) x2 | Kultystka Krwawych Żagli (3) x2 |
Straszliwy korsarz (4) x2 | Rozjuszony Berserker (4) x2 |
Leeroy Jenkins (5) | Elita Kor'kronu (4) x2 |
Zabójczy Cios (4) x2 | |
Arkanitowy Rozpruwacz (5) x2 |
Krwawa Królowa Lana'Thel nie jest wymagającym przeciwnikiem więc szybko sobie z nią poradzisz. Przeciwnik posiada moc specjalną która zadaje 3 punkty obrażeń i przywraca 3 punkty zdrowia. Najprostszym rozwiązaniem na ten pojedynek jest wybranie agresywnej talii, aby bezustannie atakować portret przeciwnika. Królowa będzie na tyle uprzejma, że dodatkowo zamieni moc specjalną Twojego Bohatera na taką, która kosztuje 0 Many i wzmacnia sojusznicza jednostkę o +2/2, gdy nie jest wampirem.
Profesor Przebrzyd
Karty neutralne (3) | Karty Maga (27) |
Żarłoczny Szlam (3) | Żmij Many (1) x2 |
Pożeracz Sekretów (4) x2 | Arkanolożka (2) x2 |
Lokaj Medivha (2) x2 | |
Pierwotny Glif (2) x2 | |
Pocisk Lodu (2) x2 | |
Duplikacja (3) x2 | |
Kontr-zaklęcie (3) x2 | |
Lustrzany Byt (3) x2 | |
Wyparowanie (3) x2 | |
Eteryczny Arkanista (4) x2 | |
Kula Ognia (4) x2 | |
Polimorfia (4) | |
Dostawca Kryształów (6) x2 | |
Meteoryt (6) | |
Pirowybuch (10) |
Profesor Przebrzyd jest bez wątpienia najtrudniejszym przeciwnikiem z Górnego Rewiru. Walkę z nim można podzielić na 3 etapy.
Etap 1 - Wszystkie Sekrety kosztują 0 Many
Na tym etapie wszystkie Sekrety kosztują 0 Many. Należy jednak pamiętać, że w talii przeciwnika znajduje się ich spora ilość więc Pożeracz Sekretów będzie nieocenionym stronnikiem w trakcie 1 fazy pojedynku. Przeciwnik posiada 15 punktów Pancerza, a etap zakończy się, gdy Pancerz zostanie zbity do 0.
Etap 2 - Wszystkie Bronie kosztują 1 Many
Przeciwnik otrzymuje legendarnego stronnika, który posiada unikatową zdolność - po zakończeniu tury wyrządza 3 punkty szkód Twoim jednostkom. Bardzo istotne jest, aby od razu zabić tego stronnika, gdy rozgrywka przejdzie do 2 fazy. Ze względu na niski koszt broni warto posiadać w talii Żarłoczny Szlam lub inną jednostkę zdolną do zniszczenia broni przeciwnika. Przeciwnik po raz kolejny otrzymuje 15 punktów Pancerza, a rozgrywka przejdzie do 3 fazy gdy zbijesz Pancerz do 0.
Etap 3 - Wszystkie karty kosztują 5 Many
Przeciwnik po raz kolejny otrzymuje legendarnego stronnika, który tym razem przyzywa losową legendarną jednostkę, gdy otrzyma obrażenia i nie zginie. Jednostka posiada 6 punktów życia więc warto posiadać na ręce Kulę Ognia lub Polimorfię, aby od razu rozprawić się z tym zagrożeniem. Na tym etapie musisz po prostu kontrolować sytuację na planszy i poczekać, aż będziesz w stanie wykończyć przeciwnika przy pomocy jednostek lub czarów.
Sindragosa
Karty neutralne (12) | Karty Wojownika (18) |
Majtek z Południowych Mórz (1) x2 | Pierwszy mat N'Zotha (1) x2 |
Kaprawe Oczko (1) | Ulepszenie (1) x2 |
Grabieżca Krwawych Żagli (2) x2 | Heroiczny Cios (2) x2 |
Kapitan Południowych Mórz (3) x2 | Ognisty Wojenny Topór (2) x2 |
Korsarz Naga (4) x2 | Kultystka Krwawych Żagli (3) x2 |
Straszliwy korsarz (4) x2 | Rozjuszony Berserker (4) x2 |
Leeroy Jenkins (5) | Elita Kor'kronu (4) x2 |
Zabójczy Cios (4) x2 | |
Arkanitowy Rozpruwacz (5) x2 |
Na początku pojedynku posiadasz 4 lodowe bloki przez co masz możliwość wprowadzenia do gry zaledwie 3 jednostek. Należy pamiętać o tym, że gdy zdrowie przeciwnika spadnie do 20 punktów, Sindragosa zamieni wszystkie Twoje jednostki w lodowe bloki. Jeśli aktualnie na stole będzie przebywać maksymalna ilość jednostek to do końca pojedynku nie będziesz w stanie skorzystać z pomocy stronników. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie planszy w taki sposób, aby aktywować zdolność przeciwnika w momencie, gdy nie dysponujesz żadnymi jednostkami. W ten sposób unikniesz dodatkowych lodowych bloków i będziesz w stanie dalej zagrywać jednostki. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że ponowna fala mrozu nastąpi, gdy zdrowie przeciwnika spadnie do 10 punktów co zostało zaprezentowane na filmie.