Łowca w Hearthstone - dobra talia - Wybawcy Uldum poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 13 sierpnia 2019
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wybawcy Uldum dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
Łowca - Rexxar, Tkacz Sekretów
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wyjście z Cienia. Deck zalicza się do kategorii ofensywnej z elementami kontrolnymi. W prezentowanej talii znajdziesz wiele kart Sekretów, które wprowadzą nie lada zamęt w strategii przeciwnika. W niniejszej talii znalazło się kilka nowych kart, jak np. Hiena Alfa, czy Szkarłatna Tkaczka. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(1)Powierniczka Tajemnic x2 (2)Agentka Słońcobójców x2 (3)Zamaskowany Gladiator x2 | (2)Płyta Naciskowa x1 (2)Pułapka na Szczury x1 (2)Snajperstwo x1 (2)Wężowa Pułapka x1 (2)Wybuchowa Pułapka x1 (2)Zamrażająca Pułapka x1 (3)Orli Róg x2 (4)Ramkaheńska Poskromicielka x2 (3)Rozkaz Zabicia x1 (3)Zabójczy Strzał x1 (3)Zwierzęcy Towarzysz x2 (4)Hiena Alfa x2 (4)Szaw, Treser Ogarów x1 (5)Obiekt Numer 9 x1 (5)Tundrowy Nosorożec x1 (6)Lew Bujnogrzywy x1 (6)Szkarłatna Tkaczka x2 (10)Zul'Jin x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAR8OqALHA4cEyQS7Ba4GxQjtCZjwAoDzAqeCA5uFA/mWA5+lAwieAbUD/gz1iQO+mAPpogOdpQOipQMA
Zul'Jin - kiedy i jak użyć dodatkowego Bohatera?
Zul'Jin to dodatkowy Bohater dla klasy Łowcy, który został wprowadzony w rozszerzeniu Rozróba Rastakana. Po zagraniu otrzymujesz 5 punktów pancerza i natychmiast rzucasz wszystkie zagrane w tej grze zaklęcia. Zmienia się także moc specjalna, która teraz może wyrządzać 2 punkty obrażeń wybranemu celowi.
- Rzut Berserkera - Nowa moc specjalna dzięki której możesz wyrządzić 2 punkty obrażeń wybranemu celowi. Oznacza to, że możesz teraz likwidować stronników przeciwnika, a nie tylko atakować na jego portret.
- Okrzyk Bojowy - Pamiętaj, że przy zagrywaniu Zul'Jina, wszystkie zaklęcia rzucane są automatycznie, a cele wybierane są losowo. Co więcej, możesz dojść do sytuacji w której Rozkaz Zabicia zostanie rzucony na portret Twojego Bohatera.
Sekrety - zasady działania, synergie
Sekrety to niezwykle silne zaklęcia, które wprowadzają nie lada zamęt w trakcie tury przeciwnika. W większości przypadków przeciwnik nie zorientuje się, jaki sekret został zagrany dopóki go nie aktywuje.
- Aktywacja Sekretów - Każdy Sekret może zostać aktywowany poprzez określony warunek więc musisz liczyć się z tym, że jeśli w talii przeciwnika nie ma żadnych jednostek (jak np. w talii Łowcy opartej na zaklęciach), Snajperstwo nie zostanie aktywowane. Staraj się uważnie zagrywać Sekrety.
- Obiekt Numer 9 - Za pomocą tego stronnika możesz wyciągnąć z talii aż 5 Sekretów. Pamiętaj, aby nie przepełnić ręki i nie spalić kart.
- Zamaskowany Gladiator - Bardzo dobry stronnik, który posiada solidne statystyki 3/4. W momencie, gdy kontrolujesz jakiś Sekret, zagrywa losowy Sekret z Twojej talii.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Powierniczka Tajemnic, Sekret i/lub Agentka Słońcobójców. Najlepszym możliwym rozpoczęciem jest posiadanie kart do zagrania w 3 pierwszych turach.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Zwierzęcego Towarzysza lub Obiekt Numer 9, który przyda się w późniejszej fazie rozgrywki i od razu uszczupli Twoją talię.
Defensywa
Twoją główną defensywą będą stronnicy oraz zaklęcia i Sekrety. W prezentowanej talii znajdziesz wiele kart, które pomogą Ci w skutecznej walce o planszę, jak np. Hiena Alfa, czy Zabójczy Strzał lub Zamrażająca Pułapka.
- Hiena Alfa - Bardzo silny stronnik, który może być użyty zarówno w defensywie, jak i w ofensywie. Jeśli kontrolujesz Sekret, Hiena Alfa przyzywa dwóch dodatkowych stronników o statystykach 2/2.
- Rozkaz Zabicia - Zaklęcie, które pomoże Ci przebić się przez uciążliwego stronnika przeciwnika, jak np. taunt z dużą ilością punktów zdrowia lub Górski Olbrzym.
- Orli Róg - Niezwykle przydatna broń o statystykach 3/2, która zyskuje dodatkowy ładunek za każdym razem, gdy któraś z Twoich pułapek zostanie aktywowana.
- Sekrety - Podstawa Twojej linii defensywnej. Sekrety zmuszają przeciwnika do wykonywania ruchów, których zazwyczaj wolałby uniknąć.
Ofensywa
Podstawą Twojej ofensywy będą Bestie, które uda Ci się skopiować za pomocą nowego stronnika - Ramkaheńskiej Poskromicielki. Co więcej, koszt Bestii możesz zredukować przy użyciu kolejnego nowego stronnika - Szkarłatnej Tkaczki.
- Moc specjalna Bohatera - Podstawowa moc specjalna Łowcy wyrządza 2 punkty obrażeń portretowi przeciwnika.
- Ramhakeńska Poskromicielka - Solidny stronnik o statystykach 4/3, który może skopiować losową Bestię, którą masz aktualnie na ręce. W zależności od aktualnej sytuacji na planszy, możesz skopiować Hienę Alfa, Szkarłatną Tkaczkę lub Lwa Bujngrzywego.
- Szkarłatna Tkaczka - Stronnik, który posiada statystyki 5/5, a przy zagraniu obniża koszt losowej Bestii w Twojej ręce aż o 5 punktów.