Szaman - dobra talia - Hearthstone Wejście Smoków poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2019
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wejście Smoków dla Szamana - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
Szaman - Thrall, wyznawca Galakronda
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Szamana z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wejście Smoków. Deck zalicza się do kategorii kontrolnej i bazuje na nowym Legendarnym Bohaterze - Galakrondzie. W decku nie zabrakło także innych zupełnie nowych kart, jak np. Inwokacja Mrozu, Smocze Stado czy Egida Galakronda. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(2)Młodsza Inżynier x2 (4)Żarliwy Fanatyk x2 (5)Beztwarzowa Skazicielka x2 (5)Egida Galakronda x2 (6)Kronk Smocze Kopyto x1 | (0)Mutacja x2 (1)Inwokacja Mrozu x2 (1)Śluzożłop x2 (3)Burza z Piorunami x2 (3)Dalekowidzenie x2 (3)Elektra Gromowładna x1 (3)Totem Przypływu Many x2 (5)Smocze Stado x2 (5)Splugawiona Przywoływaczka x2 (7)Galakrond Burzowy x1 (7)Przeobraziciel Mogu x2 (9)Dreszczołak x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAfWfAwTv9wKZ+wLjtAPTwAMNnAKBBPUEsga0lwPGmQPUpQO3rQO5rQP+rgOqrwPQrwOCsQMA
- Dreszczołak - jak i kiedy używać tego Legendarnego stronnika?
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Dreszczołak - jak i kiedy używać tego Legendarnego stronnika?
Dreszczołak to jedna z unikatowych, Legendarnych kart Szamana. Kosztuje wprawdzie aż 9 punktów many, ale za to dysponuje bardzo potężnym Okrzykiem Bojowym. Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać tę kartę!
- Okrzyk Bojowy - Dreszczołak, po zagraniu aktywuje wszystkie wcześniejsze Okrzyki Bojowe, które udało Ci się zagrać w danej partii. Co bardzo istotne, cele tych Okrzyków Bojowych wybierane są zupełnie losowo więc nie zawsze będziesz w stanie przewidzieć efekt końcowy użycia Dreszczołaka.
- Wyczekaj odpowiedni moment - Zanim zagrasz Dreszczołaka zastanów się co dzięki temu zyskasz. Postaraj się przeanalizować zagrane wcześniej Okrzyki Bojowe - przykładowo, jeśli zagrałeś wcześniej Śluzożłopa, zyskasz dodatkowego Sługusa, a więc musisz zadbać o dodatkowe miejsce na ręce.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Śluzożer, Młodsza Inżynier i/lub Dalekowidzenie.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Żarliwego Fanatyka, aby szybciej wzmocnić Galakronda.
Defensywa
Prezentowana talia Szamana całkiem dobrze radzi sobie w defensywie. Do dyspozycji masz stronników z Prowokacją, jak Egida Galakronda. Do likwidowania wrogich stronników możesz korzystać z generowanych Sługusów lub Burzy z Piorunami.
- Egida Galakronda - Stronnik za 5 punktów many, który posiada statystyki 4/5 i dysponuje bardzo przydatnym Okrzykiem Bojowym. Zagrywając tę kartę przyzwiesz dodatkowo stronnika 2/1 ze Zrywem.
- Burza z Piorunami - Zaklęcie za 3 punkty many, które może wyrządzić od 2 do 3 obrażeń wszystkim wrogim stronnikom. Warto pamiętać, że jeśli na planszy znajduje się odpowiedni totem, obrażenia Burzy z Piorunami wzrastają o 1 punkt.
- Beztwarzowa Skazicielka - Stronnik o statystykach 4/4, który może zamienić wybranego sojuszniczego stronnika w swoją kopię. Możesz dzięki temu zamienić jednostkę 1/1 na 4/4.
- Przeobraziciel Mogu - Stronnik o solidnych statystykach 3/4 oraz Zrywem. Wyjściowy koszt tego stronnika to aż 7 punktów many, ale można go obniżyć o 1 punkt za każdego innego stronnika na planszy. Często dojdzie do sytuacji w której zagrasz Przeobraziciela Mogu zupełnie za darmo.
Ofensywa
Do ataku na portret przeciwnika możesz wykorzystywać wszystkich dostępnych na planszy stronników lub zaklęć wygenerowanych przez Sługusów.