Łowca w Hearthstone - dobra talia - Rozróba Rastakana poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do Rozróby Rastakana dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.
Łowca - Rexxar, Powiernik Tajemnic
Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Rozróba Rastakana. Deck zalicza się do kategorii ofensywnej z elementami kontrolnymi. Wśród wyselekcjonowanych kart nie zabrakło dwóch, dodatkowych i niezwykle silnych Bohaterów - Rexxar, Łowca Śmierci oraz Zul'Jin. W prezentowanej talii znajdziesz wiele kart Sekretów oraz mechanizmy pozwalające na ich szybkie wykorzystanie. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.
Karty neutralne | Karty klasowe |
(1)Powierniczka Tajemnic x2 (3)Zamaskowany Gladiator x2 (5)Obiekt numer 9 x1 | (1)Tropienie x1 (1)Woskołusk x2 (2)Jadowita Pułapka x1 (2)Pułapka na Szczury x1 (2)Snajperstwo x1 (2)Wędrowny Potwór x2 (2)Wężowa Pułapka x1 (2)Wybuchowa Pułapka x1 (2)Zamrażająca Pułapka x2 (3)Orli Róg x2 (3)Rozkaz Zabicia x2 (3)Taktyk Krwawych Skalpów x1 (3)Zwierzęcy Towarzysz x2 (4)Atak z Flanki x2 (5)Szmaragdowy Odłamek Mocy x2 (6)Rexxar, Łowca Śmierci x1 (5)Zul'Jin x1 |
Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:
AAECAR8KxwPJBK4GlwidzAKG0wKY8AKnggObhQOnigMKngGoArUDhwT+DN3SAt/SAuPSAuHjAvWJAwA=
- Rexxar, Łowca śmierci - jak używać dodatkowego Bohatera?
- Zul'Jin - jak używać dodatkowego Bohatera?
- Sekrety - zasady działania, synergie
- Mulligan - odpowiednia selekcja kart
- Defensywa
- Ofensywa
Rexxar, Łowca śmierci - jak używać dodatkowego Bohatera?
Rexxar, Łowca Śmierci to dodatkowy Bohater dla klasy Łowcy. Po zagraniu otrzymujesz 5 punktów pancerza i wyrządzasz wszystkim wrogim stronnikom po 2 punkty obrażeń. Dodatkowo, zmienia się moc specjalna Bohatera i teraz za 2 punkty many możesz stworzyć Zombestię.
- Zombestie - Dzięki nowej mocy specjalnej możesz złączyć dwie bestie w jedną - Zombestię. Nowy stronnik posiada połączone statystyki dwóch jednostek i dysponuje wszystkimi efektami dodatkowymi.
- Jakie Zombestie stworzyć - Staraj się tworzyć Zombestie, które będą mogły odpowiedzieć na aktualną sytuację na planszy. Jeśli masz przewagę, możesz pomyśleć o turach kolejnych i np. stworzyć stronnika z Ukryciem, który dysponuje dodatkową potężną właściwością, jak np. Furia Wichru i Adaptację.
- Obrażenia obszarowe - Możliwość wyrządzenia po 2 punkty obrażeń każdemu wrogiemu stronnikowi jest niezwykle mocnym zagraniem w starciu z taliami agresywnymi.
Zul'Jin - jak używać dodatkowego Bohatera?
Zul'Jin to nowy dodatkowy Bohater dla klasy Łowcy, który został wprowadzony w rozszerzeniu Rozróba Rastakana. Po zagraniu otrzymujesz 5 punktów pancerza i natychmiast rzucasz wszystkie zagrane w tej grze zaklęcia. Zmienia się także moc specjalna, która teraz może wyrządzać 2 punkty obrażeń wybranemu celowi.
- Rzut Berserkera - Nowa moc specjalna dzięki której możesz wyrządzić 2 punkty obrażeń wybranemu celowi. Oznacza to, że możesz teraz likwidować stronników przeciwnika, a nie tylko atakować na jego portret.
- Okrzyk Bojowy - Pamiętaj, że przy zagrywaniu Zul'Jina, wszystkie zaklęcia rzucane są automatycznie, a cele wybierane są losowo. Co więcej, możesz dojść do sytuacji w której Rozkaz Zabicia zostanie rzucony na portret Twojego Bohatera.
Sekrety - zasady działania, synergie
Sekrety to niezwykle silne zaklęcia, które wprowadzają nie lada zamęt w trakcie tury przeciwnika. W większości przypadków przeciwnik nie zorientuje się, jaki sekret został zagrany dopóki go nie aktywuje.
- Aktywacja Sekretów - Każdy Sekret może zostać aktywowany poprzez określony warunek więc musisz liczyć się z tym, że jeśli w talii przeciwnika nie ma żadnych jednostek (jak np. w talii Łowcy opartej na zaklęciach), Snajperstwo nie zostanie aktywowane aż do momentu zagrania Zombestii. Staraj się uważnie zagrywać Sekrety.
- Szmaragdowy Odłamek Mocy - Zaklęcie, które za 5 punktów many przyzywa dwa Wilki 3/3. Można je jednak ulepszyć poprzez zagranie 2 Sekretów, aby przyzwać aż 4 Wilki. Warto zaznaczyć fakt, że Szmaragdowy Odłamek Mocy musi znajdować się w ręce w momencie zagrywania Sekretu, aby otrzymał wzmocnienie.
- Powierniczka Tajemnic - Stronnik za 1 punkt many, który dysponuje statystykami 1/2. Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy zagrasz Sekret. Pamiętaj, że Sekret musi zostać zagrany z ręki, a nie poprzez Zamaskowanego Gladiatora lub Zul'Jina.
- Orli Róg - Broń o statystykach 3/2, która otrzymuje po jednym ładunku za każdym razem, gdy któryś z Twoich Sekretów zostanie aktywowany.
- Zamaskowany Gladiator - Porządny stronnik o statystykach 2/4, który może zupełnie za darmo zagrać losowy Sekret z talii, gdy w momencie zagrania kontrolujesz jakiś Sekret.
- Obiekt Numer 9 - Za pomocą tego stronnika możesz wyciągnąć z talii aż 5 Sekretów. Pamiętaj, aby nie przepełnić ręki i nie spalić kart.
Mulligan - odpowiednia selekcja kart
Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.
- Wysoki priorytet - Powierniczka Tajemnic, Sekret, Zamaskowany Gladiator i/lub Zwierzęcy Towarzysz, Szmaragdowy Odłamek Mocy. Najlepszym możliwym rozpoczęciem jest wprowadzenie do rozgrywki Powierniczki Tajemnic i w następnej turze zagranie Sekretu.
- Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Woskołuska, jeśli masz do czynienia z agresywną talią, jak np. Odd Paladin. Możesz także pokusić się o pozostawienie na ręce Orlego Rogu, jeśli jest szansa na zyskanie dodatkowych ładunków broni.
Defensywa
Sekrety to Twoja najlepsza linia defensywna. Ze względu na ogromną ilość możliwych Sekretów, przeciwnik będzie musiał się nieźle napocić, aby zgadnąć z czym ma do czynienia. Posiadanie aktywnych Sekretów wymusza na przeciwniku rozegranie rundy w zupełnie inny sposób.
- Zamrażająca Pułapka - Sekret, który może unieszkodliwić nawet najgroźniejszego stronnika przeciwnika, jeśli ten nie zorientuje się na czas. Zamrażająca Pułapka odsyła stronnika do ręki przeciwnika, gdy tylko zaatakuje i zwiększa jego koszt aż o 2 punkty many.
- Wędrowny Potwór - Sekret, który aktywuje się w momencie, gdy wróg zaatakuje Twojego Bohatera i przyzywa losowego stronnika (o koszcie 3) jako nowy cel ataku.
- Wybuchowa Pułapka - niezwykle silny Sekret w starciu z taliami agresywnymi w których znajdują się stronnicy z małą ilością zdrowia.
- Atak z Flanki - za 3 many wyrządzasz 3 punkty obrażeń wybranemu stronnikowi i przyzywasz Wilka 3/3.
Ofensywa
W momencie, gdy przeciwnik męczy się z Sekretami masz czas, aby eliminować jego stronników i atakować na portret. Do wyrządzania obrażeń możesz używać stronników, broni, zaklęć lub mocy specjalnej Bohatera.
- Moc specjalna Bohatera - Podstawowa moc specjalna Łowcy wyrządza 2 punkty obrażeń portretowi przeciwnika. Używając Zul'Jina także będziesz mieć taką możliwość.
- Szmaragdowy Odłamek Mocy - Jeśli uda Ci się wzmocnić Szmaragdowy Odłamek Mocy, za jedyne 5 punktów many możesz przyzwać aż 4 Wilki 3/3, które będą gotowe do ataku w następnej turze. Jednostki mogą dodatkowo zostać wzmocnione przy pomocy Leoka (Zwierzęcy Towarzysz) lub którejś z Zombestii.
- Orli Róg - Broń, która wyrządza 3 punkty obrażeń. Jeśli uda Ci się zdobyć dodatkowe ładunki, będziesz dysponować bardzo groźnym orężem.
- Rozkaz Zabicia - Zaklęcie, które wyrządza 3 punkty obrażeń. Jeśli kontrolujesz Bestię, możesz wyrządzić aż 5 punktów obrażeń.
- Pułapka na Szczury - Sekret, który aktywuje się w momencie, gdy przeciwnik zagra 3 karty w jednej turze. Możesz w taki sposób zyskać Szura o statystykach 6/6, który za chwile będzie gotów do ataku.
- Zombestie - Możliwość tworzenia Zombestii daje Ci wielką przewagę nad przeciwnikiem. Możesz stworzyć np. Stronnika z umiejętnością Szarży i Adaptacji.