Tajne laboratorium w Hearthstone - wyzwania Laboratorium wyzwań poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Tajne laboratorium to ostatnie pomieszczenie w przygodzie Laboratorium wyzwań. Spotkasz tutaj finałowego Bossa - Dr. Huka, który przygotował dla Ciebie kilka wyzwań dla każdego typu wcześniejszych laboratoriów: Śmierć, Lustro, Czyszczenie i Przetrwanie. Wyzwania z którymi będziesz musiał się tutaj zmierzyć to najtrudniejsze zagadki, jakie udało się opracować temu szalonemu naukowcowi. Gdy uda Ci się przejść przez wszystkie wyzwania Dr. Huka, otrzymasz nowy rewers kart w Hearthstone - Hukatomba! Aby ułatwić Ci to zadanie przygotowaliśmy gotowe rozwiązania dla wszystkich wyzwań wymyślonych przez Dr. Huka. Kieruj się naszymi wskazówkami, a na pewno uda Ci się wyjść zwycięsko z tej przygody i zdobyć nowy rewers kart w Hearthstone.
Rozwal Doktora Huka
Pierwsze wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Śmierci. Twoim zadaniem będzie zlikwidować portret przeciwnika. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.
Wyzwanie #1 - Rrrrrozwalmy tę budę
- Zagraj Superżołnierza, Rozjuszonego Berserkera, użyj Ognisty Wojenny Topór po czym zagraj dwie kopie Straszliwego Korsarza (dokładnie w takiej kolejności).
- Dwoma Straszliwymi Korsarzami zaatakuj Śluzożera.
- Jednym z Ponurych Klientów zlikwiduj Szlam.
- Zagraj Młyniec.
- Użyj Łomotu na Ponurym Kliencie 3/3.
- Zaatakuj wszystkimi stronnikami i własną bronią na portret przeciwnika.
Wyzwanie #2 - Ziemniak zagłady
- Zagraj Dzikiego Piromantę.
- Użyj Słowo Mocy: Macki na Dzikim Piromancie.
- Zagraj Krąg Uzdrawiania.
- Użyj Doładowania.
- Użyj Świętego Ciosu na Gorącym Ziemniaku.
- Zagraj Nauczycielkę Purpurowych.
- Zagraj dwie kopie Zbezczeszczenia.
Wyzwanie #3 - Zbytnia gorliwość
- Zagraj Słowo Mocy: Tarcza na stronniku przeciwnika.
- Użyj Rekrutera z Laboratorium na własnej Gorliwej Kapłance.
- Zagraj Dzikiego Piromantę.
- Zagraj Elfią Łuczniczkę i strzel w Rekrutera z Laboratorium.
- Zagraj Akumulator.
- Zagraj Grzybowego Zaklinacza, aby wyciągnąć z talii trzy Gorliwe Kapłanki.
- Zagraj trzy Gorliwe Kapłanki.
- Zagraj Łączone Uzdrowienie na którymkolwiek z własnych stronników.
- Zagraj Podmianę.
- Zagraj Podstęp na własnym stronniku.
- Zagraj Krąg Uzdrawiania.
Wyzwanie #4 - Niewystarczająca gorliwość
- Zagraj Reporterkę na Tropie i użyj jej zdolności na Gorliwej Kapłance.
- Zagraj Elfią Łuczniczkę i strzel w któregoś ze stronników.
- Użyj Słowo Mocy: Tarcza na Elfiej Łuczniczce.
- Zagraj Gorliwą Kapłankę.
- Użyj mocy specjalnej Bohatera, aby uleczyć rannego stronnika i dobrać dwie karty.
- Zagraj Gorliwą Kapłankę.
- Użyj Akumulatora.
- Zagraj Podmianę.
- Zagraj Dzikiego Piromantę.
- Użyj Podstępu na własnej Gorliwej Kapłance.
- Zagraj Grzybowego Zaklinacza.
- Użyj Łączonego Uzdrowienia na Reporterce na Tropie.
- Zagraj Krąg Uzdrawiania.
Podrób Doktora Huka
Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Lutro. Twoim zadaniem będzie dokładne odzwierciedlenie pola bitwy Bossa. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.
Wyzwanie #1 - Okrutne dusze
- Zagraj Księcia Taldarama i użyj jego zdolności, aby skopiować Plugastwo.
- Zagraj Porywacza i użyj jego zdolności na Morskim Olbrzymie.
- Porywaczem zaatakuj w Plugastwo.
- Plugastwem zaatakuj Worgena Cwaniaka.
- Okrutną Dinomantką zaatakuj w jednego z dwóch Morskich Olbrzymów.
- Wykończ ostatniego Morskiego Olbrzyma przy pomocy Ognia Duszy.
Wyzwanie #2 - Jazda na fali
- Arcybiskupem Benedyktem zaatakuj któregokolwiek ze stronników przeciwnika, aby aktywować Zamrażającą Pułapkę. Stronnik wróci do Twojej ręki.
- Użyj Intuicji Arcymaga.
- Użyj Cyklu Życia na Ultrazaurze.
- Zaatakuj Chciwego Smoka przy użyciu Zbieracza Wyłupów i Promieniejącego Żywiołaka.
- Zagraj Monetę.
- Zagraj Arcybiskupa Benedykta, aby aktywować sekret Lustrzany Byt.
- Lodowym Furiatem zaatakuj Zbieracza Łupów.
- Użyj Uzdrawiającej Fali na Ultrazaurze.
- Kapłanką Auchenaiów zaatakuj Ryzykancką Rakieterkę
Wyzwanie #3 - Powitanie ciemności
- Zagraj Intuicję Arcymaga.
- Zagraj Buty Szybkości.
- Użyj Toksycznej Strzały na Straszliwym Krecie.
- Użyj Zdrady na Straszliwym Krecie.
- Użyj mocy specjalnej Bohatera, aby zlikwidować Straszliwego Kreta.
- Zagraj Zniknięcie.
- Zagraj Rabunkowe Rękawice.
- Zagraj Młodszą Inżynier.
- Zagraj Beztwarzowego Manipulatora i skopiuj Ciemność.
- Użyj Neutralizacji na Młodszej Inżynier.
Wyzwanie #4 - Promień pożogi
- Użyj Szaleństwa Cieni na Glindzie Kruczoskórej.
- Zagraj Księcia Taldarama i użyj jego zdolności, aby skopiować Avianę.
- Zagraj kolejnego Księcia Taldarama, którego otrzymałeś ze zdolności Echo i skopiuj Mal'Ganisa.
- Powtórz powyższy krok. Mal'Ganis powinien mieć teraz statystyki 13/11.
- Zagraj Kuna, Zapomnianego Króla i odnów kryształy many.
- Zagraj Promień Pożogi.
Wyczyść Doktora Huka
Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii Czyszczenie. Twoim zadaniem będzie wyczyszczenie planszy ze wszystkich stronników. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.
Wyzwanie #1 - Duszna burza
- Zagraj dwie kopie Promieniejącego Żywiołaka i Obiekt Testowy.
- Użyj Koszmaru na Jawie na Obiekcie Testowym.
- Użyj Zakręcenia na Obiekcie Testowym o statystykach 0/1.
- Użyj Koszmaru na Jawie na Transformatorze Gelbina.
- Użyj Zakręcenia na Promieniejącym Żywiołaku.
- Użyj Świętego Ciosu, aby zlikwidować Obiekt Testowy.
- Użyj Słowo Cienia: Ból na Promieniejącym Żywiołaku o statystykach 2/3.
- Użyj Świętego Ciosu na Opętanym Kmieciu. Jeśli nie ma tej jednostki na planszy, użyj zaklęcia na jednej z Bestii Cienia.
- Użyj Świętego Ciosu na jednym z dwóch Transformatorów Gelbina.
- Użyj Świętego Ciosu na Promieniejącym Żywiołaku 3/2.
- Użyj ostatniego Świętego Ciosu na Transformatorze Gelbina.
Wyzwanie #2 - Metoda termowtyka
- Zagraj Tundrowego Nosorożca.
- Jedną z Hydr Jaskiniowych zaatakuj środkowego Mechinżyniera Termowtyka.
- Jedną z Młodszych Inżynier zaatakuj środkowego Mechinżyniera Termowtyka.
- Kolejną Młodszą Inżynier zaatakuj Mechinżyniera Termowtyka po prawej stronie planszy.
- Użyj Furii Wichru na jednej z Hydr Jaskiniowych, a następnie zaatakuj tym stronnikiem Trędowatego Gnoma znajdującego się pomiędzy środkowym i prawym Mechinżynierem Termowtykiem. Drugi atak wyprowadź na Mechinżyniera Termowtyka z prawej strony planszy.
- Użyj drugiej Furii Wichru na pozostałej Hydrze Jaskiniowej, a następnie zaatakuj tym stronnikiem Trędowatego Gnoma znajdującego się tuż obok Mechinżyniera Termowtyka. Drugi atak wyprowadź na Mechinżyniera Termowtyka.
- Tundrowym Nosorożcem zaatakuj Mechinżyniera Termowtyka.
- Młodszą Inżynier zaatakuj ostatniego Trędowatego Gnoma.
Wyzwanie #3 - Wielkie badania
- Zagraj Promieniejącego Żywiołaka.
- Zagraj Koszmar na Jawie na jednym z Obiektów Testowych.
- Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
- Użyj Wewnętrznego Żaru na Promieniejącym Żywiołaku.
- Użyj kolejnego Koszmaru na Jawie na tym samym Obiekcie Testowym, co ostatnio. Jeśli nie możesz go rozpoznać, najedź myszką na stronnika i szukaj informacji "Zachowane dane".
- Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
- Użyj Koszmaru na Jawie na Promieniejącym Żywiołaku.
- Użyj Słowo Cienia: Ból, aby zlikwidować wszystkie Obiekty Testowe poza jednym, który przechowuje dane. Po użyciu jednego zaklęcia i zlikwidowaniu stronnika, zaklęcie powróci do Twojej ręki.
- Zagraj Akumulator.
- Użyj Boskiego Ducha i Koszmaru na Jawie na Obiekcie Testowym.
- Za pomocą Słowa Cienia: Ból zlikwiduj Obiekt Testowy o statystykach 0/1.
- Zagraj Kobolda Geomantę i Sierżant Sally.
- Użyj Boskiego Ducha na Sierżant Sally.
- Użyj dwóch Koszmarów na Jawie na Koboldzie Geomancie.
- Użyj Słowo Cienia: Ból na Obiekcie Testowym.
- Użyj Boskiego Ducha na Sierżant Sally.
- Zagraj Zamęt.
- Użyj Koszmaru na Jawie na Sierżant Sally.
- Zagraj Duchowy Bicz.
Wyzwanie #4 - Uczennica czarnoksiężnika
- Użyj Demonicznego Ognia na Ultrazaurze.
- Zagraj Czychającego w Fosie po prawej stronie planszy i pochłoń własnego Dzikiego Piromantę.
- Zagraj Tajemną Anomalię z lewej strony planszy.
- Użyj Demonicznego Ognia na Nefrytowym Golemie.
- Zagraj Szczurołapa z lewej strony planszy i użyj jego zdolności na Potężnym Strażniku Zagłady.
- Użyj Mikstury Krwistej Furii na Portalu Przywołania.
- Zagraj Postrach Pustki z prawej strony Czychającego w Fosie.
- Zagraj Zbezczeszczenie.
Przeżyj Doktora Huka
Drugie wyzwania Dr. Huka zaliczają się do kategorii PRzetrwanie. Twoim zadaniem będzie przetrwanie ataku specjalnego Bossa. W niniejszym rozdziale znajdziesz rozwiązania wszystkich wyzwań, którym będziesz musiał stawić czoła w tym pomieszczeniu. Staraj się uważnie wykonywać wszystkie instrukcje ponieważ odpowiednia kolejność zagrywania kart może być niezwykle istotna.
Wyzwanie #1 - Mal'Ganis i ja
- Zagraj Szalonego Alchemika i użyj jego zdolności na Wieżyczce Strażniczej.
- Zagraj Pokątnego Konsyliarza.
- Zagraj Represor Dusz.
- Zagraj Szczurołapa i użyj jego zdolności na Represorze Dusz.
Wyzwanie #2 - Dobrze się dzielić
- Zagraj Wiedziciela Cho.
- Zagraj Gorgonę Zolę i użyj jej zdolności na Wiedzicielu Cho.
- Zagraj kolejnego Wiedziciela Cho.
- Zagraj Zakazanego Pradrzewca.
- Zagraj Akumulator.
- Zagraj Znak Lotosu.
- Użyj Ziemnych Łusek na Zakazanym Pradrzewcu.
- Zagraj Azalinę, Złodziejkę Dusz.
- Zagraj Akumulator.
- Zagraj dwukrotnie Znak Lotosu.
- Użyj dwóch kopii Ziemnych Łusek na Zakazanym Pradrzewcu.
Wyzwanie #3 - Droga ku zwycięstwu
- Zagraj Dębowe Przyzwanie.
- Zagraj Ziliaxa po lewej stronie Stalowego Furiata.
- Użyj Przerdzewiałego Klaksonu na Wieżyczce Strażniczej.
- Stalowym Furiatem zaatakuj Wieżyczkę Strażniczą.
- Zagraj Opancerzonego Szabrownika.
- Użyj Ziemnych Łusek na Stalowym Furiacie.
- Zagraj Rozdroże, aby uzyskać 12 punktów pancerza.
Wyzwanie #4 - Zagłada dla wszystkich!
- Użyj Portalu Fazowania na Mal'Ganisie.
- Użyj dwóch kopii Paktu Ofiarnego na Żałosnych Chochlikach.
- Zagraj Demoniczne Badania.
- Zagraj ZAGŁADĘ!
- Zagraj Wiedźmiego Chochlika i Represor Dusz.
- Zagraj Żarłoczny Sześcian i pochłoń Represor Dusz, aby zagrać Pana Pustki.
- Użyj Mrocznego Paktu na Panu Pustki.
- Zagraj ZAGŁADĘ!
- Zagraj Płomiennego Chochlika z lewej strony planszy.
- Zagraj Postrach Pustki pomiędzy dwoma Represorami Dusz.
Wyzwanie #5 - Naśladowcy
- Zagraj Czerwonego Żmija Many.
- Zagraj Iksylida, Pana Grzybni.
- Zagraj Akumulator.
- Zagraj Dżinna Zefirów.
- Zagraj Dziki Ryk.
- Użyj mocy specjalnej Bohatera.
- Zagraj kolejny Akumulator.
- Zagraj Szlamolejcę pomiędzy dwoma Dżinami Zefirów.
- Użyj Ziemnych Łusek na Czerwonym Żmiju Many.
Wyzwanie #6 - Porost grzybni
- Zagraj Wybuchową Owcę.
- Zagraj Iksylida, Pana Grzybni.
- Użyj Korowej Skóry na Iksylidzie, Panu Grzybni.
- Użyj mocy specjalnej Bohatera.
- Zagraj Akumulator.
- Zagraj Umbrę, Pieśniarkę Duchów.
- Zagraj Panią Mikstur.
- Zagraj Laleczkę Voodoo i użyj jej zdolności na Wybuchowej Owcy.
- Zagraj Opancerzonego Żuka.