Karty Szamana | Podstawy | Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Szaman posiada spory asortyment bardzo przydatnych kart klasowych , poczynając od tanich zaklęć niszczących (tzw. Remove'ale) a na silnych stronnikach (tzw. Minions) kończąc. Każdy patch wprowadzający zmiany w kartach sprawia , że karty które początkowo wydawały nam się bezużyteczne mogą zająć honorowe miejsce w naszej talii. I Vice versa.
Pradawne uzdrowienie - Przywróć stronnika do pełni zdrowia i daj mu Prowokację
Sympatyczna karta jednak w aktualnej meta game niezbyt przydatna. [Ocena 2/5]
Wzmocnienie totemów - Daj swoim totemom +2 do zdrowia
Karta mająca zastosowanie głównie w talii bazującej na totemach. Biorąc pod uwagę ilość Łowców w grach rankingowych - nieprzydatna. [Ocena 1/5]
Bływskawica - Zadaj 3 pkt. obrażeń. Przeciążenie:(1)
Świetna karta. Za 1 pkt. many możemy zniszczyć wrogiego stronnika lub zadać obrażenia bezpośrednio wrogiemu bohaterowi. Dodatkowo można ją wzmocnić stronnikami posiadającymi Obrażenia zaklęć+X. [Ocena 5/5]
Kruszyskalny oręż - Daj przyjaznej postaci +3 do ataku w tej turze.
Bardzo przydatna karta. Pozwala na zabicie lub dobicie wrogiego stronnika bądź bohatera. Dodatkowo świetnie współgra ze Zgładzicielem bądź Furią wichru. [Ocena 5/5]
Mroźne porażenie - Zadaj 1 pkt. obrażeń wrogiej postaci i ją Zamróź.
Dużo słabsza wersja Błyskawicy bez żadnych specjalnych zastosowań. [Ocena 2/5]
Rozwidlona błyskawica - Zadaj 2 pkt. obrażeń losowym wrogim stronnikom. Przeciążenie:(2)
Całkiem niezłe zaklęcie. Za 1 pkt many jesteśmy w stanie zabić dwóch stronników , nawet tych posiadających Ukrycie. Karta napewno warta uwagi. [Ocena 3/5]
Wstrząs ziemi - Wycisz stronnika, a następnie zadaj mu 1 pkt. obrażeń.
Bardzo przydatna karta, może zastąpić nam innych stronników posiadających Wyciszenie. Należy pamiętać , że karta najpierw Wycisza a potem zadaje obrażenia. Jest w stanie odrazu zabić np. Smokowca zmierzchu. [Ocena 5/5]
Pyłowy diablik - Furia wichru. Przeciążenie:(2)
Ta karta bardziej nam szkodzi niż pomaga. Jest bardzo łatwa do zabicia zanim zada jakiekolwiek obrażenia. Dodatkowo blokuje naszą manę na następną turę. [Ocena 1/5]
Burzowierny topór - Przeciążenie:(2)
Bardzo przydatna karta szczególnie przeciwko popularnym taliom Czarnoksiężnika opartych na wczesnym zadawaniu obrażeń stronnikami. [Ocena 4/5]
Duch przodków - Wybierz stronnika. Kiedy zostanie zniszczony, przywróć go na pole bitwy.
Fajna karta , szczególnie gry zagramy ją na większych stronników. [Ocena 3/5]
Totem ognistego języka - Sąsiedni stronnicy otrzymują +2 do ataku.
Kolejna świetna karta. Ulepsza nietylko naszych stronników lecz rownież totemy. [Ocena 5/5]
Furia wichru - Daj stronnikowi Furię wichru.
Przydatna karta która sprawia że nasz stronnik atakuje dwa razy w jednej turze. W połączeniu z Kruszyskalnym orężem zabójcza. [Ocena 4/5]
Burza z piorunami - Zadaj 2-3 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom. Przeciążenie:(2)
Jedno z najlepszych zaklęć obszarowych w grze. Bardzo przydatne wręcz niezastąpione. [Ocena 5/5]
Dalekowidzenie - Dobierz kartę. Ta karta kosztuje (3) mniej.
Mało przydatne zaklęcie w obecnym meta game. [Ocene 2/5]
Dziki duch - Przyzwij dwa duchowe wilki 2/3 z Prowokacją. Przeciążenie:(2)
Super zaklęcie. Za jedyne 3 pkt. many mamy dwóch stronników z Prowokacją. Skutecznie blokuje wczęsną agresje przeciwnika. [Ocena 5/5]
Eksplozja lawy - Zadaj 5 pkt. obrażeń. Przeciążenie:(2)
Lepsza wersja Błyskawicy. Za 3 pkt. many jesteśmy w stanie zniszczyć mocniejszych stronników bądź dobić wrogiego bohatera. [Ocena 4/5]
Zły urok - Przemień stronnika w żabę 0/1 z Prowokacją.
Jedno z najlepszych zaklęć w grze. Działa na każdego , nawet najsilniejszego stronnika np. Yserę. [Ocena 5/5]
Totem przypływu many - Na koniec swojej tury dobierz kartę.
Bardzo użyteczna karta, co ture mamy o jedna karte więcej od przeciwnika. [Ocena 5/5]
Wyzwolony żywiołak - Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy zagrasz kartę z Przeciążeniem.
Bardzo mocny stronnik który idealnie wpółgra z większością kart Szamana. Dobrze zagrany może stanowić poważne zagrożenie. [Ocena 4/5]
Mówca wiatru - Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi Furię wichru.
Dodatkowy stronnik i furia wichru w jednym. [Ocena 3/5]
Zgładziciel - Furia wichru, Przeciążenie:(2)
Ulepszona wersja Burzowiernego topora która pozwala wykonać dwa ataki w ciągu jednej tury. [Ocena 4/5]
Żądza krwi - Daj swoim stronnikom +3 do ataku w tej turze.
Karta wzmacniająca naszych stronników. [Ocena 3/5]
Żywiołak ziemi - Prowokacja. Przeciążenie:(3)
Silny stronnik blokujący , jednak Przeciążenie:(3) może dać się we znaki. [Ocena 3/5]
Żywiołak ognia - Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń.
Najsilniejszy stronnik o koszcie many 6. Gdy jest zagrywany może łatwo dobić rannych wrogich stronników bądź zadać obrażenia bezpośrednio wrogiemu bohaterowi. [Ocena 5/5]
Al'Akir, Władca wichrów - Furia wichru, Szarża, Boska tarcza, Prowokacja
Bardzo silna karta. W połączeniu z Kruszyskalnym orężem jest w stanie zadać kolosalne obrażenia odrazu gdy jest zagrywana. [Ocena 4/5]