Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light 2 - poradnik do gry

Dying Light 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dying Light 2 - Ziemia niczyja - Aktywności
Dying Light 2 - Ziemia niczyja - Aktywności
Powiększ mapę

Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa Dying Light 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.

Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022

Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.

Podstawowe informacje

  1. Ziemię niczyją znajdziecie na drugiej części mapy. Ta lokacja odblokuje się po zakończeniu gry, wcześniej będziecie mogli tam dotrzeć, ale całe miasto będzie pod wodą;
  2. Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 5-6;
  3. Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
  4. Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.

Bezpieczne strefy

W tej dzielnicy znajdziecie 2 bezpieczne strefy.

Siedziby

Brak takich miejsc w tej dzielnicy.

Osady Opaleńców/SP

Brak takich miejsc w tej dzielnicy.

Opuszczone sklepy

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Mroczne zaułki

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Konwoje ewakuacyjne

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Konwoje wojskowe

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Budynki kwarantanny GRE

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Anomalie GRE

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Wiatraki

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Obozy bandytów

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Zrzuty z powietrza

W tej dzielnicy znajdziecie 12 zrzutów z powietrza. Każdy z nich zapewni Wam 2500 PD parkouru i sprzęt wojskowy.

Wieże ciśnień

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Stacje elektryczne

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Stacje metra

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Wieże radiowe

Wieże radiowe służą jako anteny do namierzania skrzyń GRE. W tej lokacji znajdziecie Przekaźnik wojskowy Newfound Land (Newfound Land Military Relay).

Wyzwania parkourowe

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.

Wyzwania walki

Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.