Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży.
Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć.
- Podstawowe informacje
- Bezpieczne strefy
- Siedziby
- Osady Opaleńców/SP
- Opuszczone sklepy
- Mroczne zaułki
- Konwoje ewakuacyjne
- Konwoje wojskowe
- Budynki kwarantanny GRE
- Anomalie GRE
- Wiatraki
- Obozy bandytów
- Zrzuty z powietrza
- Wieże ciśnień
- Stacje elektryczne
- Stacje metra
- Wieże radiowe
- Wyzwania parkourowe
- Wyzwania walki
Podstawowe informacje
- Ziemię niczyją znajdziecie na drugiej części mapy. Ta lokacja odblokuje się po zakończeniu gry, wcześniej będziecie mogli tam dotrzeć, ale całe miasto będzie pod wodą;
- Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 5-6;
- Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;
- Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży.
Bezpieczne strefy
W tej dzielnicy znajdziecie 2 bezpieczne strefy.
Siedziby
Brak takich miejsc w tej dzielnicy.
Osady Opaleńców/SP
Brak takich miejsc w tej dzielnicy.
Opuszczone sklepy
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Mroczne zaułki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Konwoje ewakuacyjne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Konwoje wojskowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Budynki kwarantanny GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Anomalie GRE
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wiatraki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Obozy bandytów
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Zrzuty z powietrza
W tej dzielnicy znajdziecie 12 zrzutów z powietrza. Każdy z nich zapewni Wam 2500 PD parkouru i sprzęt wojskowy.
Wieże ciśnień
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje elektryczne
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Stacje metra
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wieże radiowe
Wieże radiowe służą jako anteny do namierzania skrzyń GRE. W tej lokacji znajdziecie Przekaźnik wojskowy Newfound Land (Newfound Land Military Relay).
Wyzwania parkourowe
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.
Wyzwania walki
Brak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy.