Dying Light 2: Ziemia niczyja - mapa Dying Light 2 poradnik, solucja Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Opisaliśmy jakie aktywności się tam znajdują, ile znajdziecie bezpiecznych stref i czy na tym terenie jest punkt szybkiej podróży. Ostatnia aktualizacja: 18 lutego 2022 190190 Następna Sekrety i znajdźki Kody do sejfów Poprzednia Mapy Newfound Lost Lands Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 zamieściliśmy mapę dzielnicy Ziemia niczyja. Dzięki temu dowiedzie się jakie aktywności znajdują się w tej części mapy, na jakim poziomie warto się tam wybrać oraz co można tam zdobyć. Podstawowe informacje Bezpieczne strefySiedzibyOsady Opaleńców/SPOpuszczone sklepyMroczne zaułkiKonwoje ewakuacyjneKonwoje wojskoweBudynki kwarantanny GREAnomalie GREWiatrakiObozy bandytówZrzuty z powietrzaWieże ciśnieńStacje elektryczneStacje metraWieże radioweWyzwania parkouroweWyzwania walki Podstawowe informacjeZiemię niczyją znajdziecie na drugiej części mapy. Ta lokacja odblokuje się po zakończeniu gry, wcześniej będziecie mogli tam dotrzeć, ale całe miasto będzie pod wodą;Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tej dzielnicy to 5-6;Do pozostałych dzielnic z drugiej części mapy można swobodnie przechodzić, bez żadnych ograniczeń;Do pierwszej części mapy możecie przenosić się korzystając z szybkiej podróży. Bezpieczne strefyW tej dzielnicy znajdziecie 2 bezpieczne strefy. SiedzibyBrak takich miejsc w tej dzielnicy. Osady Opaleńców/SPBrak takich miejsc w tej dzielnicy. Opuszczone sklepyBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Mroczne zaułkiBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Konwoje ewakuacyjneBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Konwoje wojskoweBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Budynki kwarantanny GREBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Anomalie GREBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. WiatrakiBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Obozy bandytówBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Zrzuty z powietrzaW tej dzielnicy znajdziecie 12 zrzutów z powietrza. Każdy z nich zapewni Wam 2500 PD parkouru i sprzęt wojskowy. Wieże ciśnieńBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Stacje elektryczneBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Stacje metraBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Wieże radioweWieże radiowe służą jako anteny do namierzania skrzyń GRE. W tej lokacji znajdziecie Przekaźnik wojskowy Newfound Land (Newfound Land Military Relay). Wyzwania parkouroweBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Wyzwania walkiBrak takich aktywności pobocznych w tej dzielnicy. Następna Sekrety i znajdźki Kody do sejfów Poprzednia Mapy Newfound Lost Lands