Dying Light 2: Zamach - solucja, opis przejścia Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Zamach (Assassination).
Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2022
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Zamach (Assassination). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. co stało się w Rybim Oku.
Jeśli w trakcie przechodzenia gry Dying Light 2 staliście po stronie Ocaleńców, zamiast tego zadania otrzymacie misję Przełom (The Breakthrough).
- Nagrody za ukończenie questu
- Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)
- Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)
- Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)
- Znajdź samochód (Find the car)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 1000
- PD - parkour: 2000
- odblokowanie głównego questu Teraz albo nigdy
Spotkaj się z Jackiem Mattem w kwaterze głównej Stróżów Prawa (Meet Jack Matt at the PK headquarters)
Udajcie się do kwatery głównej Stróżów Prawa (Peacekeepers), obejrzyjcie krótki przerywnik filmowy z Juanem, a następnie udajcie się na rozmowę z Jackiem. Nie ma znaczenia, jakie opcje dialogowe będziecie wybierać.
Spotkaj się z Lawan w kantynie (Meet Lawan at the canteen)
Pójdźcie do kantyny na spotkanie z Lawan. Gdy będziecie na miejscu, zauważycie, że sytuacja w Rybim Oku jest krytyczna, a dodatkowo dowiecie się, co stało się z Frankiem.
Powstrzymaj Lawan (Stop Lawan)
Udajcie się do pokoju Lawan i pomówcie z nią. W trakcie rozmowy możecie wybierać dowolne kwestie dialogowe. Po krótkim przerywniku filmowym automatycznie przejdziecie do kolejnego etapu tego zadania.
Znajdź samochód (Find the car)
Gdy już dotrzecie do miejsca oznaczonego na mapie świata, będziecie musieli dostać się do otwartego okna oznaczonego na powyższym obrazku. Możecie to zrobić na kilka sposobów, ale najprościej będzie wdrapać się po ścianie i złapać drabinki lub skorzystać z prowizorycznej drabiny na ścianie obok.
Na górze znajdziecie drzwi, przy czym gra przed otwarciem ich wyświetli komunikat o tzw. punkcie bez powrotu (point of no return). Temat ten dokładniej opisaliśmy na stronie Endgame - czy jest w grze?. Oto najważniejsze informacje:
- Otwarcie drzwi kończy aktualny quest i rozpoczyna główne zadanie Teraz albo nigdy. Będziecie musieli zająć się dwoma finałowymi questami epilogu kampanii bez możliwości przerywania ich, tzn. bez powracania do swobodnej eksploracji mapy świata.
- Gra pozwoli Wam zająć się pominiętymi rzeczami po skończeniu głównej fabuły, ale załącza się też wtedy level scaling (zrównanie rang przeciwników z rangą gracza) i może to stać się trudniejsze.
- Jeśli chcecie się lepiej przygotować lub najpierw zająć opcjonalną zawartością, to po prostu oddalcie się od drzwi. Gra nie pogania z ich otwarciem.