Dying Light 2: Pamiątki (Quarry End) - lista wszystkich Dying Light 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w regionie Quarry End. Za zdobycie 117 pamiątek otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist).
Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2022
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w regionie Quarry End. W całej produkcji znajduje się 117 pamiątek, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Artykuł z gazety - 7 marca 2021 roku (Newspaper Article - March 7th, 2021)
- Podkładka pod piwo z motywem lagera SP (PK Lager themed Beer Coaster)
- List - wyznanie Helen (Letter - Helen's Testimony)
- Pierwsza strona komiksu (First page of a comic book)
- Karta zarażonego - as pik - mutant (Infected Playing Card - Ace of Spades - Demolisher)
- Kod do sejfu (Safe code)
- (Nadszedł) Nasz czas - numer 1 (The (end of) Times issue 1)
Artykuł z gazety - 7 marca 2021 roku (Newspaper Article - March 7th, 2021)
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak "Modrzew"
- Lokalizacja: opuszczony sklep
- Misja: Niesforny brat (Unruly Brother)
W trakcie misji Niesforny brat (Unruly Brother) traficie do zniszczonego sklepu. Przy blacie, na którym leży kasa, znajdziecie starą gazetę. Wystarczy ją podnieś, a pojawi się w Waszym ekwipunku.
Do tego miejsca dotrzecie bez problemu samodzielnie, przed bądź po misji. Jednak w trakcie tego zadania bez problemu dostaniecie się do sklepu i sprawnie znajdziecie gazetę.
Podkładka pod piwo z motywem lagera SP (PK Lager themed Beer Coaster)

- Ważne miejsca w okolicy: Główny terminal
- Lokalizacja: Browar
- Misja: Pszczoły piwowara - wyzwanie (The Master Brewer's Bees)
Za wykonanie zadania pobocznego Pszczoły piwowara - wyzwanie (The Master Brewer's Bees) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
List - wyznanie Helen (Letter - Helen's Testimony)
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-01
- Lokalizacja: opuszczony sklep pełen roślin
- Misja: Usłane różami (The Rose Garden)

Podczas wykonywania zadania Usłane różami (The Rose Garden) dotrzecie do mieszkania pełnego roślin. Na niewielkim stoliku, położonym zaraz obok sporego fotela, leży pamiątka. Ciężko ją zauważyć, ponieważ w mieszkaniu jest ciemno, a na blacie leży też książka i ogromna doniczka.
Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Pierwsza strona komiksu (First page of a comic book)
- Ważne miejsca w okolicy: Główny terminal
- Lokalizacja: bezpieczna strefa
- Misja: nie dotyczy
Tę znajdźkę zdobędziecie w bezpiecznej strefie, w centrum Quarry End. Wystarczy jedynie obejrzeć drewniane blaty zaraz obok łóżka.
Karta zarażonego - as pik - mutant (Infected Playing Card - Ace of Spades - Demolisher)
- Ważne miejsca w okolicy: Główny terminal
- Lokalizacja: Opuszczony sklep
- Misja: Coraz silniejszy
Ta karta leży w mieszkaniu. Możecie ją zdobyć w trakcie wykonywania misji główniej Coraz silniejszy bądź po prostu przychodząc tam w późniejszym etapie gry. Drzwi do tego miejsca będą otwarte, więc nie musicie się przejmować. Po przejściu przez próg zerknijcie w lewo, a zobaczycie kartę leżącą na ziemi.
Kod do sejfu (Safe code)
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-01
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy
Kod do sejfu schowany jest w wiklinowej skrzyni leżącej w nogach łóżka. Bez problemu dotrzecie do mieszkania wskakując przez wybite okno. Kod, który wymaga rozwiązania obliczenia matematycznego to: 22 67 66.
(Nadszedł) Nasz czas - numer 1 (The (end of) Times issue 1)
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-01
- Lokalizacja: kontener
- Misja: Czas na Waltza!
Ta znajdźka jest w kontenerze. Możecie tam dotrzeć samodzielnie albo wejść tam w trakcie misji fabularnej Czas na Waltza. Dokument leży na biurku po lewej stronie kontenera.