Dying Light 2: Pamiątki (Saint Paul Island) - lista wszystkich Dying Light 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island. Za zdobycie 117 pamiątek otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist).
Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2022
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich pamiątek dostępnych w dzielnicy Saint Paul Island. W całej produkcji znajduje się 117 pamiątek, za zdobycie ich wszystkich otrzymacie osiągnięcie Archiwista (Archivist). Lokalizację wszystkich znajdziek znajdziecie w naszym poradniku.
- Zaproszenie na ślub (Wedding Invitation)
- Kod do sejfu (Safe code)
- Współczesna historyjka dla dzieci - potwory istnieją (A Modern Children's Story - Monsters are Real)
- Przepis nr 2 Polski bigos (Recipe: Polish Bigos)
- Kod do sejfu (Safe Code)
- Trzecia strona komiksu (Third page of a comic book)
- Kod do sejfu (Safe Code)
Zaproszenie na ślub (Wedding Invitation)
- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
- Lokalizacja: kościół
- Misja: nie dotyczy
To zaproszenie znajdziecie na pianinie. Musicie wejść do kościoła, a następnie znaleźć miejsce zasłonięte luźną drewnianą paletą. Po zbliżeniu się do niej, główny bohater będzie mógł przesunąć ją tak, aby otworzyć sobie przejście dalej. W kolejnym pomieszczeniu jest pianino, a na nim pamiątka.
Kod do sejfu (Safe code)
- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
- Lokalizacja: wieża kościoła
- Misja: nie dotyczy
Eksplorując wieżę kościoła znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalną umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży piętro wyżej, na dachu, zaraz obok kamiennego gargulca. Musicie wyjść przez okno i wskoczyć na dach, a następnie otworzyć skrzynię z kodem.
Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to - 444. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
Współczesna historyjka dla dzieci - potwory istnieją (A Modern Children's Story - Monsters are Real)
- Ważne miejsca w okolicy: wiatrak Jesion
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy
Tę znajdźkę zobaczycie w mieszkaniu zaraz pod wiatrakiem Jesion. Aby się do niego dostać wystarczy wskoczyć przez okno. Są dwa takie otwarte, po obu stronach budynku. Po wejściu do mieszkania należy jedynie zlokalizować sporą drewnianą Komedę, a na niej odnaleźć kartkę.
Przepis nr 2 Polski bigos (Recipe: Polish Bigos)
- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Saint Paul
- Lokalizacja: komin elektrowni
- Misja: nie dotyczy
Aby dostać się tego przepisu wystarczy wejść na komin elektrowni. Nie powinno być to bardzo trudne zajęcie. Komin otoczony jest drabinami i elementami do wspinaczki. Nie warto jednak wybierać się tam na początku gry. Wytrzymałość bohatera może być narażona, jeśli nie inwestowaliście w nią zbyt dużej ilości punktów.
Kod do sejfu (Safe Code)
- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
- Lokalizacja: kontener GRE
- Misja: nie dotyczy
Koperta z kodem do sejfu znajduje się na metalowej szafce w kontenerze GRE. Waszym zadaniem jest otworzenie kontenera (korzystając z klucza GRE), a następnie spojrzenie w lewą stronę. Na szafce nad biurkiem zobaczycie czerwoną kopertkę. Podnieście ją, a zdobędziecie kod.
Kod to: 85 19 45
Trzecia strona komiksu (Third page of a comic book)
- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
- Lokalizacja: wieża kościoła Saint Paul
- Misja: nie dotyczy
Aby dostać się do wieży kościoła musicie wskoczyć do niej z zewnątrz. Do tego celu idealnie nada się lotnia bądź linka z hakiem. W wieży jest wiele otwartych miejsc, przez które możecie dostać się do środka. Do tej wieży nie dostaniecie się z wnętrza kościoła.
Sama znajdźka leży na stole, zaraz przy niebieskiej kanapie.
Kod do sejfu (Safe Code)
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Świerk
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy
Ta koperta z kodem znajduje się w sejfie, a ten na biblioteczce z książkami. Sejf należy otworzyć za pomocą wytrychów.
Kod to: 987