Dying Light 2: Wyzwania parkourowe - lista, lokacje Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera lokalizację wszystkich wyzwań parkourowych dostępnych w grze.
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022
Na tej stronie naszego poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich wyzwań parkourowych dostępnych w grze. Dowiecie się na czym polega ta aktywność, co za nagrody się za nią dostaje i gdzie znajdziecie ją na mapie.
- Nagrody
- Zadania do wykonania
- Najlepsze umiejętności
- Woda i błyskawica (Water and Lightning)
- Termin wygaśnięcia (Expiration Date)
- Chroniąc chłopaków (Protecting the Boys)
- Nagląca sprawa (A Pressing Matter)
- Ostrożnie, towar delikatny (Handle with care)
- Dziennik nocnego biegacza (Journal of a Nightrunner)
- Bieg po skorupkach (Running on Eggshells)
- Sardynki i czosnek (Garlic and Sardines)
- Emocje na haku (Hooked on the Thrill)
- Wycieczka na paralotni (Paraglider City Tour)
- Pszczoły piwowara 1 (The Master Brewer's Bees 1)
- Pszczoły piwowara 2 (The Master Brewer's Bees 2)
- Pszczoły piwowara 3 (The Master Brewer's Bees 3)
- Próba nocnego biegacza 1 (Nightrunner Trial 1)
- Próba nocnego biegacza 2 (Nightrunner Trial 2)
- Próba nocnego biegacza 3 (Nightrunner Trial 3)
- Próba nocnego biegacza 4 (Nightrunner Trial 4)
- Próba nocnego biegacza 5 (Nightrunner Trial 5)
- Próba nocnego biegacza 6 (Nightrunner Trial 6)
- Próba nocnego biegacza 7 (Nightrunner Trial 7)
- Próba nocnego biegacza 8 (Nightrunner Trial 8)
- Próba nocnego biegacza 9 (Nightrunner Trial 9)
- Próba nocnego biegacza 10 (Nightrunner Trial 10)
Nagrody
Każde wyzwanie parkourowe ma określone trzy progi:
- złoty,
- srebrny,
- brązowy.
Jeśli nie zdążycie wykonać zadania w określonym czasie, to się zakończy, a wy będziecie mieli możliwość powtórzenia.
Od progu zależna jest nagroda. Im lepszy wynik, tym więcej zdobytych punktów doświadczenia walki.
Zadania do wykonania
W trakcie wyzwania musicie zaliczyć określoną ilość punktów kontrolnych w jak najszybszym czasie. Do tego celu możecie korzystać ze wszystkich umiejętności oraz przedmiotów, które zdobyliście, np. z haku czy paralotni.
Warto jednak zaznaczyć, że trzeba wbiec/wlecieć dokładnie w określony punkt. Przelecenie nad nim bądź obok niego nie będzie zaliczone.
W lewym rogu mapy pokazana została ilość punktów kontrolnych oraz czas. W ten sposób możecie stale kontrolować sytuację.
Najlepsze umiejętności
Przed podejściem do wyzwań parkourowych warto zdobyć najważniejsze narzędzia oraz umiejętności. Z narzędzi warto wymienić paralotnię i hak. Jeśli się je ulepszy, można korzystać z nich w tracie wyzwań z największą przyjemnością. To znacznie ułatwi przechodzenie niektórych etapów.
Informacje o narzędziach znajdziecie na oddzielnych stronach poradnika:
Umiejętności parkouru powinno rozwijać się od samego początku. Znacznie ułatwiają one eksplorację mapy, wykonywanie misji i robienie wyzwań. Od startu warto postawić na:
- Pewny chwyt;
- Daleki skok;
- Pęd;
- Tik- tak.
Warto również zwiększyć wytrzymałość bohatera. Te ulepszenia zdobywa się dzięki inhibitorom. Możecie szybko znaleźć je w budynkach kwarantanny GRE bądź w miejscach anomalii GRE. Wszystkie lokacje inhibitorów opisaliśmy na oddzielnych stronach poradnika, te najłatwiejsze do zdobycia tutaj: Łatwe inhibitory - gdzie znaleźć?.
Woda i błyskawica (Water and Lightning)
Dzielnica: Horseshoe
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Termin wygaśnięcia (Expiration Date)
Dzielnica: Horseshoe
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Chroniąc chłopaków (Protecting the Boys)
Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Nagląca sprawa (A Pressing Matter)
Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Ostrożnie, towar delikatny (Handle with care)
Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Dziennik nocnego biegacza (Journal of a Nightrunner)
Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Bieg po skorupkach (Running on Eggshells)
Dzielnica: Houndfield
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Sardynki i czosnek (Garlic and Sardines)
Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Emocje na haku (Hooked on the Thrill)
Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Wycieczka na paralotni (Paraglider City Tour)
Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Pszczoły piwowara 1 (The Master Brewer's Bees 1)
Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Pszczoły piwowara 2 (The Master Brewer's Bees 2)
Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Pszczoły piwowara 3 (The Master Brewer's Bees 3)
Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 1 (Nightrunner Trial 1)
Dzielnica: Trinity
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 2 (Nightrunner Trial 2)
Dzielnica: Quarry End
Wymagane wyniki:
- Złoto - 500 PD parkour;
- Srebro - 250 PD parkour;
- Brąz - 150 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 3 (Nightrunner Trial 3)
Dzielnica: Garrison
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1250 PD parkour;
- Srebro - 625 PD parkour;
- Brąz - 325 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 4 (Nightrunner Trial 4)
Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 5 (Nightrunner Trial 5)
Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 6 (Nightrunner Trial 6)
Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 7 (Nightrunner Trial 7)
Dzielnica: Downtown
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 8 (Nightrunner Trial 8)
Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 750 PD parkour;
- Srebro - 375 PD parkour;
- Brąz - 200 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 9 (Nightrunner Trial 9)
Dzielnica: Muddy Grounds
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.
Próba nocnego biegacza 10 (Nightrunner Trial 10)
Dzielnica: New Dawn Park
Wymagane wyniki:
- Złoto - 1000 PD parkour;
- Srebro - 500 PD parkour;
- Brąz - 250 PD parkour.