Dying Light 2: Coraz silniejszy - solucja, opis przejścia Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera opis przejścia zadania fabularnego Coraz silniejszy (Getting Stronger) – spotkanie z Hakonem, zagajnik, zrzut, bezpieczna strefa.
Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2022
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light znajduje się opis przejścia głównego questu Coraz silniejszy (Getting Stronger). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak podążać za Hakonem, jak przeszukać pierwszy zagajnik dachowy, jak dotrzeć na dach ze zrzutem, jak uciec do bezpiecznej strefy i jak bronić się przed zarażonymi.
- Nagrody za ukończenie questu
- Poszukanie łupów na dachu (Search the roof for loot)
- Podążanie za Hakonem (Follow Hakon)
- Przeszukanie zrzutu (Search the airdrop)
- Dotarcie do bezpiecznej strefy (Get to the Safe Zone)
- Zabicie wirali (Kill the Virals)
Nagrody za ukończenie questu
- PD - walka: 2000
- PD - parkour: 250
- części do wytwarzania - miód, rumianek
- odblokowanie głównego questu Wskaźniki zarazy
Poszukanie łupów na dachu (Search the roof for loot)
Kontrolę nad bohaterem odzyskacie dopiero po znalezieniu się w chatce. Wyjdźcie z niej i porozmawiajcie z Hakonem (dla przypomnienia tylko żółte opcje dialogowe popychają rozmowę do przodu).
Wyruszcie po dachach za Hakonem. Spróbujcie wdrapać się po zniszczonym billboardzie i zaczekajcie na opuszczenie drabiny przez Hakona.
Dotrzecie na najwyższy dach, na którym jest zagajnik dachowy. Zagajniki skrywają łup - bronie oraz składniki do craftingu (m.in. miód i rumianek). W przypadku aktualnego celu misji musicie dodatkowo znaleźć na dachu biały kryształ (pomóżcie sobie w razie potrzeby zmysłem przetrwania).
Podążanie za Hakonem (Follow Hakon)
Wyruszcie w dalszą podróż. Po dotarciu na jeden z kolejnych dachów załączy się cut-scenka z obserwacji Stróżów Prawa (możecie opcjonalnie zadać dodatkowe pytania na ich temat) i rozdzielicie się na krótką chwilę z Hakonem.
Przeszukanie zrzutu (Search the airdrop)
Zeskoczcie z dachu i wyruszcie w stronę sąsiedniego budynku. Wasze zadanie to dotarcie na jego dach i wspinaczkę możecie rozpocząć w miejscu z obrazka - doskakujcie do kolejnych krawędzi, desek i drążków po to żeby wspinać się na coraz wyższe półki i balkoniki. Pilnujcie się przy tym żeby nie spaść z dużej wysokości, bo może to oznaczać poważne obrażenia lub nagłą śmierć.
Na dachu znajduje się skrzynia zrzutu z zaopatrzeniem i bohater użyje klucza dostępu GRE żeby ją otworzyć i znaleźć płytę główną.
Podczas rozmowy z Hakonem możecie wyjawić prawdę na temat okoliczności zdobycia klucza lub odmówić odpowiedzi - nie ma to znaczenia.
Dotarcie do bezpiecznej strefy (Get to the Safe Zone)
Nastanie noc i gra wyświetli ostrzeżenia na temat zagrożeń wynikających z podróżowania po zapadnięciu zmroku. Najważniejszą poradą jest to żeby starać się podróżować jak najwięcej po dachach budynków i unikać zbliżania się do wyjców, które mogą zaalarmować okolicę i zainicjować pościg.
Po dotarciu do wejścia do Bazaru nie zostaniecie wpuszczeni do środka. Musicie w rezultacie rozpocząć ucieczkę po tym jak pojawi się wyjec (nie można tego uniknąć). Biegnijcie za Hakonem bez zatrzymywania się i pomagajcie sobie ruchami parkourowymi. Docelowo musicie dotrzeć do widocznej na obrazku chatki na jednym z dachów.
Zabicie wirali (Kill the Virals)
W trakcie gdy Hakon będzie dobijał się do drzwi w okolicy zaczną pojawiać się zarażeni. Musicie przystąpić do atakowania ich. Z racji staczania walk ze zwinnymi biegającymi wiralami polegajcie w dużym stopniu na unikach i używajcie broni do wykonywania szybkich ataków.
Po walkach podbiegnijcie do Hakona żeby mu pomóc. Załączy się cut-scenka i rozmowa z Cillianem. Możecie przedstawić się jako pielgrzym lub nie i nie wpłynie to na możliwość znalezienia schronienia.
Odblokujecie bezpieczną strefę - to lokacje, do których można powracać nocą żeby skryć się w otoczeniu lamp UV. W celu zakończenia questu musicie skorzystać z łóżka i położyć się spać. Awansujecie do głównej misji Wskaźniki zarazy.