Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light 2 - poradnik do gry

Dying Light 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? Dying Light 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie odpowiedź na pytanie jak duży jest świat gry.

Ostatnia aktualizacja: 4 lutego 2022

Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie informacje odnośnie wielkości świata gry. Dowiecie się kiedy otwiera się przed Wami swobodna eksploracja, czy do miejsca z prologu można wrócić i czy świat ma swoje granice.

Otwarty świat

Dostęp do otwartego świata, a dokładnie jego pierwszej części, otrzymacie już po wykonaniu 3 misji fabularnej (Wskaźniki zarazy) - Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? - Dying Light 2 - poradnik do gry

Dostęp do otwartego świata, a dokładnie jego pierwszej części, otrzymacie już po wykonaniu 3 misji fabularnej (Wskaźniki zarazy). Rozpoczynając misję Jedyne wyjście możecie już swobodnie biegać po mapie, eksplorować otoczenie, wykonywać misje poboczne czy zbierać znajdźki.

Otwarty świat w Dying Light 2 oferuje sporo dodatkowej zawartości. Warto jednak wspomnieć, że część rzeczy jest zablokowana. To nie tak, że nie będziecie mogli tam wejść czy spróbować. Jednak siła i wytrzymałość postaci w takich monetach gra kluczową rolę. Bez odpowiednio rozbudowanej wytrzymałości nie będziecie w stanie się wspiąć, np. na niektóre wieże czy wiatraki.

Pierwsza część mapy

Jak wspominaliśmy powyżej, na początku odblokowujecie dostęp jedynie do pierwszej części mapy - Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? - Dying Light 2 - poradnik do gry

Jak wspominaliśmy powyżej, na początku odblokowujecie dostęp jedynie do pierwszej części mapy. Do waszej dyspozycji dostajecie cztery lokacje:

  1. Horseshoe
  2. Trinity
  3. Houndfield
  4. Quarry End

W tych miejscach jest wiele dodatkowych aktywności, które warto porobić. Zwracajcie jednak uwagę na poziom dzielnic, nie każda z nich nadaje się na eksploracje w pierwszych godzinach gry. Najlepiej wykorzystać ten teren i czas, aby wzmocnić swoją postać, rozwijać umiejętności walki, parkouru oraz zbierać inhibitory, które pozwolą na zwiększenie wytrzymałości i zdrowia.

Druga część mapy

Drugą, znacznie większą część mapy otworzycie po wykonaniu zadania głównego Nowy dom - Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? - Dying Light 2 - poradnik do gry

Drugą, znacznie większą część mapy otworzycie po wykonaniu zadania głównego Nowy dom. Ta lokacja jest o wiele większa, trudniejsza oraz bogatsza. Znajdziecie na niej jeszcze więcej surowców, kosztowności oraz dodatkowych aktywności. Warto zwrócić uwagę na sposób poruszania się po tej części mapy. Lepiej będzie postawić na hak i paralotnię niż piesze samodzielne bieganie.

Prolog

Warto wspomnieć o tym, że lokacja, którą odwiedzamy w prologu jest niewielka i niemożliwa ponownie do odwiedzenia - Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? - Dying Light 2 - poradnik do gry

Warto wspomnieć o tym, że lokacja, którą odwiedzamy w prologu jest niewielka i niemożliwa ponownie do odwiedzenia. To część świata, której nie ma na mapie. Nie ma się jak do niej cofnąć czy przenieść. Po zakończeniu pierwszej misji (Droga Pielgrzyma) żegnacie się z tą lokacją i docieracie do miasta.

W tej części są znajdźki, znajdziecie je na stronie Prolog - Pamiątki.

Koniec mapy

Mimo tego, że możecie wyjść poza zaznaczone dzielnice, mapa ma swój koniec - Dying Light 2: Świat gry - czy jest duży? - Dying Light 2 - poradnik do gry

Mimo tego, że możecie wyjść poza "zaznaczone" dzielnice, mapa ma swój koniec. Jest on dość jasno określony przez grę. Wokół terenów, do których macie dostęp rozprzestrzenia się żółta maź, która niszczy waszą odporność. Zabije was nawet jeśli macie wymasowaną postać i sporo dodatkowych leczących substancji pod ręką.

Jeśli będziecie chcieli ominąć tę blokadę i polatać nad granicami na paralotni, w pewnym momencie postać będzie lecieć w jednym miejscu. Nie odbijecie się bezpośrednio o ścianę, a jedynie zawiśniecie w martwym punkcie. W takim momencie możecie spaść, zawrócić albo poczekać, aż bohaterowi skończy się wytrzymałość i samodzielnie spadnie na skażony teren.