Dying Light 2: Kody do sejfów - lista wszystkich Dying Light 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Dying Light 2 znajdziecie lokalizację wszystkich kodów do sejfów dostępnych w grze.
Ostatnia aktualizacja: 9 marca 2022
Ta strona poradnika do Dying Light 2 zawiera dokładną lokalizację wszystkich kodów do sejfów (Safe Code) dostępnych grze. Opisaliśmy nie tylko ich położenie, ale również wszelkie kody, nawet te ukryte pod postacią zagadek.
1 kod
- Dzielnica: Houndfield
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Hayward Square
- Lokalizacja: Kryjówka nocnego biegacza
- Misja: nie dotyczy
Ten kod znajdziecie w skrzyni leżącej przy łóżku. Potrzebujecie go, aby otworzyć sejf, w którym ukryty jest inhibitor. Zdobycie tej pamiątki jest bardzo proste, wystarczy jedynie otworzyć skrzynię. Notatka wskazuje kod: 101.
2 kod
- Dzielnica: Garrison
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Wieżowiec VNC
- Lokalizacja: Stacja elektryczna - Garrison
- Misja: nie dotyczy
W trakcie aktywacji elektrowni znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży zaraz obok, w szaro czerwonej skrzyni na narzędzia.
Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to liczba Pi - 314. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
3 kod
- Dzielnica: Trinity
- Ważne miejsca w okolicy: Bazar
- Lokalizacja: Placówka handlowa
- Misja: Pierwszy biomarker (The First Biomarker)
Za rozpoczęcie zadania pobocznego Pierwszy biomarker (The First Biomarker) otrzymacie specjalna kartę, która wpadnie do Waszej kolekcji. Opis tej misji znajdziecie na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Rozwiązanie zagadki prowadzi do specjalnego kodu, dzięki któremu otworzycie sejf: 973.
4 kod
- Dzielnica: Trinity
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Holy Trinity
- Lokalizacja: wieża na terenie bazaru
- Misja: nie dotyczy
W trakcie eksploracji wieży na Bazarze znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Na szczęście karta z kodem leży zaraz obok, wciśnięta za plakat na ścianie
Wyjmijcie kopertę, a od razu będziecie mogli poznać szyfr. Według notatki jest to liczba 510. Po otwarciu sejfu dostaniecie nagranie.
5 kod
- Dzielnica: Garrison
- Ważne miejsca w okolicy: Wieżowiec VNC
- Lokalizacja: mieszkanie przy dachu wieżowca
- Misja: nie dotyczy
Pamiątka, która jest kodem do sejfu znajduje się w wieżowcu VNC, jednak nie na samym jego szczycie. Najlepiej będzie wjechać windą na górę, a następnie zahaczyć hakiem o ścianę i zjechać na linie, na wysokość otwartego biura. Może również po prostu skoczyć, ale to grozi szybką śmiercią.
Kod to 666, a sam sejf jest pusty.
6 kod
- Dzielnica: Downtown
- Ważne miejsca w okolicy: Zbiry z Downtown
- Lokalizacja: wnętrze obozu bandytów
- Misja: nie dotyczy
Ten kod znajdziecie w kopercie, na niewielkim drewnianym stoliku. Potrzebujecie go, aby otworzyć sejf, w którym ukryty jest inhibitor. Notatka pokazuje kod: 313.
7 kod
- Dzielnica: Pustkowia
- Ważne miejsca w okolicy: Zapora
- Lokalizacja: bezpieczna strefa
- Misja: nie dotyczy
Skrzynię na narzędzia, w której został ukryty kod do sejfu znajdziecie na rusztowaniu. Wystarczy się na nie wdrapać, aby dostać się do kartki. Ta odkryje przed Wami kod - 966.
8 kod
- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Church of Saint Thomas the Aopstle
- Lokalizacja: wieża kościoła
- Misja: nie dotyczy
Eksplorując wieżę kościoła znajdziecie sejf. Potrzebujecie do niego kodu, aby bez problemu dostać się do środka. Tego zabezpieczenia nie można usunąć siłą, specjalna umiejętnością ani wytrychami. Karta z kodem leży piętro wyżej, na dachu, zaraz obok kamiennego gargulca. Musicie wyjść przez okno i wskoczyć na dach, a następnie otworzyć skrzynię z kodem.
Otwórzcie skrzynie, a od razu zobaczycie kopertę z kodem. Według notatki jest to - 444. Po otwarciu sejfu dostaniecie inhibitor.
9 kod
- Dzielnica: Quarry End
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-01
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy
Kod do sejfu schowany jest w wiklinowej skrzyni leżącej w nogach łóżka. Bez problemu dotrzecie do mieszkania wskakując przez wybite okno. Kod, który wymaga rozwiązania obliczenia matematycznego to: 22 67 66.
10 kod
- Dzielnica: Downtown
- Ważne miejsca w okolicy: Stacja elektryczna - Downtown
- Lokalizacja: most pomiędzy dzielnicami
- Misja: nie dotyczy
Notatkę z kodem do sejfu znajdziecie na stole, położonym na środku zniszczonego mostu. Dostaniecie się tam eksplorując teren pomiędzy dzielnicami. Ten kod to: 74 17 76.
11 kod
- Dzielnica: New Dawn Park
- Ważne miejsca w okolicy: Metro: Hayward Square
- Lokalizacja: opuszczony budynek
- Misja: nie dotyczy
Ten kod znajdziecie ukryty w białej szafie. Do tego pomieszczenia bez problemu dotrzecie skacząc na balkon budynku. W środku jest wiele czających się na was zombie. Można je wyeliminować przed zebraniem kodu, aby nie przeszkadzały w eksploracji terenu.
Kod to: 10 28 64.
12 kod
- Dzielnica: The Wharf
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Magnolia
- Lokalizacja: kontener GRE
- Misja: nie dotyczy
Aby dostać się do tego kodu potrzebujecie otworzyć kontener. W tym celu musicie posiadać klucz GRE. Nie można do niego wejść w żaden inny sposób. Po wejściu do kontenera udajcie się do półki położonej najdalej po prawej stronie. Tam znajdziecie kopertę z kodem.
Kod to: 10 10 10
13 kod
- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Katedra Saint Paul
- Lokalizacja: kontener GRE
- Misja: nie dotyczy
Koperta z kodem do sejfu znajduje się na metalowej szafce w kontenerze GRE. Waszym zadaniem jest otworzenie kontenera (korzystając z klucza GRE), a następnie spojrzenie w lewą stronę. Na szafce nad biurkiem zobaczycie czerwoną kopertkę. Podnieście ją, a zdobędziecie kod.
Kod to: 85 19 45
14 kod
- Dzielnica: Saint Paul Island
- Ważne miejsca w okolicy: Wiatrak Świerk
- Lokalizacja: opuszczone mieszkanie
- Misja: nie dotyczy
Ta koperta z kodem znajduje się w sejfie, a ten na biblioteczce z książkami. Sejf należy otworzyć za pomocą wytrychów.
Kod to: 987
15 kod
- Dzielnica: Newfound Lost Lands
- Ważne miejsca w okolicy: Anomalia GRE C-A-56
- Lokalizacja: opuszczony sklep
- Misja: nie dotyczy
Kod do sejfu znajdziecie w opuszczonym sklepie, zaraz pod ladą. Dotarcie do niego nie powinno stanowić dla Was żadnego problemu. Wszystkie wejścia do budynku są otwarte, a wokół nie kręci się wiele przeciwników.
Kod to: 459.