Dying Light 2: Przełom - pomóc Frankowi czy ścigać pojazd? Dying Light 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Dying Light 2 wyjaśnia ważny wybór z głównego questu Przełom – pomóc Frankowi, czy ścigać pojazd?
Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2023
Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajdziecie opis ważnego wyboru z głównego zadania Przełom. Dowiecie się jak wyglądają główne założenia i warianty wyboru odnośnie tego czy pomóc Frankowi, a może lepiej ścigać pojazd.
Kompletny opis przejścia głównego zadania Przełom znajdziecie w naszej solucji. Poniższy opis dotyczy wyłącznie ważnego wyboru.
- Ważby wybór w misji Przełom - pomóc Frankowi czy ruszyć za pojazdem?
- Wariant 1 - Ruszenie za furgonetką (Go for the truck)
- Wariant 2 - Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help)
Ważby wybór w misji Przełom - pomóc Frankowi czy ruszyć za pojazdem?
Po bitwie otrzymacie cel misji sprawdzenia stanu Franka i on również ma limit czasu, ale w tym przypadku wystarczy podbiec w oznaczone miejsce i zajmie to Wam maksymalnie kilkanaście sekund.
Załączy się ważny wybór dotyczący trafionego zatrutą strzału Franka. Dostępne są dwa warianty zachowania:
- Wariant 1: lewa opcja dialogowa - Zakłada on poproszenie Jacka Matta o utrzymywanie Franka przy życiu po to żeby od razu wyruszyć w pościg za furgonetką. To gorszy wariant, bo Frank będzie mógł zginąć.
- Wariant 2: prawa opcja dialogowa - Zakłada on znalezienie sposobu na udzielenie pomocy Frankowi. Jest to lepszy wariant, bo Frank będzie mógł w ten sposób przeżyć, a w dalszej części misji i tak wyruszycie w pościg za pojazdem.
Wariant 1 - Ruszenie za furgonetką (Go for the truck)
Nie udzielenie pomocy Frankowi w misji Przełom jest równoznaczne z tym, że mężczyzna umrze.
Wariant 2 - Poproszenie Margaret o pomoc (Ask Margaret for help)
Margaret odnajdziecie w chatce w lokacji Culvert Island. Po wysłuchaniu rozmowy z nią otrzymacie zadanie odnalezienia 5 podwodnych ziół.
Wyjdźcie na zewnątrz i zanurkujcie. Używajcie zmysłu przetrwania żeby łatwo odnajdywać rośliny rosnące na dnie. Musicie pozyskać 5 ziół.
Po tym jak zdobędziecie zioła musicie wyruszyć z powrotem do Franka - nowy limit czasu to 2 i pół minuty. Jak najszybciej wydostańcie się z wody żeby móc rozpocząć bieg. Celem podróży jest wejście do kantyny w Rybim Oku i po dotarciu w to miejsce powinniście mieć jeszcze sporo czasu w zapasie.
Obejrzyjcie cut-scenkę z uratowania Franka. W trakcie tej sceny możecie nie odzywać się lub powiedzieć Lawan o tym, że Renegaci nie używają trucizny, której użyto na Franku. Spowoduje to powstanie podejrzeń, że mógł otruć go ktoś inny.